Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב וחודש טוב ומבורך לכולם

 

הרכב הנל ברשותי כבר קרוב ל10 שנים. 

 

מאז ומתמיד אני בודק כל תדלוק את צריכת הדלק (יש לי משאבה קבועה מחלק קמ בליטרים)

 

בקיץ צריכה ממוצעת 14/15 קמ לליטר

בחורף צריכה ממוצעת 15/16 קמ לליטר

 

בחודשיים האחרונים שמתי לב שהצריכה עלתה ועומדת על 12.5/13.8 קמ לליטר.  

זאת עלייה יחסית משמעותית

 

אני רוצה לציין שלא השתנה כלום באופי הנהיגה   

 

השאלה היא מה צריך להתחיל לבדוק ברכב בשביל לעלות על הסיבה

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם
לפני 3 שעות, barakmaster כתב:

בוקר טוב וחודש טוב ומבורך לכולם

 

הרכב הנל ברשותי כבר קרוב ל10 שנים. 

 

מאז ומתמיד אני בודק כל תדלוק את צריכת הדלק (יש לי משאבה קבועה מחלק קמ בליטרים)

 

בקיץ צריכה ממוצעת 14/15 קמ לליטר

בחורף צריכה ממוצעת 15/16 קמ לליטר

 

בחודשיים האחרונים שמתי לב שהצריכה עלתה ועומדת על 12.5/13.8 קמ לליטר.  

זאת עלייה יחסית משמעותית

 

אני רוצה לציין שלא השתנה כלום באופי הנהיגה   

 

השאלה היא מה צריך להתחיל לבדוק ברכב בשביל לעלות על הסיבה

לדעתי זה בלאי. נסה לעשות ניקוי פיח ולבדוק אוויר בצמיגים..

פורסם
לפני שעה, netanel1014 כתב:

לדעתי זה בלאי. נסה לעשות ניקוי פיח ולבדוק אוויר בצמיגים..

 

איזה חומר מומלץ לניקוי פיח שמתאים לאוטו הזה (טורבו דיזל עם מסנן חלקיקים)

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

×
×
  • תוכן חדש...