Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באמצע נסיעה פתאום המגבים החלו לפעול, ולא הצלחתי לעצור אותם, כשעצרתי את האוטו וכיביתי מנוע, לוח השעונים לא נדלק, רק המגבים פועלים...

אם אני מנסה להדליק את האוטו הוא נותן סטרטר, אבל לא נדלק. אני רוצה לבדוק אולי אחד הפיוזים של לוח השעונים נשרף.

מישהו יודע איפה הפיוזים של לוח השעונים?

פורסם

אני מהמר שחדרו מים למחשב בודי עקב אטימה לקויה, אבל הרכב צריך לבצע בדיקה מקיפה ולא ניתן לקבוע חד משמעית שזה המצב דרך פוסט באינטרנט.

צריך להתחבר עם DIAGBOX ( תוכנת האבחון של סיטרואן) ולראות איזה תקלות מופיעות.

תקלות תקשורת יאמתו את מה שציינתי.

פורסם

התפתחות מעניינת בעלילה...

לאחר שכמעט ומכרתי את לחלקי חילוף... האוטו ישן מאוד, ואני מחזיק אותו כרכב שני לנסיעות קצרות בתוך העיר. ואינני מתכוון להשקיע בו כסף...

עברתי על לוח הפיוזים, והיו כמה פיוזים עם קורוזיה, לא האמנתי שזה ישפיע משהו, אבל ניסיתי...

והאוטו עובד כרגיל...

נראה כמה זמן הוא עוד יחזיק מעמד

פורסם (נערך)

כשאתה פותח מכסה מנוע: לוח פיוזים מימין (למצבר) .

מעליו , שים לב: גומי שחור (ספוג) בצורת L ,שאמור לנקז מים לחור שחור בפינה של הרשת השחורה. לגומי הזה יש אופי חיים קצר. למעשה: כשאצלי החליפו שימשה הם איבדו את הגומי הזה (מוציאים אותו לצורך הרכבת החלון) ואמרו לי שהוא מיותר ושלא צריך...

הזמנתי חדש מהפולני והרכבתי. כי בלעדיו: הגשם הראשון: אצלך בקופסת פיוזים. כבר היה אצלך הגשם ?

דבר שני וחשוב מאד: החור השחור הזה שאליו יורדים כל העלים: חובה לנקות לפני החורף. אחרת הוא נסתם !

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

טוב שאתה אומר לי, אבדוק.

למרות שכבר עברו כמה גשמים מאז שהחליפו לי את השמשה.

לוח הפיוזים שאני בדקתי הוא זה שבתוך האוטו, מתחת להגה 

פורסם (נערך)

מתחת להגה ? איך מגיעה לשם קורוזיה ?!

האם יש לך ברכב התקנות פיראטיות (כולל של היבואן. כמו לדוגמא איתוראן , קודנית וכו' ?)

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
לפני שעה, save כתב:

מתחת להגה ? איך מגיעה לשם קורוזיה ?!

האם יש לך ברכב התקנות פיראטיות (כולל של היבואן. כמו לדוגמא איתוראן , קודנית וכו' ?)

אין לי מושג, יש שם התקנה של קודנית, וגם משהו של דיבורית לפלאפון

פורסם
לפני 4 שעות, save כתב:

למה צריך דיבורית לפלאפון ? הבלוטות' צנח ?

חחח האוטו הזה שנת 2008... אין לו חיבור בלוטות' למערכת השמע של האוטו.

הבעלים הקודם התקין שם רמקול נפרד עם חיבור בלוטות'

×
×
  • תוכן חדש...