Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין פה חוק.

תיאורטית שהחוזה מתחיל באמצע שבוע ב-1/10 אז אתה יכול להיכנס ב-1/10 בשעה 00:00. אבל אף אחד לא מקבל את המפתח באמצע הלילה.

אז מה שקורה בד"כ זה שמסתדרים עם בעל הדירה הקודם והחדש על המסירה של הדירה. שזה פחות או יותר מה שקרה אצלך (שישי צהריים).

 

אגב, אי אפשר להעביר חשבון חשמל/מים וכו' על שמך ביום המעבר. אז אם אתם כן מתכוונים לעשות את זה בראשון אז תוודא שאתה רושם לעצמך את המונים ברגע שנכנסת.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 דקות, Sparrow420 כתב:

ברור שזה התוכנית, אבל נניח והבעל בית שלי לא מוכן להתפשר על דקה, מה "מגיע" לי מבחינה חוקית? עשיתי חיפוש קצר בגוגל ולא מצאתי תשובות

רוב הסיכויים שלא תיהיה בעיה וגם אם כן יש לי כבר 2 תוכניות גיבוי, הקטע זה בכלל לא להכניס אותו לפינה משפטית, רוצה לעבור בשקט, יש לי מספיק דברים אחרים על הראש

(בלי קשר גם יש לי קלף חוקי עליו (בנייה לא חוקית בכמה מקומות) אז הוא לא יעז להכנס איתי לעימות משפטי)

 

סתם רוצה לדעת "מה הולך בשוק" במצבים כאלה, גם ביום רגיל וגם שזה נופל על "מועדים" כאלה ואחרים, מתי מחזירים\מקבלים מפתח אם שני הצדדים בונקר?

 

כאמור מבחינה חוקית מגיע לך מה שכתוב בחוזה.

אם לא נוח לך לפנות בשישי, אפשר לעשות זאת יום קודם.

אם אתם ביחסים טובים, ייתכן ולא יפריע לו שתסיים את הפינוי בשבת.

 

לגבי ה- "קלף החוקי עליו", ייתכן ואתה מעריך את הקלף יותר מדי.

פורסם

אים לי מושג למה אתה מסתבך.

יש חוק כתוב ויש גמישות נורמלית של אנשים נורמליים שמודעים למגבלות ולתקלות יומיומיות של אנשים נורמליים.

 

דבר *עם בעל הבית*, ותגיעו להסכמה של אנשים נורמליים וסבירים, לא עם שום ייעוץ משפטי דימיוני בפורומים.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני לא מנסה להכנס לפינה משפטית איתו או שום דבר בסגנון ולא מחפש ייעוץ משפטי בפורום.

סתם מנסה להבין מה הרוב עושים שיוצא מעבר בין שישי לשבת ומה החוק אומר בנוגע לסיום חוזה שכירות והעברת מפתח.

 

לפני 27 דקות, hans כתב:

אים לי מושג למה אתה מסתבך.

לא סגרתי כלום עם הבעל בית הנוכחי שלי כי קשה עד בלתי אפשרי לדבר איתו, בפעמים היחידות שהצלחתי להשחיל מילה לנאומי מכירות שלו הוא אמר שנראה מי נכנס במקומי ונסגור איתו - אבל עדיין אין אף אחד שחתם איתו על חוזה. (למיטב ידעתי)

פורסם

הטעות שלך היא שלא סידרת חפיפה קצרה בין החוזים. תאורטית יש לך לילה ללא דירה. מעשית זה צריך להסגר ברמת שיחת טלפון, הייתי מנסה לתאם עם בעל הדירה ה"חדשה" ליום ה או ו, גם במחיר כמה לירות. אבל זה תלוי בפינוי הדירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

הטעות שלך היא שלא סידרת חפיפה קצרה בין החוזים. תאורטית יש לך לילה ללא דירה. מעשית זה צריך להסגר ברמת שיחת טלפון, הייתי מנסה לתאם עם בעל הדירה ה"חדשה" ליום ה או ו, גם במחיר כמה לירות. אבל זה תלוי בפינוי הדירה.

 

נכון, הכוונה הייתה להכנס לדירה עם שבוע+- ספייר בשביל שקט נפשי, אבל לא נמצא משהו שמתאים להכל(גם הדירה עצמה וגם התאריך) והעדפתי להתפשר על תאריך כניסה מאשר על דירה שאני פחות אוהב.

דיברתי עם הבעל דירה החדש והדייר שעוזב, יום שישי הוא מתפנה ומעביר לי מפתח, לא יודע איזה שעה עדיין אבל הוא בחור דתי אז אני מאמין שזה יהיה באזור הבוקר המאוחר-צהריים (הוא צריך זמן לסדר את הבית החדש לפני כניסת שבת להבנתי)

 

ולא בדיוק טעות גורלית, אני צריך כ6-8 שעות בשביל להעביר את כל החפצים שלי, אני מאמין שאספיק לעשות הכל עוד ביום שישי (תלוי מתי נקבל מפתח)

וגם אם לא ושבת הדירה הישנה כבר לא שלי יש לי מקום "לזרוק" אליו את מה שלא אספיק להעביר ולבוא בשבת לקחת משם

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

הטעות שלך היא שלא סידרת חפיפה קצרה בין החוזים. תאורטית יש לך לילה ללא דירה. מעשית זה צריך להסגר ברמת שיחת טלפון, הייתי מנסה לתאם עם בעל הדירה ה"חדשה" ליום ה או ו, גם במחיר כמה לירות. אבל זה תלוי בפינוי הדירה.

 

אם הבחור רווק ומעביר את הדירה עם הפרייבט, לא נראה לי שמעבר לאי נוחות זמנית הטעות היא כזו פטאלית (גם לא מכיר חוזים שמתחילים מה2 לחודש, ברור שזה אפשרי אבל עדיין לא זכור לי שראיתי)

מקרה הכי גרוע לילה אצל ההורים או אצל איזה חבר עם שק"ש...

לפני 3 דקות, Sparrow420 כתב:

ולא בדיוק טעות גורלית, אני צריך כ6-8 שעות בשביל להעביר את כל החפצים שלי, אני מאמין שאספיק לעשות הכל עוד ביום שישי (תלוי מתי נקבל מפתח)

וגם אם לא ושבת הדירה הישנה כבר לא שלי יש לי מקום "לזרוק" אליו את מה שלא אספיק להעביר ולבוא בשבת לקחת משם

 

חחח (נתקע לי המקש) כתבת לפני שהספקתי לשלוח...

  • אהבתי 1
פורסם

לא טעות גורלית, אבל עניין שמצריך מחשבה מראש. או חפיפה בחוזה או הסדרת מיקום ביניים. בית ההורים זה טוב אם לא מדובר במקום רחוק, אבל, למעשה, גורם לך לעבור פעמיים. 

 

פות"ש, אם אתה חושש ממגבלת שעות למשימת ההעברה בסופ"ש תעביר לבית ההורים כבר כעת חפצים פחות חיוניים, כאלה שתוכל לחיות בלעדיהם גם שהוע - שבועיים. יקל עליך את העברת הציוד החיוני, את השאר העבר בזמנך החופשי.

 

ודרך אגב, חוזע שכירות ממש לא חייבים להתחיל ב-1 בחודש ולהסתיים ב-31.בו. למעשה חשוב לדאוג לחפיפה קצרה בין החוזים, בין אם בתחילת החודש, באמצעו או בסופו. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 59 דקות, sperial כתב:

פות"ש, אם אתה חושש ממגבלת שעות למשימת ההעברה בסופ"ש תעביר לבית ההורים כבר כעת חפצים פחות חיוניים, כאלה שתוכל לחיות בלעדיהם גם שהוע - שבועיים. יקל עליך את העברת הציוד החיוני, את השאר העבר בזמנך החופשי.

 

יש שם כבר קצת דברים סוגשל "במקרה", אבל אם אני צריך לשים ערימה של דברים זה לא פרקטי.

יש לי שכנה שגרה צמוד אלי עכשיו, ואנחנו ביחסים טובים, מקסימום אני יכול לשים כמה קרטונים אצלה ללילה.

 

אני מכוסה לגוסיטית כמעט לכל מקרה (שגרתי) שיכול לקרות בזמן המעבר, תודה על הטיפים אבל

 

לפני כשעה, sperial כתב:

ודרך אגב, חוזע שכירות ממש לא חייבים להתחיל ב-1 בחודש ולהסתיים ב-31

 

נכון, הרבה מאוד דירות זה "כניסה מיידית" ואז החוזה מתחיל בתאריך דיי אקראי

פורסם

קרה לי שה01 יצא על שבת, פשוט דחינו הכל ליום ראשון, חבל להכניס את עצמך לסרטים דבר עם המעורבים, מקסימום עושים התאמות תשלום.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

חברים, אני לא נכנס לשום סרט ולא נלחץ מהמעבר.

הכל מסודר והכל בסדר, יש תוכניות ויש תוכניות גיבוי.

 

אני רק שואל שאלה היפותטית:loco:

פורסם

אוי ווי. 

הכי פשוט בעולם? במקום לשבור את הראש?

דבר עם בעל הדירה הנעזבת ועם בעל הדירה החדשה, וסגור איתם מראש את כל הסוגייה הזו.

כבר עכשיו. 

מזל טוב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Sparrow420 כתב:

אני לא מנסה להכנס לפינה משפטית איתו או שום דבר בסגנון ולא מחפש ייעוץ משפטי בפורום.

סתם מנסה להבין מה הרוב עושים שיוצא מעבר בין שישי לשבת ומה החוק אומר בנוגע לסיום חוזה שכירות והעברת מפתח.

 

לפני שעה, Sparrow420 כתב:

אני מכוסה לגוסיטית כמעט לכל מקרה (שגרתי) שיכול לקרות בזמן המעבר, תודה על הטיפים אבל

 

לפני 57 דקות, Sparrow420 כתב:

חברים, אני לא נכנס לשום סרט ולא נלחץ מהמעבר.

הכל מסודר והכל בסדר, יש תוכניות ויש תוכניות גיבוי.

 

אני רק שואל שאלה היפותטית:loco:

 

לפני 4 שעות, Sparrow420 כתב:

סתם רוצה לדעת "מה הולך בשוק" במצבים כאלה, גם ביום רגיל וגם שזה נופל על "מועדים" כאלה ואחרים, מתי מחזירים\מקבלים מפתח אם שני הצדדים בונקר?

 

אני לא יודע איך להבהיר את זה יותר, אני לא מבקש עצה אישית, אני שואל שאלה כללית בקשר למצב דומה למה שיש לי עכשיו.

 

ולכל המעוניינים אני מתחיל להעביר את הדברים שלי אחר הצהריים הזה, אז יש לי בסוף אחלה מרווח בטחון. (אבל שוב, היו לי מספיק תוכניות בקשר לאיך לעבור ב"worst case scenario")

עריכה אחרונה על ידי Sparrow420
פורסם

לא הבנתי אם השאלה תאורטית או שיש בעיה.

עקרונית, חוזה השכרת דירה לא תלוי בחגים ומועדים, על משכיר ושוכר לא חל חוק שעות עבודה ומנוחה.

הדירה שלך עד לתאריך הנקוב, יעני 30/9 בחצות.

 

אבל יש גם התנהלות סבירה של אדם הגיוני, לדפוק לבעל הבית בדלת בדקה לחצות, זה לא סביר. אבל הוא גם לא יכול לדרוש ממך להחזיר את המפתח לפני כניסת השבת כי הוא שומר מצוות.

אז אם שני הצדדים בונקר, החוק לטובתך, אבל אם הוא לא מוכן שתקפוץ אליו בשמונה בערב ותשאיר לו את המפתח בארון החשמל, ואתה מצדך לא מוכן להחזיר את המפתח לפני חצות, לשניכם מגיע להתחפר אחד מול השני.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, Sparrow420 כתב:

 

אני לא יודע איך להבהיר את זה יותר, אני לא מבקש עצה אישית, אני שואל שאלה כללית בקשר למצב דומה למה שיש לי עכשיו.

 


אז אומרים לך שוב, אין מנהג יחיד שמקובל במקרה זה, והחוק לא מתייחס לשבת/חג. בני אדם נורמליים דואגים לסכם עם כל המעורבים בעניין ולתזמן את המעבר בפועל לימי חול כי 1. בד"כ מעורבת חברת הובלות בעניין 2. יש מרווח טעות לפתרון בלת"מים.

חזיר דיזל

×
×
  • תוכן חדש...