Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

סיאט אטקה 2019
91 אלף קמ

יד ראשונה ליסינג 

בדיקה לפני קניה של חברת הליסינג:
בכל הסעיפים קיבל "וי" בתקין (נשמע לי הזוי)
ובסעיף 19 של שלדת רכב רשום:
תקוני מרכב, משמעות שולית= שימשה קידמית הוחלפה, תקוני מרכב, משמעות נמוכה=תקוני מרכב, וצבע, מעיכות שריטות בצבע + פגמים, נזק לפגושים.
לדברי חברת הליסינג שום חלק לא הוחלף ברכב.

אשמח לדעתכם!

תודה!

פורסם (נערך)

אהלן,

האם לרכב יש היסטורית טיפולים ודוח סליקה?

כמו כן האם מדובר בבדיקה במכון שאתה לקחת או במכון שהם לקחו?

בשורות טובות.

 

עריכה:

שמתי לב לק"מ הגבוה בצורה מחשידה,

הייתי מחפש רכב דומה בפרטי ולא מתקרב לרכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי Kooper

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם

וי בכול הסעיפים אופייני לבדיקה של מגרש, לכן כדאי לקחת לבדיקה מטעמך.

הק״מ מאוד גבוה, זה בא לידי ביטוח במחיר לעומת השוק?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הבדיקה סבירה, סביר שלא עברה תאונה וזה לא חשוב מה הם אומרים - הם יגידו הכל כדי להעביר את הכסף שלך מהכיס שלך לכיס שלהם - טבעי.

קילומטראז גבוה - תשופת לב. במנועי TSI משודך לגירים DSG בגיל הזה מתחילים תופעות.
אם אתה מקבל אחריות מנוע גיר מהליסינג - חצי נחמה.

פורסם
לפני 42 דקות, yulianx כתב:

וי בכול הסעיפים אופייני לבדיקה של מגרש, לכן כדאי לקחת לבדיקה מטעמך.

הק״מ מאוד גבוה, זה בא לידי ביטוח במחיר לעומת השוק?

בכל מקרה אקח לבדיקה שלי, רק רציתי לדעת אם המלל שרשמתי אומר משהו רע או שזה דברים סבירים של מכות קלות ושפשופים? העיקר שזה לא שלדה ומשהו שעדיף לא לגעת.

 

לגבי המחיר, הק"מ אכן מוריד מחיר משמעותית מהמחיר בשוק, בשוק מבקשים מעל המחירון

פורסם (נערך)

א. אמרת בדיקה של הליסינג - אמרת הכל.

ב. ק"מ גבוה (אפילו מאוד) יחסית לשנתון (קושי במכירה עתידית).

ג. מדוע הוחלפה שמשה קדמית ? לדעתי יש אולי עוד ממצאים ש"ריככו" אותם בבדיקה זו.

ד. אל תיקח לבדיקה משלך (דעתי).

עריכה אחרונה על ידי חולגי
תוספת
  • רעיון טוב! 1

alfa 156 2.5.

פורסם

לפי הבדיקה הזאת אין שילדה.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 4 שעות, dorone כתב:

הבדיקה סבירה, סביר שלא עברה תאונה וזה לא חשוב מה הם אומרים - הם יגידו הכל כדי להעביר את הכסף שלך מהכיס שלך לכיס שלהם - טבעי.

קילומטראז גבוה - תשופת לב. במנועי TSI משודך לגירים DSG בגיל הזה מתחילים תופעות.
אם אתה מקבל אחריות מנוע גיר מהליסינג - חצי נחמה.

למה רק סבירה? יש משהו שכדי לשים אליו לב ושווה הורדה במחיר או התרחקות מהרכב?

אני בכל מקרה אקח לבדיקה מטעמי.

לגבי dsg ו tsi , יש לי רכב כזה 10 שנים ואני ממש מבסוט, אני יודע שיש כאלה שלא מבסוטים אבל אני חושב שזה יותר אופי נסיע ולא כמות ק"מ.

לגבי אחריות, אני מקבל שנה אחריות.

לפני שעתיים, itamarg כתב:

חסרות מכוניות בשוק שאתה מתעקש על רכב שטחנו אותו בכל כך הרבה קילומטרים ועוד בליסינג?. שמי יודע איך נהגו עליו ואיך טיפלו בו?. 

לדעתי הכל עניין של מחיר.

אם תצליח למצוא מישהו עם סיאט אטקה שמוכר במחיר הגיוני (לא 10% מעל המחירון), אבוא לקנות:)

לפני שעה, חולגי כתב:

א. אמרת בדיקה של הליסינג - אמרת הכל.

ב. ק"מ גבוה (אפילו מאוד) יחסית לשנתון (קושי במכירה עתידית).

ג. מדוע הוחלפה שמשה קדמית ? לדעתי יש אולי עוד ממצאים ש"ריככו" אותם בבדיקה זו.

ד. אל תיקח לבדיקה משלך (דעתי).

ב. לא יודע כמה זה משפיע עליי, אני מחזיק רכבים המון מזל, עם הנוכחי שלי אני כבר 10 שנים (קניתי חדש).

ג. אנסה לשאול למה החליפו, אבל בטוח אקבל סילופים

ד. לא לקחת לבדיקה משלי כי הרכב לא שווה את זה? מדובר בהבדל משמעותי מהמחיר שמוכרים פרטיים בגלל שדורשים מעל למחירון

פורסם

מה מחיר השוק ובכמה הרכב מוצע?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, סלע כתב:

91000 ק"מ בשנתיים?

למה להכנס לזה בכלל?

חסרים רכבים כאלו עם קילומטרז נורמלי?

לא הייתי שוקל בכלל.

כמו שאמרתי.. מה שמוצע בשוק הפרטי מפורסם ב10% מעל המחירון ולא גמישים.

 

רכב שנתון 2017 עם 80 אלף נמכר באותו מחיר כמו מה שמצאתי בליסינג, אז למה לי?

לפני שעה, yulianx כתב:

מה מחיר השוק ובכמה הרכב מוצע?

אני לא יודע מה המחיר שוק של השנתון הזה כי אין כזה בפרטי, רכב שנתון 2017 עם 80 אלף קמ נמכר באותו מחיר

פורסם
לפני 9 שעות, railay כתב:

לדברי חברת הליסינג שום חלק לא הוחלף ברכב.

זה לא בהכרח טוב.

לדעתי כמה סייגים שיש לבדוק.

עם קילומטרג׳ ליסינגי כזה זה אומר שכל ההחלפות יפלו במשמרת שלך. בלאי כללי, משולשים וכו׳.

תבדוק אם 90 אלף זה לא טיפול גדול, זו גם הוצאה לא קטנה.

יש לבדוק הסטורית טיפולים ולמה הוחלפה שמשה, והאם היא מקורית?

I shall explain: dialog it is exactly like monolog, except in the case of monolog, it is one person talking to himself; in dialog - two persons talking to themselves

Shaike Ophir שייקה אופיר

 

פורסם
לפני 9 שעות, Kooper כתב:

אהלן,

האם לרכב יש היסטורית טיפולים ודוח סליקה?

רוב מוחץ של רכבי ליסינג/השכרה אינם מבוטחים במקיף כך,שהתאונה כנראה לא תוקנה במוסכי היבואן ,אלא במוסך הסדר של חברת הליסינג.

עניין השמשה הקדמית מעט מחשיד-הרכב כנראה קיבל מכה לא קטנה מקדימה גם אם אין פגיעת שילדה.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...