Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1409 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים יקרים.

בתקופה האחרונה אני וזוגתי חושבים על מעבר לעיר אשקלון, בשכירות, לדירה ליד איזור הים או/ו קרוב ליציאה מהעיר.

הכיוון הוא לשכונות כגון עיר היין / ברנע בשכונות החדשות בלבד.

 

למי שגר באיזור - אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

 

האם יש שכונות אחרות עדיפות עם נוף לים או קירבה לשם לפחות, וליציאה מהעיר?

הסכומים סביבות ה 4500+- מה שדי נראה שפוגע שם.

 

רב תודות :) 

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

לא

אני אעבוד היברידי באור יהודה (כרגע ראשלצ)

היא עובדת מהבית, אבל כנראה תעבוד בחולון פיזית בהמשך.

מעבר לאיזורים האלו לא כל כך רצוי, הן בגלל פקקים בתוך העיר והן בגלל יוקר מחיה (מחיר של יחידת דיור) והן בגלל שהערים האלו פשוט.. מגעילות בעינינו.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם

תבדקו זמינות מהרכבת באשקלון למקומות העבודה שלכם

 

ללא רכבת, המעבר הזה יהיה סיוט

כביש 4 בלתי נסבל (כמו רוב כבישי הארץ)

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לגבי הכביש ידוע לי

בגלל זה יוצאים מוקדם יותר, אני דיי גמיש בשעות העבודה שלי אפשר להגיע אם ב 06:00 או ב 09:00.

אצל האישה יהיה קצת אחרת, אבל אכן חומר למחשבה.

 

אתה גר באשקלון? מבצע את הנסיעות האלו או דומות?

Opel Adam S 2017

פורסם

לגור באשקלון ולעבוד בראשלצ או בחולון?

נשמע כמו סיוט. כל שקל שתחסכו ילך על דלק (רכב פרטי) או יתבטא בזמני נסיעה לא הגיוניים (תחבצ).

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

אין שום רכבת ושום תכנון לרכבת באור יהודה בעשור הקרוב. לא ולא, בשום אופן לא.

 

אם כבר, אז למה לא אור יהודה? חור באותה מידה אבל לפחות אחד מכם יהיה קרוב, והתחבורה משם לחולון היא על גבול הנסבל.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

חומר למחשבה

עובד איתי בחור מאשקלון שיוצא מהבית ב 5וחצי בבוקר כדי להגיע לעבודה בשעה 7 לתל אביב

הדרך חזרה לוקחת לו כשעתיים 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא מעבר אמיתי אם אתה לא משתעשע ברעיון.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם אתה עובד באןר יהודה שכח מאשקלון לכמה שנים הקרובות. עם העבודות בכביש 4נהפקרים מתחילים כבר ב 6.

 

העיר עצמה אחלה (גר פה מ 96' ובמקור מהמרכז) אבל לא מעשי לעשות את הנסיעה הזו כל יום.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 7 שעות, liav12 כתב:

אשמח לשמוע את דעתכם בנושא.

אם אתה לא משתעשע ברעיון זה לא יעבוד.

לפני 47 דקות, flytomars כתב:

זה לא מעבר אמיתי אם אתה לא משתעשע ברעיון.

עקפת אותי בסיבוב

לפני 7 שעות, liav12 כתב:

וליציאה מהעיר?

בשעות מסוימות יש פקקים בכניסה/יציאה והייתי ממליץ לבחון את העניין בעצמך, תראה אם מתאים לך.

לפני 47 דקות, Night Driver כתב:

העיר עצמה אחלה

צודק בשנים האחרונות, זה השתפר אבל אם מדובר בענייני תחב"צ

אומנם מדובר בעיר שכנה אבל הערים בסה"כ דומות

 

כמובן שצריך לקחת בחשבון דבר מאוד חשוב, עוד מעט מתקרבים לבחירות לרשויות המקומיות וזה יכול לשפר את המצב הכללי של העיר או להפוך אותה לבלתי נסבלת. קח את זה גם בחשבון..

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 15 שעות, Night Driver כתב:

אם אתה עובד באןר יהודה שכח מאשקלון לכמה שנים הקרובות. עם העבודות בכביש 4נהפקרים מתחילים כבר ב 6.

 

העיר עצמה אחלה (גר פה מ 96' ובמקור מהמרכז) אבל לא מעשי לעשות את הנסיעה הזו כל יום.

 

איף

זה בהחלט מבאס, מתלבט לחלוטין מה לעשות במקרה כזה.

תודה על העזרה חברים.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...