Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדינה חופשית בייבי

0 תאונות ב20 שנות נהיגה

{תאונה אחת לא באשמתי-היה נסיון פיגוע לפני בחיילים}

 

אני חי לפי המשפט: אני לא נוסע מהר, אני נוסע אומן!

 

-הסבר: במהירות שלי ובאופן הנהיגה שלי אני מקבל גל ירוק ופוגש את כל אלו שעקפו אותי בצפירות

  • אהבתי 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 12 שעות, Mr.Hybrid כתב:

 

בוטל ב-53,

תמרור 218 קובע: 

דרך לרכב מנועי שמסוגל ומורשה לנוע במהירות שאינה פחותה מזו שצויינה בתמרור.

אין שום קשר למהירות הנהיגה המותרת (מינימלית / מקסימלית) נראה לי שאתה זקוק לרענון נהיגה..

 

תודה על העצה 😉 ב-53 ו 218 אאל"ט זה אותו התמרור. אבל ניחא.

מי אמר מינימלית? 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אין חוק שצריך לעצור 3 שניות בתמרור עצור, פשוט תעצרי ותמשיכי

בתאריך 5.2.2022 בשעה 20:16, yalda12 כתב:

"הם ידווחו למישהו שאני מפריעה וכו ( לא יודעת איך זה עובד עדיין חח)"

"נגיד אביא דוגמא במעגל תנועה יאט ואסע 16 קמש ובחיים לא אסע שם 35 ( יש כאלה ) זה עוד מה"

את יותר מידי מוגדרת ופועלת לפי עקבות שהמצאת או המורה שלך המציא, בגלל זה הלחץ שלך. 
 

פורסם

למדתי נהיגה לפני כ-8 שנים וגם אותי המורה לימד לספור עד 3 בעצור, 1-להעביר/לוודא הילוך ראשון, 2-מבט ימינה, 3-מבט שמאלה. אבל הוא הגדיר את זה כחלק מההצגה שעושים בזמן טסט ובפועל פשוט לימד לנהוג בזרימה עם מבט רחוק קדימה כדי להימנע מהפתעות וכו'.

מצטרף להמלצות לעשות קורס נהיגה מתקדמת, חשוב להרגיש איפה מגבלות הרכב ובאיזה מרחק הרכב מסוגל לעצור במקרה חירום, זה מעלה מאוד את הבטחון בנהיגה.

 

לפני 9 שעות, aviaviavi כתב:

הנתיב הימני זה לא נתיב לעגלות, זה אמור להיות נתיב הנסיעה העיקרי.

נסיעה במהירות נמוכה ב-20-30 אחוז מהמותר גורמת לכולם לעקוף אותך ומפה מתחילה שרשרת של תנועה מיותרת בין נתיבים.

נהג טוב אתה לא, אתה אולי לא מסכן את עצמך והבובה של חברות הביטוח, אבל כשיש כמה כמוך בבת אחת אתם גורמים לבלאגן בכביש.

 

מסכים מאוד, למה ליצור הפרעה לתנועה ועוד בכביש דו סטרי עם נתיב לכל כיוון? 

זה אחת הסיבות למה אני כל כך אוהב לנהוג במערב אירופה, הרוב המוחלט של הנהגים, חוץ מרכבים כבדים/קרוואנים, נוהגים בנתיב הימני בדיוק במהירות שרשומה בשלט, התנועה פשוט זורמת ואין צורך לצאת לעקיפות רבות. תענוג.

פורסם
לפני 8 שעות, zaf כתב:

מי אמר מינימלית? 

 

אתה.

תזכורת:

  

בתאריך 6.2.2022 בשעה 16:18, zaf כתב:

55 בכביש מהיר אאל"ט , יש תמרור ב-53. 

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, Michaelr כתב:

מסכים מאוד, למה ליצור הפרעה לתנועה ועוד בכביש דו סטרי עם נתיב לכל כיוון? 

זה אחת הסיבות למה אני כל כך אוהב לנהוג במערב אירופה, הרוב המוחלט של הנהגים, חוץ מרכבים כבדים/קרוואנים, נוהגים בנתיב הימני בדיוק במהירות שרשומה בשלט, התנועה פשוט זורמת ואין צורך לצאת לעקיפות רבות. תענוג.

תגיד לי אתה רציני?

סע לאט וחסוך בחיי אדם.

לא תמות אם תעשה ירושלים ים המלח המלונות בשעה וחצי ולא בשעה ועשר דקות.

אני מסביר לך שהשיטה שלי עובדת.

אפס תאונות ב20 שנות נהיגה.

ואני עושה את כביש 90 מעל 50 פעם בשנה -כבר 13 שנה!

אל תעקוף!

במיוחד לא בכביש 90

אחרי זה מתפלאים ל4 הרוגים כל שבוע בכביש הזה עם כל העקיפות.

 

עריכה אחרונה על ידי eladns
  • רעיון טוב! 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

מה שאתה עושה זה לחנך בכוח את הישראלי המצוי. אז אתה לא עושה תאונות אבל אתה עלול לגרום לישראלי המצוי בלי הסבלנות לתאונה.

 

הכותב 29 שנים בלי תאונות רכב מנועי אבל גם מזל בסוף נגמר😀

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, eladns כתב:

תגיד לי אתה רציני?

סע לאט וחסוך בחיי אדם.

לא תמות אם תעשה ירושלים ים המלח המלונות בשעה וחצי ולא בשעה ועשר דקות.

אני מסביר לך שהשיטה שלי עובדת.

אפס תאונות ב20 שנות נהיגה.

ואני עושה את כביש 90 מעל 50 פעם בשנה -כבר 13 שנה!

אל תעקוף!

במיוחד לא בכביש 90

אחרי זה מתפלאים ל4 הרוגים כל שבוע בכביש הזה עם כל העקיפות.

 

כתבתי לנסוע על 150? כתבתי לא לשמור מרחק? כתבתי לצאת לעקיפות מסוכנות ללא שדה ראיה?

סה"כ תיסע במהירות המקסימלית המותרת ותאט אם תנאי הדרך לא מאפשרים את זה. 

כשאתה נוסע שם 20 קמ"ש פחות אתה מעכב את התנועה, מעצבן את הנהגים מאחוריך וגורם להם לעקוף.

בפועל כל האלה שעוקפים אותך מסכנים אותך הרבה יותר מלנהוג ב20 קמ"ש יותר, אתה יוצר לעצמך הרגשת בטיחות מזויפת.

אגב גם האוסטרי והגרמני הממוצע בסוף מאבד את הסבלנות ויוצא לעקיפה אם מישהו נוסע 20 פחות מהמהירות המותרת ללא סיבה, זה לא אקסקלוסיבי לנהג הישראלי.

  • אהבתי 5
פורסם

אני שמח לעצבן את כולם במהירות נמוכה ובטוחה שמאפשרת לי לחמוק ממכשולים ועצירה בטוחה כאשר החכם התורן לפניי משתמש בפול גז ופול ברקס.

 

לא רוצה לנסוע במהירות המקסימלית.

ולא אעשה זאת.

 

מותר 110 בכביש ירושלים תל אביב?

90 קמ"ש בקרוז קונטרול בנתיב הימני קיצוני.

מוזמן לעקוף בכיף באמצעי ובשמאלי. מעצבן? תתעצבן. מדינה חופשית.

ואני גם חוסך דלק יותר אז בכלל מצב WINWIN

  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

90 בכביש 1 זה עוד סבבה

אבל 90 בכביש 6 לא. בגלל זה אני גם לא לוקח את כביש 6 כי ביום יום (אם אני לא ממהר במיוחד) אני לא נוסע ב110-130 אז אין טעם שאשתמש בכביש הזה ואעכב את התנועה.

 

פורסם

אף פעם לא נסעתי בכביש 6.

לא היה לי לאן.

שאסע יום אחד אחפש לי משאית פול טריילר שנוסעת על 90 ואסע אחריה במרחק סביר +

תוך כדי שאני אשמח ישראל גוריון בפול ווליום

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

×
×
  • תוכן חדש...