Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה עברתי ליד חנות משקאות וראיתי מחיר מבצע על 3 מארזים של פחיות מוקטנות. המחיר נשמע לי לא הגיוני ושאלתי אם זה המחיר. קניתי בלי לחשוב פעמיים ובבית שמתי לב שאין דמי פיקדון על כל פחית. גם אין כיתוב בעברית וגם אין שם היצרן (רק על המדבקה של המארז כתוב שם היצרן והמשווק). פחיות עם סוכר בכלל לא מסומנים.

זה תקין שאין כיתוב בעברית על כל פחית אלא רק על המארז? וגם למכור בלי דמי פיקדון? תכל'ס יוצא 1.1 ש"ח לפחית ומה שהכי חשוב לי זה השליטה על הכמות שאני שותה. 

  • תגובות 175
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניסיתי בינתיים טעם תות כי זה הכי סיקרן אותי. השאר עדיין בבגאז'.

אחלה טעם, לא מתוק מדי, אבל בחיים לא הייתי מנחש שזה תות (מקסימום פירות או מיקס כזה או אחר)

פורסם (נערך)

מכיר פחיות קטנות שכתוב עליהן כמדומי 1שקל. אבל זה לא קוקה-קולה. נמכר באריזות של 24.

ליד הישיבה פעם היה מכשיר אוטומטי שמכרו שם פחיות קוקה-קולה עם כיתוב ערבית בזול.

 

זה משהו כזה

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

מיובא לרש"פ ומשם זולג לישראל.

לכן אין על זה שום חוק ישראלי.

פיקדון. מדבקת סוכר.

אין על זה גם פיקוח של משרד הבריאות.

ולמי שזה משנה לו. זה גם ללא פיקוח כשרות

 

 

 

 

  • אהבתי 1

.

פורסם
לפני שעתיים, anonport כתב:

לא קוקה קולה. זה מותג שנקרא צ'אט (ראיתי קולה, זירו קולה, זירו לימון, תות)

אשמח אם תשלח תמונה בבקשה

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

לא נתקלתי בפחיות מהרש’’פ,

אבל לאחרונה רואים הרבה מארזים עם כיתוב ברוסית..

אמנם מיוצר במפעל רשמי קומה קולה, אבל משהו בטעם היה קצת שונה.

לא יודע יותר טוב או פחות טוב, אבל שונה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם
לפני כשעה, - XM - כתב:

לא נתקלתי בפחיות מהרש’’פ,

אבל לאחרונה רואים הרבה מארזים עם כיתוב ברוסית..

אמנם מיוצר במפעל רשמי קומה קולה, אבל משהו בטעם היה קצת שונה.

לא יודע יותר טוב או פחות טוב, אבל שונה.

היה ייבוא מאוקראינה שהתחילה לפני שנתיים ונראה לי לא צלח. אבל פות"ש לא מדבר על מכירה בישראל אלא בשטחי Bו A.

פורסם
לפני 10 דקות, David2540 כתב:

היה ייבוא מאוקראינה שהתחילה לפני שנתיים ונראה לי לא צלח.

הייבוא נעצר במלחמה, כנראה.

נתקלתי בהן במכונות אוטומטיות. יש הבדל בטעם, אבל לא גדול.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...