Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מצרף לכם תמונות של מצב הפלאגים ברכב שלי.

מדובר בפלאגים של בוש הדגם שמוצג בלינק:

https://www.ecstuning.com/b-bosch-parts/spark-plug-fr7ldcr-priced-each/fr7ldc-plus-/

 

אני לא יודע מתי הבעלים הקודם החליף אותם, אבל אני נוסע איתם כשנתיים, בערך 25000 קילומטר.

אשמח לקבל חוו"ד האם כדאי להחליף או שמא מיותר.

תודה רבה 

 

451908356_WhatsAppImage2022-11-25at09_19.15(1).thumb.jpeg.70cf2d5fe50ed626554047154840838d.jpeg1749722873_WhatsAppImage2022-11-25at09_19_14.thumb.jpeg.0b742932fe67b116dd6be01de9856460.jpeg692640472_WhatsAppImage2022-11-25at09_19.14(1).thumb.jpeg.1a86ba9babd30b6fd30d8ce9af6bb483.jpeg832961247_WhatsAppImage2022-11-25at09_19_13.thumb.jpeg.8a50c94aea1781cc7520acf5145b076e.jpeg825454261_WhatsAppImage2022-11-25at09_19.13(1).thumb.jpeg.54de02ac6861bbe9a6967d5df7525ac1.jpeg2147018653_WhatsAppImage2022-11-25at09_19_16.thumb.jpeg.a0614c24b33d112fe7b0301e9ba9dbca.jpeg933370195_WhatsAppImage2022-11-25at09_19.16(1).thumb.jpeg.358b15da66259b8eb50a26d9867485c8.jpeg311739041_WhatsAppImage2022-11-25at09_19_15.thumb.jpeg.4d86f950beab26000ef270e9769fbfa1.jpeg

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

באיזה רכב מדוברו כמה קמ?

האם אתה מאבד נוזל קירור?

סיריון 2004, 105,000 ק"מ

לא מאבד בכלל נוזל קירור

פורסם

בכל אופן פלאגים לרכב הזה עולים גרושים, ואם כבר פירקת הייתי מחליף אותם. הם לא נראים במצב מי יודע מה, ולפי הקורוזיה באחד מהם נראה גם שיש חדירה של מים לצילינדר..

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...