Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן,קניתי לפני כמה חודשים יונדאי i30 2009,היום התחלתי נסיעה ואחרי כמה דקות נדלקה הנורת מנוע והתחילו רעידות ברכב ושלוחצים על הגז לוקח לרכב זמן להגיב,הרכב עבר לפני חודשיים טיפול שנתי "קטן",מה יכולה להיות הבעיה?

עריכה אחרונה על ידי Noamco
עדכון
פורסם
לפני 20 דקות, Buki כתב:

סליל הצתה רוב הסיכויים.

תודה,זה משהו שיש איך לבדוק או לתקן בלי מוסך או שזה מחייב מוסך?

פורסם (נערך)

אחי זה יכול להיות או סליל הצתה, או פלגים תיגש למוסך על מנת שיחברו לך מחשב ויראו את התקלה.

עריכה אחרונה על ידי AquilaEctrix
פורסם
לפני 1 דקה, Noamco כתב:

תודה,זה משהו שיש איך לבדוק או לתקן בלי מוסך או שזה מחייב מוסך?

אפשר לתקן הרבה דברים לבד אבל שלב ראשון אתה צריך סורק תקלות, לראות איזה קוד תקלה יש. 

 

סורק בסיסי לא עולה יקר, השאלה רק אם אתה רוצה להכנס לזה. 

 

לא מומלץ לנסוע יותר מידי עם נורת תקלה דולקת כשיש השפעה מורגשת על פעולת המנוע.

 

 

פורסם
לפני 14 דקות, Buki כתב:

אפשר לתקן הרבה דברים לבד אבל שלב ראשון אתה צריך סורק תקלות, לראות איזה קוד תקלה יש. 

 

סורק בסיסי לא עולה יקר, השאלה רק אם אתה רוצה להכנס לזה. 

 

לא מומלץ לנסוע יותר מידי עם נורת תקלה דולקת כשיש השפעה מורגשת על פעולת המנוע.

כנראה שלבעיה הספציפית הזאת אני כבר אלך למוסך כי אני משער שיקח לי זמן לקנות סורק וחלפים במקרה הצורך,אבל לפעמים הבאות אני חושב אולי כן להיכנס לזה.

יש לך אולי המלצות על סורק בסיסי?

×
×
  • תוכן חדש...