Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזל טוב! בעלי רכב חשמלי הפכו לצבים התורנים על הכביש.


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

על אותו משקל אפשר להוסיף עוד תאי סוללות בכל חור אפשרי, אבל שוב, זה לא ישים להגדיל לנצח, צריך להתייעל. אחרת העולם המוטורי שלנו ייראה כמו העולם הפוסט-אפוקליטפי של מקס הזועם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, aviaviavi כתב:

על אותו משקל אפשר להוסיף עוד תאי סוללות בכל חור אפשרי, אבל שוב, זה לא ישים להגדיל לנצח, צריך להתייעל. אחרת העולם המוטורי שלנו ייראה כמו העולם הפוסט-אפוקליטפי של מקס הזועם


לא, אי אפשר כי יש אילוץ חזק מאוד על משקל ונפח אפשרי, וכבר עכשיו אנחנו בערך בקצה.

ככה זה בהנדסה, יש אילוצים יותר חזקים ויותר חלשים, ויש מגבלות קשיחות מסויימות שרוצים להשיג (למשל מחיר מטרה וטווח מינימלי), ובסוף מתכנסים כשהאילוצים היותר חזקים מושכים ומכתיבים את הפתרון.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ch2856 כתב:

ברכבי בנזין שהתכנון האווירודינמי שלהם פחות מוקפד

זה ממש לא נכון.

להיפך - זו אחת הדרכים לשפר את צריכת הדלק וזה מאד מוקפד.

הבעיה ששיקולי קירור (גריל קדמי זה הדבר הכי לא אווירודינמי שיש למשל) ועיצוב (כי הלקוחות של טנדרים מחפשים טנדר) נכנסים אחרת מברכב חשמלי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, קורן בן אשר כתב:

שום דבר לא מונע מהיצרן לשים מיכל דלק של 100 ליטר או 150 ליטר במכונית. פשוט לא צריך את זה.

 

לפני 5 שעות, Boltik כתב:

פרט ממשהו קטן וזניח - תקנות זיהום.

 

עוד נתון - צריכת דלק ממוצעת עבור היצרן, באירופה מאוד מקפידים על זה עם שיטת הcredits שלהם, וגם בארה"ב עם הCAFE, שמגדירה מראש יעד עבור יצרנים. לא יודע מה הולך ביפן/קוריאה/סין, אבל גם להם אמור להיות משהו דומה.

 

ז"א אם אתה מוציא מכונית על עם V10, אתה צריך להוציא לשוק כמה וכמה פחיות סטודנטים שיאזנו את הצריכה של V10.

 

ז"א לתקוע טנק של 150 ליטר לא יעזור לך. מאמין שבקרוב יהיו גם תקנות כאלה לרכבים חשמליים, שידחפו את היצרנים להתייעל, כי ייצור חשמל עדיין מזהם בצורה כזאת או אחרת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה הטעם ליסוע מעל 110 120, אלא אם כן אתם ממהרים לפקק/רמזור הבא.

אולי בכביש 6 זה יעיל בשעות מסויימות.

כבעלים של טסלה , אני נוהג בכביש 4 לא יותר מ110 בדרך כלל,הבעיה כשמתחילים לנהוג מהר בגלל השקט אתה מגיע למהיריות לא חוקיות בלי להרגיש, קרה לי מספר פעמים כשמיהרתי ולא הבנתי למה כולם נוסעים לאט עד שהסתכלתי על מד המהירות, שכל אחד יפעיל את הדימיון באיזו מהיריות הייתי.

גם ככה קשה לשייט פה מעל 90 , 100 קמש , אלא אם כן אתה נתקע בנתיב השמאלי מה שלעולם לא אעשה.

לא מזמן נסעתי לבאר שבע על כביש 6 והגעתי עם אחוז סוללה אחד פחות ממה שהרכב חזה , נסעתי עם מזגן כרגיל עם נוסע נוסף במהירות של 120 קמש.

ברכב בנזין לא מסתכלים על טווח ואין חיווי לאחוז טנק דלק אלא מחוג חיווי דיגיטאלי שלא רואים את הירידה באחוזי, ברכב חשמלי זה יותר מוחשי.

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, NIMRODVA כתב:

ברכב בנזין לא מסתכלים על טווח

 

זה לא נכון, אני מכיר כמה אנשים שנוסעים קבוע עם הטווח ברכב בנזין, גם אני פעם הייתי ככה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום שישי בנתיבות ברחוב הראשי פקק שמתנהל לאיטו, לאט לאט חלק מהמכוניות פנו לרחובות אחרים ומצאתי את הגורם לפקק,

לפני פריוס מדור אחד לפני אחרון שזוחלת ב20 קמ"ש, אין אפשרות לעקיפה וכך עוד כמה דק' אני אחריו עד שהאדון פנה שמאלה באחד הכיכרות.

לטעמי באמת שפריוס וCHR סטטיסטית עותר מעכבות את התנועה עקב נהגים שמנסים לחסוך.

  • מצחיק 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 705 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...