Jump to content

henvis vw 1300

  • הודעות

    22
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של henvis vw 1300

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש אפשרות לחרוג קצת כלפי מעלה. באיביזה הכוונה ל1.4 אטמוספרי
  2. מה צריכת הדלק באיסיזה ובקליאו? מה לגבי הריו ידני 1.25ל'?
  3. אני מחפש רכב שישמש אותי לנסיעות כ70 קמ ביום שיחליף את סוזוקי אלטו 2015 ידנית שמאוד חסכונית אבל לא נוחה ואמינות סבירה. חשבתי לעבור לסופר מיני או משפחתית קטנה. האופציות הבולטות שראיתי המלצות כאן : רנו קליאו דור 4 (מה רמת האמינות של הטורבו), פיזו 208, קיה ריו, דצ'יה סנדרו/סטפוואי, סיאט איביזה. תיבת הילוכים ידנית בכולם אפשרות לאוטומט פלנטרי שיש בקיה. נכנסות בתקצים החל מ2013. אשמח להמלצות הערות והארות.
  4. תודה רבה לוקח בחשבון את יישור הקו! לגבי הביטוח, אני מעביר את הביטוח של הגלאנט. יש לרכב טסט לחצי שנה...
  5. ערב טוב. אני מחפש לקנות רכב אמין וחסכוני בתקציב מאוד דל, לאחר טוטאלוס שהרכב שלי עבר(גלאנט 95). אחת האופציות שיש לי זה פיאט פונטו ספייס 2002 ידנית עם 135000 ק"מ, מטופלת במוסך מרכזי של פיאט כל השנים. לאחרונה עברה טיפול גדול (130K) שכלל טיימינג וקלא'ץ, כאמור במוסך מרכזי של פיאט. המחיר הנדרש הוא 8500 שח (לפני מיקוח). ממש מעט מעל התקציב שלי. מה דעתכם על הרכב הנ"ל? מה עוד צריך לבדוק מנסיונכם? אני יודע שבדר"כ פונטו מהשנתונים האלה די "קרועות"... האם יש המלצה טובה יותר לתקציב של 7-8K לרכישת רכב? מה שחשוב לי זה חסכון בדלק ואמינות... תודה רבה חן
  6. אני נוסע כבר שלוש שנים עם מצבר "פשוט" כזה ולא היום איתו שום בעיות. הוא גם מורכב על חיפושית ישנה ועושה את העבודה. ממליץ !
  7. שלום מדובר בפונטו ספייס 2003 הדגם עם ה 60 כ"ס. הרכב עבר 103000 ק"מ. הרכב נוסע כמו שצריך ואין שינויים בצריכת דלק. מזה כשנה יש נקישות מאיזור ראש המנוע. המוסכניק הקבוע אומר שכנראה זה השסתומים לא בסדר ושאין בעיה בראש עצמו, אך אפשר להמשיך ליסוע עם הרכב. דעה ממכונאי אחר היא שכנראה המרימים של השסתומים שחוקים. יש כאן מישהו שנתקל בעיה דומה? הצעות לפיתרון? תודה מראש חן
  8. צריך עזרה במציאת סוכן\חברה שמבטח גרירה לרכבי אספנות בתודה מראש חן
  9. כן עכשיו ראיתי את הכתבה עליהם שפרסמו פה טוב שלא עשיתי בדיקה ושלא קניתי אצל הסוחר
  10. הלכתי עם החברה לחפש רכב אצל סוחר בנתניה כדי לעשות טרייד אין על הסיאט איביזה שלי תמורת רכב אוטומטי קטן ,ראינו שרייד 97 חמודה נכנסנו.מחירון של השרייד היה 22,500 והוא דרש 20000 בקניה בלי שהזכרתי החלפה,כמו כן הוא מתחייב למנוע-גיר-שילדה.האוטו יד 3 עם 164K נשמע סביר,כמו כן לאוטו נשברו הפלסטיקים בשני הפנסים הקדמיים שמחזיקים אותם כי לטענת הסוחר הרכב הדרדר ופגע ברכב אחר ורק הפלסטיק שתופס אותם נשבר והפנסים שלמים,טוב נשמע סביר, מפה לשם הבאתי לו את הסיאט שלי שהמחירון שלה 9.3K והיא לא נראית משהו חיצוני אבל מכאנית מעולה. הוא בדק וראה ואז הוא אמר לי שהוא מוכן לעשות לי מחירון על הרכב שלי פחות 10% והשרייד נחשבת למחירון-זאת אומרת להוסיף 14K.עד פה סביר.חזרתי אליו אחרי כמה ימים ואמרתי לו שבאפשרותי להוסיף 12K ,אחרי שהוא חשב קצת הוא אמר לי תנסה להתאמץ ותוסיף 13K.כל זה היה לפהי שבוע וחצי בערך.היום אני בא אליו ואומר לו אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה,אם הכל טוב אז יש עסקה.ביקשתי לקחת את הרכב לבדיקה בחדרה-הסוחר אומר לי שאין לו ביטוח סחר מחוץ לנתניה ואם אני רוצה ניקח את הרכב לבדיקה בנתניה.אני לא רציתי לעשות בדיקה בנתניה מחשש לקומבינה,אמרתי לו אני יזמין את ה"מומחה".הסוחר אמר תזמין,בקיצור אני הזמנתי ואז הסוחר מתחיל להגיד לי שהמומחה לא נותן אחריות ואין להם כתובת ומתחיל לספר לי סיפורים,ואז יצאתי החוצה לדבר עם חברה שלי ואז הסוחר קורא לי,אני הולך אליו והוא אומר לי: תשמע עכשיו עשיתי חישוב ולא משתלם לי לעשות איתך החלפה אני יוצא מופסד-בקיצר רצה להעלות את המחיר פתאום.אמרתי לו תודה רבה והלכתי וביטלתי את המומחה.משהו מאוד מסריח קורה שם.
  11. לגבי צריכת דלק של ההיברידיות -מבחני דרכים הראו שנתוני היצרן רחוקים מהמציאות-צריכת ההונדה ההיברידי הגיעה ל 11.5 ק"מ/ל' והטויוטה-14 ק"/ל'
  12. הכוונה שאני לוחץ על הקלאץ' להעביר הילוך הוא קשה/כבד
  13. קראתי בפורומים שיש בסיאט איביזה בעיה בכבל קלאץ' שנוטה להיקרע. יש לי סיאט איביזה 94 כבר שנה וחצי ואני נוסע עם קלאץ' כבד מיום קניית הרכב,האם זה קשור לכבל קלאץ'? ואם לא מה יכולה להיות הבעיה?
×
×
  • תוכן חדש...