Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Chrysler Airflow - החשמלית הראשונה של קרייזלר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

באיחור אופנתי, קרייזלר מציגה רכב חשמלי ראשון.

 

החליטו להחזיר לחיים את השם Airflow משנות ה30, בתור רכב חשמלי.

 

בתור מודל 2022. שתושק בשנת 2025 🤦🏻‍♂️

 

הם גם מצהירים שבעזרת נס כלשהו הם הולכים להפוך את כל ההיצע שלהם לחשמלי ב2028.

למרות שלא כל כך קשה להאמין לזה, אם לוקחים בחשבון את ההיצע המאוד מצומצם שיש למותג קרייזלר היום (רק שני דגמים).

 

האמת שהיא נראית דומה לסיטרואן C5X, אולי זה בסוף יחלחל אל סיטרואן בתור התשובה הצרפוקאית לטסלה.

 

 

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני לא נביא אבל לטעמי מאוחר מידי,

אם לא ימצאו איזה משהו חדש (אולי מיניוואן עם טווח נורמאלי ומחיר סביר) ב2025 כנראה שיהיו לא מעט מתחרים טובים יותר בשוק...

פורסם
לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

הם גם מצהירים שבעזרת נס כלשהו הם הולכים להפוך את כל ההיצע שלהם לחשמלי ב2028.

למרות שלא כל כך קשה להאמין לזה, אם לוקחים בחשבון את ההיצע המאוד מצומצם שיש למותג קרייזלר היום (רק שני דגמים)

הנס היחיד שהם צריכים זה לשכנע מישהו שהמותג עדיין רלוונטי. אם אני זוכר נכון קרייזלר זה אחד מהמותגים של סטלנטיס שצריכים להוכיח את שיש הצדקה לקיומם או שיסגרו אותם, ביחד עם לנצ'יה. 

לגבי הליין אפ העכשוי, ה-300 זה דינוזאור שהיה צריך להכחד מזמן אז הם יכולים פשוט להחליף אותה בחשמלית על בסיס פלטפורמה משותפת של הברית (כנראה זה הקונספט הזה).

הפסיפיקה כבר עכשיו מוצע בגרסת פלאג אין הייבריד, אז מניח שהגרסה החשמלית לא רחוקה. 

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, yoav911gt2 כתב:

הנס היחיד שהם צריכים זה לשכנע מישהו שהמותג עדיין רלוונטי. אם אני זוכר נכון קרייזלר זה אחד מהמותגים של סטלנטיס שצריכים להוכיח את שיש הצדקה לקיומם או שיסגרו אותם, ביחד עם לנצ'יה. 

אולי הם מנסים להמציא את המותג מחדש בתור הטסלה של סטנלטיס.

בשביל זה הם צריכים מינימום את היורש העכשווי של לי איאקוקה

 

בכל מקרה, שיהיה להם בהצלחה.

אני אישית אוהב את קרייזלר.

הם יצרן שתמיד איכשהו ניסה ללכת נגד הזרם ולעשות משהו שונה, גם אם זה לא תמיד הלך להם.

החל מאיירפלו המקורי, דרך העיצובים ההזויים שלהם בתחילת שנות ה60, K פלאטפורם והמיניוואן הראשון בשנות ה80, 300M החללית בשנות ה90, PT קרוזר בשנות ה2000, גירסאות קיצוניות של הדגמים שלהם היום.

 

הם כאילו הסיטרואן האמריקאית.

 

רק חבל שהם תמיד נופלים על איכות חומרים ייצור.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...