Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם , 

מעוניין להחליף זוג צמיגים קידמיים,
אמנם עברו טסט  אבל למען השקט הנפשי שלי,
זוג האחוריים במצב תקין . 

כסף זו לא ממש בעיה אם התמורה מצדיקה את זה ,
סגנון הנהיגה שלי רגוע , ולא מחפש "ביצועים" . 


מה הנוהל במקרה כזה ?  
אני מעוניין בצמיגים  עם עמידות טובה לחום קיץ דרומי,
צמיגים שקטים , 
הרכב הוא סוזוקי SX4   2009   

בתודה מראש לכל העוזרים 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי חוש טכני סביר
פורסם

איזה צמיגים יש לך כרגע מאחורה? 

למה שלא תקנה אותו הדבר, ואז יהיו לך 4 צמיגים זהים. אלא אם מאחורה יש לך צמיגים סינים עלומי שם?

ואז הייתי מחליף את כל ה 4 כבר.

בגדול אתה תראה שיש 3 צמיגים שחוזרים עליהם פה בתור המלצה למידה/סגנון הרכב שלך

פאלקון ze310( שמתי 4 כאלו בעצמי, שום טענות, קצת לא שקטים)

גודייר אפשינג גריפ פרפורמיס(תוצרת אירפאית, צמיג מצויין, יש לי 4 כאלו גם על הרכב השני, שקטים, אוחזים).

מישילין פרמיסי 4.צמיג מעולה

הפלקון יהיו הכי זולים מהשלישייה.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 12 שעות, לירון .ה. כתב:

איזה צמיגים יש לך כרגע מאחורה? 

למה שלא תקנה אותו הדבר, ואז יהיו לך 4 צמיגים זהים. אלא אם מאחורה יש לך צמיגים סינים עלומי שם?

ואז הייתי מחליף את כל ה 4 כבר.

בגדול אתה תראה שיש 3 צמיגים שחוזרים עליהם פה בתור המלצה למידה/סגנון הרכב שלך

פאלקון ze310( שמתי 4 כאלו בעצמי, שום טענות, קצת לא שקטים)

גודייר אפשינג גריפ פרפורמיס(תוצרת אירפאית, צמיג מצויין, יש לי 4 כאלו גם על הרכב השני, שקטים, אוחזים).

מישילין פרמיסי 4.צמיג מעולה

הפלקון יהיו הכי זולים מהשלישייה.

 

כרגע יש שני צמיגיי massimo   מאחורה  שנת  יצור  46/20 ,  אין סדקים ויש "בשר" בחריצים 
מקדימה שני סינים לא ברורים , שנת ייצור 35/19   יש קצת סדקים בצמוד לג'נט  .  לא נראים לי בעין טוב ,  חריצים די "שטוחים" . 
במהירות של כ130  האוטו לא מרגיש נעים לנסיעה ,  רעידות קלות ותחושת "נדנוד" על הכביש . 
לא שזו מהירות  השיוט  בה אני נוסע אבל בעקיפה זה מורגש  . 

 

אחורי.jpg

קידמי.jpg

פורסם

 

הייתי מחליף את כל ה 4.

שים את הפלקון 310, אם התקציב שלך לא גבוה. צמיג טוב מאוד, תרגיש הבדל גדול בין מה שיש לך עכשיו.

תקפיד על לחץ אוויר תיקני(אני ממלא ובודק כל 3 שבועות).

תתחדש

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 5 דקות, לירון .ה. כתב:

 

הייתי מחליף את כל ה 4.

שים את הפלקון 310, אם התקציב שלך לא גבוה. צמיג טוב מאוד, תרגיש הבדל גדול בין מה שיש לך עכשיו.

תקפיד על לחץ אוויר תיקני(אני ממלא ובודק כל 3 שבועות).

תתחדש

 

תודה , 
יש דברים מיוחדים שצריך לדעת\להזהר  ? 
ארץ ייצור ,  שנת ושבוע  הצמיג ? (כמה אחורה בתאריך זה תקין ? )  
תתי דגמים שאני לא מודע אליהם וכו   
או אופציות למותגים נוספות ששוות תוספת כסף סבירה . 

 

פורסם

הפלקון הוא צמיג יפני, אני חושב שרוב הייצור הוא תורכי, דווקא.

תנסה להשיג צמיגים מהשנה, עד שנה אחורה.

אין לדגם זה תת דגם.

Ze310 זה הדגם.

הגודייר שווה את התוספת כסף, בעיניי.

אבל הפלקון ישדרג אותך ממה שיש לך כרגע

  • אהבתי 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

זו הייתה מידת הצמיג שלי ברכב הקודם, הייתי עם ברידגסטון b250 (אחורי) ודאנלופ (קדמי) והיום בסה"כ בסדר גמור

את הרכב הנוכחי קיבלתי עם 4 צמיגים סיניים (חלקם מ2017) אז החלפתי את כולם למישלין פרימסי 4, ליגה אחרת של צמיג הכי טובים שהיו לי עד היום. אם תקציב הוא משני בסט השיקולים שלך הייתי הולך על זה.

 

  • אהבתי 1
פורסם

בגלל שהמידה נפוצה והמבחר גדול , מישלין פרימסי 4 לא מאוד יקר ביחס למתחרים וזו היתה הבחירה שלי.

החלפתי לא מזמן לבן שלי זוג פרימסי 4 באותה מידה

  • רעיון טוב! 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

סוף הסאגה , 
שמתי 4 צמיגי מישלין פרימסי 4 קומפלט , 
שינוי מדהים במהירויות גבוהות ,  140קמש לא מורגש כלל , 

לא יודע לשים את האצבע האם לצמיגים יש את רוב "הקרדיט"  או שזה כל הגלגלים שווים ומאוזנים . 
לא בוצע כיוון פרונט ,  המוסכניק אמר שאין צורך .  

לגבי רעש נהיגה ,  קשה לי להגיד היות והרכב רועש מטיבעו כנראה אירודינמיקה חלשה .
סך הכל מרוצה מאוד  

שוב תודה לכולם וחג שמח 

×
×
  • תוכן חדש...