Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב חדש בתקציב של 120 אלף שיהיה מרווח חסכוני ויחסית בטיחותי.הציעו לי את יונדאי וניו ומאזדה cx 3 וקיה סטוניק טורבו.

אשמח לעצה מה כדאי

פורסם

קיה סטוניק זריז חסכוני ואמין

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

קח בחשבון של CX3 יש תא מטען קטן משמעותית מהאחרים, נראה לי 242 ליטר, אם זה בכלל רלוונטי אליך.

פורסם
לפני שעתיים, איש שמח כתב:

קיה סטוניק זריז חסכוני ואמין

אתה מתכוון לדגם הטורבו?

לפני שעה, DC10 כתב:

קח בחשבון של CX3 יש תא מטען קטן משמעותית מהאחרים, נראה לי 242 ליטר, אם זה בכלל רלוונטי אליך.

חשוב לי שיהיה יחסית מרווח בטיחות וכמה שיותר חיסכון בדלק

פורסם

מרווח לא תקבל ב-CX3. הוא צפוף וכפי שכבר ציינו תא המטען שלו קטן. הוא גם לא יהיה הכי חסכוני בגלל מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית דיי מיושנים.

נשמע שהסטוניק מתאים יותר לדרישות שלך. אני הייתי מוסיף גם את סיאט ארונה וגם את ניסאן ג'וק.

פורסם

ודאי דגם טורבו כי בדגם הרגיל הוניו יותר חזקה

אבל מצטרף לקודמי שסיאט ארונה יותר זריזה וחסכונית

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני כשעה, איש שמח כתב:

ודאי דגם טורבו כי בדגם הרגיל הוניו יותר חזקה

אבל מצטרף לקודמי שסיאט ארונה יותר זריזה וחסכונית

היו כאלה שאמרו לי שהטורבו לא מתאים לנסיעות עירוניות.זה נכון?

פורסם
לפני 33 דקות, yogev100 כתב:

היו כאלה שאמרו לי שהטורבו לא מתאים לנסיעות עירוניות.זה נכון?

לא מסכים

צריך קצת יותר עדינות על הגז אבל זה בסדר גמור

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

המליצו פה על מספר דברים אבל לא ענו באופן ישיר על השאלה. למה בעצם הוניו לא מומלצת?

 

על פניו מדובר בחבילה די משתלמת עבור המחיר.

פורסם

אני לא ממליץ עליו בדרך כלל כי הוא מרגיש מאוד מיושן. הוא קטן וצפוף ביחס למתחרים, יש לו יחידת הנעה דיי חלשה, תא נוסעים פלסטיקי ואבזור בסיסי.

ביקשת מרווח, חסכוני ובטיחותי.

לסיאט ארונה יש יותר אבזור בטיחות, הוא מרווח יותר מהווניו. ארונה וסטוניק עברו מבחני ריסוק אירופאים וזכו ב-5 כוכבים מתוך 5. וניו עבר מבחן אמריקאי שהוא שונה וזכה ב-4 כוכבים מתוך 5.

אם אתה מחפש למצוא צידוקים לרכישת וניו זה עניין אחר. בעיני המתחרים שהוצעו פה עדיפים עליו ומעניקים תמורה עדיפה למחיר.

פורסם
לפני שעתיים, Mike808 כתב:

אני לא ממליץ עליו בדרך כלל כי הוא מרגיש מאוד מיושן. הוא קטן וצפוף ביחס למתחרים, יש לו יחידת הנעה דיי חלשה, תא נוסעים פלסטיקי ואבזור בסיסי.

ביקשת מרווח, חסכוני ובטיחותי.

לסיאט ארונה יש יותר אבזור בטיחות, הוא מרווח יותר מהווניו. ארונה וסטוניק עברו מבחני ריסוק אירופאים וזכו ב-5 כוכבים מתוך 5. וניו עבר מבחן אמריקאי שהוא שונה וזכה ב-4 כוכבים מתוך 5.

אם אתה מחפש למצוא צידוקים לרכישת וניו זה עניין אחר. בעיני המתחרים שהוצעו פה עדיפים עליו ומעניקים תמורה עדיפה למחיר.

אתה נשמע בן אדם שמבין עניין ברכבים,

גיר רציף נחשב גיר אמין?

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Mike808 כתב:

אני לא ממליץ עליו בדרך כלל כי הוא מרגיש מאוד מיושן. הוא קטן וצפוף ביחס למתחרים, יש לו יחידת הנעה דיי חלשה, תא נוסעים פלסטיקי ואבזור בסיסי.

ביקשת מרווח, חסכוני ובטיחותי.

לסיאט ארונה יש יותר אבזור בטיחות, הוא מרווח יותר מהווניו. ארונה וסטוניק עברו מבחני ריסוק אירופאים וזכו ב-5 כוכבים מתוך 5. וניו עבר מבחן אמריקאי שהוא שונה וזכה ב-4 כוכבים מתוך 5.

אם אתה מחפש למצוא צידוקים לרכישת וניו זה עניין אחר. בעיני המתחרים שהוצעו פה עדיפים עליו ומעניקים תמורה עדיפה למחיר.


אני לא פותח השרשור.

 

אני לא חושב שצריך למצוא צידוק למשהו. אני חושב שאם טוענים שרכב א' עדיף על רכב ב' כדאי להסביר בקצרה למה.

 

במקרה זה, תודה על ההסבר.

עריכה אחרונה על ידי Ido.G
×
×
  • תוכן חדש...