Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1364 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 55 דקות, Be roo כתב:

לא הבנתי אם השאלה תאורטית או שיש בעיה.

עקרונית, חוזה השכרת דירה לא תלוי בחגים ומועדים, על משכיר ושוכר לא חל חוק שעות עבודה ומנוחה.

הדירה שלך עד לתאריך הנקוב, יעני 30/9 בחצות.

 

אבל יש גם התנהלות סבירה של אדם הגיוני, לדפוק לבעל הבית בדלת בדקה לחצות, זה לא סביר. אבל הוא גם לא יכול לדרוש ממך להחזיר את המפתח לפני כניסת השבת כי הוא שומר מצוות.

אז אם שני הצדדים בונקר, החוק לטובתך, אבל אם הוא לא מוכן שתקפוץ אליו בשמונה בערב ותשאיר לו את המפתח בארון החשמל, ואתה מצדך לא מוכן להחזיר את המפתח לפני חצות, לשניכם מגיע להתחפר אחד מול השני.

איפה קראת שפות"ש נדרש להחזיר את המפתח לפני כניסת שבת במקום חצות.

תקראי הודעה ראשונה, פות"ש מצפה להרוויח עוד יום בגלל שיום הפינוי יוצא ביום שישי.

 

אני המלצתי בהודעה קודמת, לדבר קודם כל עם בעל הדירה.

 

ואם כבר נוהג, אני נוהג לבצע חילופין כבר במהלך היום ולא מצפה לדקה התשעים.

שהרי צריך לטלפן לח"ח ולחברת הגז וכו' להודיע על רישום מונים להחליף אמצעי תשלום ועוד.

אני בחיים לא שמעתי שמחכים לחצות.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Ron Poh כתב:

איפה קראת שפות"ש נדרש להחזיר את המפתח לפני כניסת שבת במקום חצות

עניתי באופן כללי לתגובה של פות״ש שהוא מבהיר שהוא לא מבקש עיצה אישית אלא שואל באופן כללי, ונתתי דוגמה מוקצנת כדי להבהיר נקודה, לפיה שני הצדדים נדרשים לנהוג באופן סביר, וכמו שלא סביר שהשוכר יחכה לחצות, כך לא סביר שהמשכיר ידרוש הקדמה לפי השבת.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

פות"ש, תאורטית - משתדלים לעשות חפיפה בין שני החוזים. אנחנו עברנו לא מזמן, הבית שאליו עברנו התפנה ב-7 לחודש, ואנחנו נכנסו ב-11. במקומנו לא נכנס אף אחד, אז עוד הגענו כמה ימים אחרי המעבר לפירוקים/ניקיונות/סגירות אחרונות. שילמנו שכירות כפולה למשך הכמה ימים האלה וסה-טו.

 

לגבי בונקרים וכו', לא נתקלתי במקרה כמו שאתר מתאר, אבל ההיגיון אומר לי שאם חוזה א' נגמר ביום X וחוזה ב' מתחיל ביום Y, כל הימים בין לבין הם די בעיה שלך כי כמו שאמרו, אין פה עניין של ימי עסקים/מנוחה. הרי גם כשאתה שוכר רכב או ציוד כלשהו למספר ימים, אתה יכול להחזיר אותו (שוב, לפחות מהניסיון שלי) עד שישי בבוקר (כלומר אתה מחויב על חמישי בלבד) או עד ראשון בבוקר (ואז אתה מחויב על שישי-שבת). לא כל כך ראיתי מצבים של בין לבין.

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

זה מה שמשעשע בפורום הזה. לפעמים מאלה פשוטה של 1+1 גולשים ללעשות תזה בפילוסופיית המספרים.

קיבלת מפתח בשישי? יופי. לך תעשה ספונג'ה רצינית כל עוד הבית ריק.

כשאתה חוזר הביתה אל תעשן ואל תשתה, תקום רענן בבוקר שבת ותתחיל בהעברה (הקטנה, שלדבריך לוקחת שעות ספורות).

עד שבת בערב סיים עם ההערבה.

בשבת בערב אתה יכול לעשן ולשתות.

בראשון בבוקר תעשה סגירת חשבונות ומונים.

 

תשתדל לעבור בשקט וברוגע. אם עדיין יש לשכנים החדשים בעיה עם העברות בשבת אתה יכול לבחור באחת משלוש אופציות:

להגיד להם להזדיין, להתעלם או לבקש את סליחתם. זה כבר תלוי בך.

 

*מעניין לעניין באותו עניין- לא עובר דירה בלי מובילים. ה"רק להעביר כמה ארגזים, מיטה, מקרר ומכונת כביסה" זה סיוט שעדיף לשלם עליו לבעל מקצוע. אבל זה כבר נתון לשיקולך.

 

בהצלחה והעברה חלקה.

 

  • משעמם 1
פורסם
לפני 3 שעות, פבל כתב:

פות"ש, תאורטית - משתדלים לעשות חפיפה בין שני החוזים. אנחנו עברנו לא מזמן, הבית שאליו עברנו התפנה ב-7 לחודש, ואנחנו נכנסו ב-11.

 

מחזק , מכפיל ב4 וממליץ בחום, קור או כל מזג אוויר לכל אחד שעובר משכירות לשכירות.

אם הפרוטה מצוייה בכיסכם, ואתם לא נבהלים מ"סתם לבזבז כסף", זאת עצה נהדרת.

החמשה- שה ימים האלה עולים קצת כסף, אבל שווים לדעתי הרבה יותר בבריאות נפשית ורוגע כשממהרים לפנות את הדירה הישנה.

 

מומלץ

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...