Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, חברות ליסינג, השכרה, חבר, הסתדרות המורים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נו באמת איזה שטות, אף יבואן לא יסכים לזה.

זה כמו שכל אלה שהולכים לקנות מאזדה או יונדאי יפגשו ויבואו לסוכנות וירצו 20K פחות לכל מכונית.

נשמע לך לריאלי?

פורסם

יסכמו והסכימו בעבר.. לדוגמה לובנסקי וסמל"ת שהיו נותנים הנחות משמעותיות למועדון "חבר" שמורכב מאנשי קבע של צה"ל ואם אני לא טועה גם שוטרים.

 

גם למכשירי תנועה היה הסכם לא מזמן עם השוטרים למבצע הנחות מעולה.

ואני בטוח שהיו עוד הרבה שפיספסתי בדרך, בקיצור - יש אבל כמובן שצריך שהקבוצה תהיה מאד גדולה.

פורסם

חבר עדיין מקבלים מבצעים מדי כמה זמן - כל פעם ביצרן אחר.

ההנחה קבועה אצל כל היצרנים - כ-7% ממחיר המחירון ובנוסף עוד הטבות בנושאי ביטוח וכו'.

לאחרונה היה ב - פיז'ו/סיטרואן, סובארו ומיצובישי.

...Carpe Diem

פורסם

לא צריך קבוצה גדולה של אנשים, לדעתי מספיק 10 קונים כדי לדרוש הנחה משמעותית.

שמעתי הרבה שמועות על כך שהמחיר הרשמי של היבואן הוא גמיש (דוגמא: בסוף השנה נמכרות מכוניות משנתון קודם בהנחה. כ"כ במו אוזני שמעתי לקוחות מתמקחים ומקבלים הנחה כלשהיא מהמחיר).

ריווחי היבואן נמדדים בעשרות אחוזים - ויש מאיפה להוריד.

פורסם

אין לך מה להתמקח זה לא מכולת רוצה תקנה לא רוצה קנה כרטיסייה

ההנחות על רכבי 05 ניתנות בגובה 5 עד 10 אחוזים אצל רוב היבואנים וגם זה רק כאשר מגיע להם מלאי של דגמי 06

[SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE]

פורסם

אצלנו בחברה יש כ15 רכבים (רכבי חברה, קנויים).

 

קונים כ 2-3 רכבים בשנה, הרכבים אינם מאותו יצרן או יבואן.

למרות זאת אנחנו באופן קבוע מקבלים הנחה של 5 עד 10 אחוז בקנייה.

 

הכל תלוי בכישורי המיקוח של מי שמנהל את המשא ומתן.

×
×
  • תוכן חדש...