Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זקוק לחוות דעת עבור Golf GTI ידנית 2015


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

אני מתעניין בgti ידנית 2015 וזקוק לחוות דעת מאנשים שמכירים את הרכב:
האם יש לרכב בעיות ידועות? 
האם האחזקה שלו יקרה?
משיחה עם הבעלים, הרכב מקורים פרט לקלאצ' קרמי שמותקן ברכב.
לטענתו הקלאצ' המקורי מחזיק מעמד כ 20-30K ועולה 20 אלף שקלים להחליף במוסך יבואן.
האם הקלאצ' הקרמי מבטיח עמידות לאורך זמן? 

בנוסף, אשמח לחוות דעת לגבי הנהיגה ברכב. כבעלים של גולף 2014 אני אוהב את הגולפיות שבו, השאלה היא לגבי ה gtiיות שבו.

עריכה אחרונה על ידי mcshmupi

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

פורסם

אינני בקיא בדגם הנ"ל.

קלאץ' בנסיעה ממוצעת יכול להחזיק מעל 100,000 ק"מ.

20,000₪ להחלפת קלאץ'? במחיר כזה אתה מחליף מנוע חדש ואולי ישאר גם כסף לגיר חדש. אולי הוא מדבר על התמחור של הקלאץ' הקרמי.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

פלאגים כל 20 אלף קילומטר -הוראות יצרן 

משאבת דלק שובקת חיים ולא זולה

רעשים שונים מהגיר   שזכו לביטול במוסך היבואן

מעבר לזה זה מה שחוויתי -מנסיון של 3 שנים שהרכב היה אצלי ובאחריות היבואן

פורסם (נערך)

מתעלק על השרשור, שוקל רכב עם מנוע כמו של הGTI (EA888) אחת הטענות\תלונות הן שהקלאצ המקורי שמגיע הוא בדיחה, וצריך להחליף לקלאצ מחוזק.

כמה קמ סביר להפיק מקלאצ מחוזק בהוט האצ? האם באמת 20-30K? זה נשמע ממש מעט, והופך את התחזוקה של הרכב ל10K שנתי במינימום(בהנחה שהמחיר הוא סביב ה4-5K)

סתם דוגמא ברכב הנוכחי אני עוד עם קלאצ מקורי והוא לא מראה סימני התעייפות, מצד שני  יש לו מומנט לא גבוה ככה שהשחיקה של הקלאצ לא קשה.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני שעה, 98civic כתב:

קלאצ עולה סביב 4 אלף ברכב הזה

הוא אומר שקלאץ' מקורי חייב להיות מוחלף ביחד עם גלגל תנופה ושביחד זה יוצא 20K במוסך מורשה (אני מניח שעם עבודה)

לפני 51 דקות, amirtoar כתב:

פלאגים כל 20 אלף קילומטר -הוראות יצרן 

משאבת דלק שובקת חיים ולא זולה

רעשים שונים מהגיר   שזכו לביטול במוסך היבואן

מעבר לזה זה מה שחוויתי -מנסיון של 3 שנים שהרכב היה אצלי ובאחריות היבואן

לגבי המשעבה: כמה זה לא זולה?
מה לגבי הקלאץ', 3 שנים היית עם קלאץ' מקורי?
הוא אומר שהקלאץ' המקורי לא סוחב ושבעלים רבים מחליפים אותו בקלאץ' קרמי.

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

×
×
  • תוכן חדש...