Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש תושבת למצלמת רכב שיומי 70MAI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

כותרת ,התושבת נותרה ברכב הישן  ומחפש לרכוש תושבת חדשה/יד 2

תודה 

המצלמה בתמונה 70MAI.thumb.jpg.382644e85a901a48e0b2f6c8b6189b7f.jpg

70MAI שיומי.jpg

עריכה אחרונה על ידי Ehud Tood
פורסם (נערך)

אתה צריך תושבת מסוג D02/D08, כרגע היא לא זמינה במלאי באליאקספרס אבל תשאל את המוכר מתי צריך להתחדש:

https://www.aliexpress.com/item/4001204605975.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4aaa3fd25gQb7v&algo_pvid=cec5ae61-eb03-4e99-971c-0d55b2e5dadb&algo_exp_id=cec5ae61-eb03-4e99-971c-0d55b2e5dadb-4&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"12000024095675432"}


עריכה: מצאתי גם באייבי
https://www.ebay.com/itm/185082437662?hash=item2b17c5e01e:g:aKcAAOSwO~JhVyZO

 

והאם יש לך גישה לתושבת הישנה עדיין? נסה בעזרת חוט דק\חוט דייג להסיר את הדבק בעזרת תנועות "ניסור"

עריכה אחרונה על ידי FiS

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם

קנית DDPai Z40?
צריך קיט מסוג Mini5 שזה בעצם type c, אבל לא נתקלתי באייבי\אמזון.
לפני זמן מה שאלתי את החנות הרשמית באליאקספרס מתי המלאי צריך להתחדש וכתוב ב-17/10.

בכל אופן לא הייתי ממליץ על קיט חלופי מבחינת תאימות לאפליקציה של DDPai.
 

מוזמנים לשאול ולהתייעץ בתחום מצלמות דרך לרכב
 

פורסם (נערך)

היי

כן רכשתי  DDPai Z40 בקשתי מהמוכר שיודיע לי מתיי יהיה  לו את הקיט והשיב  "hi friend , thanks for your support"  תשובה סתמית לך תבין אם הוא יודיע או לא 

בתקווה שהישועה תבוא ממך ומהגולשים המתעניינים 

המשך יום טוב

אהוד

נ.ב מצאתי באמזון הודו  ב-22$ אך לא נשלח לישראל

עריכה אחרונה על ידי Ehud Tood
×
×
  • תוכן חדש...