Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, הייתי רוצה לדעת מהו חוות דעתכם על אוטו מסוג פורד פוקוס תצורת האצ'בק, שנת 2016 תת דגם  Trend , מנוע בנפח 1.5 ליטר.

איך האוטו מתבטא מבחינת האחזקה השוטפת והטיפולים השגרתיים, הוצאות על חלפים והבלתי שלהם.

הבנתי שהדגם הישן, בשני 2015 ומטה יש לו בעיה במנוע אז רציתי לדעת איך האוטו בגרסתו החדשה יותר מתפקדת. 

עריכה אחרונה על ידי Benzi555
פורסם (נערך)

בדגם הישן לפני 2015 דור 3 היו בעיקר בעיות בגיר הרובוטי (המנוע די אמין) שנפתרו במעבר לדור 3.5 מ2016 החליפו את הגיר לאוטומט פלנטרי רגיל.

אבל, החליפו גם את המנוע ל1.5 טורבו. המנוע הזה סובל מבעיה תכנונית בראש המנוע שגורמת לחדירת מים לראש והרס טוטאלי למנוע. יש תביעה ייצוגית בנושא תריץ חיפוש.

אם כבר אתה נעול על הרכב תחפש רכב שעבר החלפת מנוע מ2019 והלאה והגיע כבר עם ראש מעודכן שהבעיה בו נפתרה ואז גם תשלם פחות.

מעבר לנושא הזה במנוע הרכב סה"כ מציג אמינות טובה ותא נוסעים מוצק ואכיותי אך צפוף. החלקים לא יקרים ביחס למותגים אחרים.

 

עריכה אחרונה על ידי TZR84

 

 

פורסם
לפני 17 שעות, TZR84 כתב:

בדגם הישן לפני 2015 דור 3 היו בעיקר בעיות בגיר הרובוטי (המנוע די אמין) שנפתרו במעבר לדור 3.5 מ2016 החליפו את הגיר לאוטומט פלנטרי רגיל.

אבל, החליפו גם את המנוע ל1.5 טורבו. המנוע הזה סובל מבעיה תכנונית בראש המנוע שגורמת לחדירת מים לראש והרס טוטאלי למנוע. יש תביעה ייצוגית בנושא תריץ חיפוש.

אם כבר אתה נעול על הרכב תחפש רכב שעבר החלפת מנוע מ2019 והלאה והגיע כבר עם ראש מעודכן שהבעיה בו נפתרה ואז גם תשלם פחות.

מעבר לנושא הזה במנוע הרכב סה"כ מציג אמינות טובה ותא נוסעים מוצק ואכיותי אך צפוף. החלקים לא יקרים ביחס למותגים אחרים.

 

תודה על התגובה, לחפש בשבילי רכב משנת 2019 הוא באופן כלכלי לא אפשרי וכדאי לי.

לפיכך אתה אומר שהרכב הזה גם בשנתון חדיש יותר, כמו 2016, סובל מבעיות גם כן?

פורסם

דור 4 האחרון אמור להיות בסדר בעיקר בגרסאת 1.5 ליטר. ב1 ליטר יש קצת תלונות בחול.  עם זאת עדיין קצת מוקדם זה מנוע די חדש בן 3 שנים סה"כ לך תדע מה יוליד יום.

אם אתה יכול למתוח תקציב תחפש את הדור הנוכחי הוא מוצלח מאוד סה"כ זכה ברכב השנה של אוטו בקטגוריה כבר שנתיים ברצף ואחלה עסקה.

 

 

פורסם
לפני 24 דקות, TZR84 כתב:

דור 4 האחרון אמור להיות בסדר בעיקר בגרסאת 1.5 ליטר. ב1 ליטר יש קצת תלונות בחול.  עם זאת עדיין קצת מוקדם זה מנוע די חדש בן 3 שנים סה"כ לך תדע מה יוליד יום.

אם אתה יכול למתוח תקציב תחפש את הדור הנוכחי הוא מוצלח מאוד סה"כ זכה ברכב השנה של אוטו בקטגוריה כבר שנתיים ברצף ואחלה עסקה.

הבעיה היא: אני נהג חדש, קיבלתי רישיון נהיגה לפני קצת פחות מארבעה חודשים,  ולכן אין לי סיבה למתוח את התקציב שלי ליותר מ-40 אלף ש"ח, לדוגמא.

אם אני מחפש איזושהי מכונית, זה רק מהתקציב הזה והנסועה לא תהיה רבה מדי במשך התקופה שיש לי את הרכב הראשון שלי, בסך הכל לאקדמיה ובחזרה הביתה

 

פורסם
לפני כשעה, TZR84 כתב:

תחפש מאזדה 2 היא זריזה ושומרת על אמינות ובה וככה לא יהיו לך הפתעות בזמן הלימודים

ה עיה היא שהמחירון של הרכב הזה יקר יחסית לשנתון שלו, נגיד בשנתון של 2012 עד 2016.

יש לך הצעות אחרות לסופר מיני?

פורסם

היי, בתקציב הזה ובתנאי השוק הבעייתיים כרגע ומכיוון שהנסועה שלך נמוכה, תשקול לרכוש מכונית בגודל משפחתי מסוג מאזדה 3 או כל יפנית אחרת. הן נחשבות לאמינות יותר, זולות יותר לרכישה ונפוצות יותר בלוחות היד 2. בנוסף, גם אם צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר, לדעתי זה עדיף על פני מתחרות אירופאיות שיהיו כנראה פחות אמינות. 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, Moshe c כתב:

היי, בתקציב הזה ובתנאי השוק הבעייתיים כרגע ומכיוון שהנסועה שלך נמוכה, תשקול לרכוש מכונית בגודל משפחתי מסוג מאזדה 3 או כל יפנית אחרת. הן נחשבות לאמינות יותר, זולות יותר לרכישה ונפוצות יותר בלוחות היד 2. בנוסף, גם אם צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר, לדעתי זה עדיף על פני מתחרות אירופאיות שיהיו כנראה פחות אמינות. 

שלום, תודה על המענה.

מכונית סדאן מסוג הונדה סיוויק סדאן או הונדה אקורד גם ניתן להתחשבות? או ללכת לכיוון אחר בגזרת היפניות? אני מתכוון מבחינת אמינות החלקים שלהן והטיפולים השגרתיים וגם מבחינת צריכת הדלק?

עריכה אחרונה על ידי Benzi555
פורסם

אני לא מכיר אותן באופן אישי, אבל למיטב ידיעתי אין בעיות מיוחדות. תיקח בחשבון שסיוויק אוליי ננהגה חזק ואקורד היא בקטגוריית מנהלים. בכל מקרה, תשתדל למצוא אחת מבעלות פרטית, עם היסטורית טיפולים מלאה, נקיה מתאונות ומאדם שנראה אמין וישר. תוכל להעלות לפורום הצעות שאתה מעוניין לבחון

בהצלחה

פורסם
לפני 6 שעות, Moshe c כתב:

אני לא מכיר אותן באופן אישי, אבל למיטב ידיעתי אין בעיות מיוחדות. תיקח בחשבון שסיוויק אוליי ננהגה חזק ואקורד היא בקטגוריית מנהלים. בכל מקרה, תשתדל למצוא אחת מבעלות פרטית, עם היסטורית טיפולים מלאה, נקיה מתאונות ומאדם שנראה אמין וישר. תוכל להעלות לפורום הצעות שאתה מעוניין לבחון

בהצלחה

בסדר גמור,  תודה רבה לך על העזרה 

×
×
  • תוכן חדש...