Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחדשתי באוריס 2015 (קצרה) עם מראות צד רגילות שהייתי שמח לנסות לשדרג לחשמליות.

לא דרוש לי קיפול אוטומטי בנעילה/פתיחה מהשלט.

רק כפתור באוטו יספיק לי.

 

ראיתי חלקים בודדים וסטים באליאקפרס שמתאימים לקורולה וכנראה גם לאוריס.

 

רציתי לשאול אם למישהו יש נסיון בהתקנה כזו ויכול לתת קצת חוות דעת אישית על ההתקנה והשימוש לאחר מכן.

אם מכירים מוסכים/אנשים שעושים התקנות כאלה גם אשמח לשמוע (בפרטי?)

 

הנה לדוגמא כמה חלקים שמצאתי:

 

כפתורים לכיוון מראות שמחליפים את הכפתורים הקיימים

https://www.aliexpress.com/item/4000748745723.html

 

מנוע למראה החשמלית

https://www.aliexpress.com/item/4000120703845.html

 

פורסם

אתה יכול לגשת לסוכנות משנה טויוטה או לחילופין למוסך מורשה יבואן טויוטה.

סט כזה נקרא "קיט קיפול מראות" וזה עולה כ-350 ש"ח.

אתה לוחץ על כפתור והוא מקפל לך את המראות, למשל שאתה בחניה רגע לפני שאתה מכבה את הרכב.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 38 דקות, Matan1515 כתב:

סט כזה נקרא "קיט קיפול מראות" וזה עולה כ-350 ש"ח.

 

אתה מדבר על הוספת קיפול מראות בנעילה כאשר מנגנון הקיפול כבר קיים או על הוספת מנגנון קיפול למראות שהגיעו ללא אפשרות קיפול בכלל? 

 

 

פורסם

@Matan1515 כתבת בדיוק מה שאני מחפש - לסגור את המראות בחנייה רגע לפני כיבוי הרכב :)

 

אני צריך להגיע למוסך בשבועיים הקרובים בכל מקרה אז אשאל גם שמה.

קצת פחדתי לשאול אותם קודם כי מהניסיון (המר) שלי מוסך מורשה משמעו מחירים מאוד מנופחים לעבודות פשוטות.
מקווה שהנסיון שלי מטעה אותי.
350 שקל נשמע לי סביר עבור זה שהם יעשו את העבודה.

 

פורסם

שתגיע לטיפול תדבר עם היועץ שירות על האופציה הזאת, זה יותר קשור למחלקת אביזרים.

מדובר קופסת פיקוד קטנה עם חוטים שמתחברים לצמת חוטים של המראות.

ואם יתחיל איתך ממחיר תתחיל איתו מו"מ ותבקש שיבדוק לך מה ניתן לעשות כדי להגיע למחיר כזה.

אני יודע שזה נמכר סביב המחיר הזה.

 

פורסם
לפני שעה, Matan1515 כתב:

מדובר קופסת פיקוד קטנה עם חוטים שמתחברים לצמת חוטים של המראות.

שלא תעבוד אם אין לו מראות חשמליות מלחתחילה.. 

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעתיים, Matan1515 כתב:

שתגיע לטיפול תדבר עם היועץ שירות על האופציה הזאת, זה יותר קשור למחלקת אביזרים.

מדובר קופסת פיקוד קטנה עם חוטים שמתחברים לצמת חוטים של המראות.

 

 

 

אתה מדבר על אביזר שנקרא "מקפל מראות". 

 

שזה ממסר שמתחבר לנעילה מרכזית ונותן פיקוד למנועים של המראות ברגע שנועלים/פותחים את הדלתות על ידי נעילה מרכזית. 

 

על מנת שזה יעבוד, האוטו צריך להיות מצוייד במראות מתקפלות חשמלית, מה שלהבנתי אין באוטו של פותח השירשור. 

 

 

פורסם

בעבר הלא רחוק עבדתי בסוכנות שהייתה מעתסקת גם עם אביזרים כאלה.

וגם היו מזמינים עבור קורולה, אני כמעט בטוח 99% שגם באוריס זה אפשרי.

למשל ביאריס זה לא אפשרי.

 

פותח השרשור לא מתכוון לנעילה מרכזית, אלא לכפתור שהוא לוחץ וזה מקפל אותן ואז הוא יכול לכבות את הרכב בשקט בידיעה שהמראות מקופלות.

פורסם

להתקין את המקפל מראות הזה אפשרי אם יש כבר מראות עם קיפול חשמלי באוטו שמופעל בכפתור, אבל לא מופעל בנעילה. 

 

ההתקן הזה יקשר את המראות לנעילה והן יתקפלו/יפתחו יחד עם נעילת/פתיחת האוטו. 

 

 

אם אין בכלל קיפול חשמלי, אין כפתור, אין מנועי קיפול במראות אלא יש רק כיוון חשמלי, ההתקן הזה לא רלוונטי. 

 

 

פורסם
לפני 36 דקות, Buki כתב:

להתקין את המקפל מראות הזה אפשרי אם יש כבר מראות עם קיפול חשמלי באוטו שמופעל בכפתור, אבל לא מופעל בנעילה. 

 

ההתקן הזה יקשר את המראות לנעילה והן יתקפלו/יפתחו יחד עם נעילת/פתיחת האוטו. 

 

 

אם אין בכלל קיפול חשמלי, אין כפתור, אין מנועי קיפול במראות אלא יש רק כיוון חשמלי, ההתקן הזה לא רלוונטי. 

 

בוקי שים לב

פותח השרשור אמר שהוא מחפש קיפול בכפתור בשלב החניה רגע לפני כיבוי הרכב.

פורסם
לפני 14 דקות, Matan1515 כתב:

מחפש קיפול בכפתור בשלב החניה רגע לפני כיבוי הרכב.

נכון. 

 

השאלה פשוטה, יש לו עכשיו קיפול חשמלי מכל סוג שהוא או לא?

אני הבנתי שאין, אתה הבנת שיש. 

 

בוא נמתין שיענה. 

 

 

פורסם

אין כרגע מראות עם קיפול חשמלי.

 

קיוויתי שהמראת צד מודולרית ומשמשת להרבה דגמים (עם/בלי קיפול חשמלי) ושיש סיכוי שקיים במראה שלי מקום "ריק" שבו ניתן להתקין את המנוע המקפל ואת החיווט הנדרש.

 

אני חולם? זה טו גוד טו בי טרו?

 

בכל מקרה אהיה מחר במוסך טויוטה בבני ברק לטיפול קטן אחר אז אשאל גם אותם ואעדכן.

ביוטיוב יש כמה סרטונים שמראים אנשים משדרגים את הטויוטה RAV 4 שלהם עם קיט של מראות חשמליות.

 

דוגמא לוידאו עם לינקים לקיט שדרוג ומסמך גוגל דרייב שמסביר את התהליך:

 

זה נראה כמו הרבה עבודה למישהו חובב שלא מתעסק בזה ביום יום, אבל כן כמו משהו שמקצוען יכול לעשות בשעתיים.

פורסם

והנה עדכון אחרי הביקור במוסך טויוטה בבני ברק.

הם לא יכולים להתקין מנוע כזה ולעשות את החיווט הנדרש.

אמרו גם שזה עניין שלא כדאי להתעסק איתו בכלל מחשש להתעסקות עם המערכת החשמלית ההיברידית.

אני חשבתי שכל המערכות החשמליות בדלתות (מראות, חלונות) מחוברות ונעזרות במצבר הרגיל, אבל אולי אני טועה.

 

אמרו שאולי אפשר לחשוב על להחליף את כל המראה אבל זה עניין של אלפי שקלים למראה ולא שווה את זה (עם זה אני מסכים :) ).

הצעתי בתמימות שאולי אפשר להביא מראה כזו מאוריס או אפילו קורולה אחרת שכבר לא נוסעת, כי המראות נראות (לי) זהות לחלוטין.

לא שללו אותי על הסף, שאלו קצת את העובדים שמה וטענו שכנראה לא אפשרי כי כל האוריס מהשנים האלה (הקצרות בסביבות 2015) שייבאו לישראל הגיעו בלי מראות חשמליות מתקפלות.

 

לא מאוכזב, לא ציפיתי ליותר מידי מהסוכנות משנה 😉

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 19.8.2021 בשעה 08:03, samz כתב:

כל האוריס מהשנים האלה (הקצרות בסביבות 2015) שייבאו לישראל הגיעו בלי מראות חשמליות מתקפלות

 

אני מכיר אאוריס 2013, לא היברידית עם מראות חשמליות שמתקפלות בלחיצת כפתור...

פורסם

באוריס 2015 שלי (הצ'בק היברידית) המראות מתקפלות בנעילה.  יש גם כפתור שמאפשר לקפל את המראות חשמלית (למשל כשנוסעים במקום צר).

 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...