Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חצי שנה קניתי פיקנטו 2013 אוטמוטית.

השבוע שמתי לב שגם כשהרב לא מונע ואפילו בלי ללחוץ על הברקס - אפשר להעביר הילוכים בתיבה ללא בעיה.

ברכבים אחרים אני יודע שלא אפשרי.

האם תקין?

פורסם

אמורה להיות נעילה למצב P של הידית. 

אם כיבית את המנוע במצב אחר, תוכל להמשיך להזיז את הידית עד אשר תעביר למצב P ושם היא אמורה להנעל.

האם אתה מצליח להוציא מP כאשר הרכב מכובה?

יום טוב גם לך

פורסם

אפשר כשהרכב לא מונע להוציא מ P עם לחיצה על הברקס, כל יתר ההילוכים עוברים חופשי בלי לחיצה על הברקס, למעט מ D ל R שגם גם צריך ברקס. 

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

אפשר כשהרכב לא מונע להוציא מ P עם לחיצה על הברקס, כל יתר ההילוכים עוברים חופשי בלי לחיצה על הברקס, למעט מ D ל R שגם גם צריך ברקס. 

צודק, מ-P עובר רק עם ברקס והשאר עוברים בלי.

גם מ-D ל-R אני מעביר בלי ברקס.

פורסם
לפני 58 דקות, Maccabist כתב:

צודק, מ-P עובר רק עם ברקס והשאר עוברים בלי.

גם מ-D ל-R אני מעביר בלי ברקס.

תקין

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 9 שעות, Maccabist כתב:

גם מ-D ל-R אני מעביר בלי ברקס.

בעצם זה מ N ל R, לדעתי לא אמור לתת להעביר בלי ברקס  כשהרכב מונע.

 

אולי כשכבוי זה כן נותן.

 

 

פורסם
לפני 23 דקות, Buki כתב:

בעצם זה מ N ל R, לדעתי לא אמור לתת להעביר בלי ברקס  כשהרכב מונע.

 

אולי כשכבוי זה כן נותן.

סולינואיד נעילה מופעל דוושת בלם שמים רק על P. אישית לא נתקלתי ביותר מאחד.

מעבר מN ל R לרוב דורש לחיצה על הכפתור של ידית ההילוכים, אבל אין קשר לברקס.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני 14 דקות, Igalz כתב:

סולינואיד נעילה מופעל דוושת בלם שמים רק על P. אישית לא נתקלתי ביותר מאחד.

מעבר מN ל R לרוב דורש לחיצה על הכפתור של ידית ההילוכים, אבל אין קשר לברקס.

 

 

אני לא יודע כלום.

פשוט מוריד ספר רכב וקורא שם 😁

 

איפה שיש את החץ השחור הם כתבו Applay brake to shift. 

 

איפה שיש את החץ הלבן, כתבו שלא צריך.

 

כשיש מסילה משוננת כמו כאן, לא שמים כפתור משבת על הידית.

 

Screenshot_20220824-074954_(1).thumb.png.16d46539b3089fd5643c9f27b9ca69fd.png

  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...