Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה ברשותי רנו 5 שנת 91

האוטו כרגע בצבע לבן , אני מעוניין לשלוח אותו לצביעה בזמן הקרוב לצבוע אותו לצבע שחור.

השאלות שלי הן :

1) אני צריך לצבוע ואז ללכת למישרד הרישוי להודיע על שינוי ועידכון הצבע החדש או , ללכת למישרד הרישוי להודיע שאני רוצה לשנות צבע ו אז לצבוע את הרכב?

2) מה מחיר של צביעה כזאת??

אני רוצה שיהייה בזול יחסית אבל חשוב לי ומאוד חשוב שהעבודה תהייה טובה בצבעים איכותיים.

(אני מעוניין לצבוע לשחור מבריק)

ו בקשר ןלחצאיות לרכב כל כך כך רתיתי לשים חצאיות אבל אבא שלי אומר לי שעדיף לעשות קודם

חצאיות ואחר כך לצבוע כדי שהחצאיות היתבעו יחד כם האוטו ולא בניפרד אז השאלה שלי היא עם הצבע של כל הפח ברכב מתאימה גם לחצאיות שעשויות פיבר גלס.

3) הצבעי רכב צובע את הרכב גם מבפנים???

כי זה יראה מוזר ש מבחוץ האוטו שחור ומבפנים יש פסים לבנים לדוגמא ליד החלונות ו כו'..?

תודה רבה לעונים

אסף

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

למה לשנות צבע?

 

זאת חתיכת עבודה, לפרק את כל האוטו, מושבים, ספי דלתות, לפרק את כל הגא'ז, את תא המנוע.

שישאר רק מתכת.

 

דבר כזה אצל פחח חאפר יעלה לך 3000 שקל

עבודה סבירה תעלה 5000 שקל

ועבודה מקצועית, בצבע מבריק, כולל פיבר לחצאיות והרכבה, ופירוק והרכבה של הכל תעלה לך גם 7000 שקל.

 

שווה?

הייתי אומר שלא...

תצבע מקורי לבן וזהו, יעלה הרבה פחות, במקום לפרק רכב שלם.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לבן זה כבר נדוש עייף משעמםםם וסטנדרטי

אני רוצה משהו שונה

את החצאיות אני אעשה אצל מישהו אחר

ו צביעה הבנתי צריך לפרק הכל אז אני יוותר על הפירוק ויצבעו יל רק את החיצוניות של הרכב בשחור מבריק הקטע הוא כמה זה אמור לעלות???

כי אני אמור להשיג את כל הסכום בחודשיים .

ו קל לילד בן 17 זה לא קל!!!

2עבודות קורע לעצמי את הצורהה מנסה להספיק להשיג אתהכסף בגלל זה כל כך חשוב לי לדעת מה המחיר של עבודה ברמה סבירה ו עבודה ברמה טובה אבל עבודה חאפרית לא בא בחשבון!

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

אין עבודה טובה ועם חומרים טובים ובמחיר זול. אינך יכול לקנות זהב במחיר של נחושת.

אל תשכח שרכב שצבעו שחור יהיה חם יותר בשמש, שנוי הצבע יהיה מכוער ויבצבץ מכל המקומות שלא נצבעים ורואים את הצבע הקודם הלבן.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

דווקא בניסוי שנערך בעבר ראו שלא צבע הרכב משפיע בצורה משמעותית על חום תא הנוסעים ברכב (הפרש של מעלות בודדות), אלא צבע הריפוד הפנימי, וצבע הדש-בורד... הם אלו שקולטים את החום ויוצרים "אפקט חממה" בתוך הרכב הסגור...

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

תחסוך לעצמך את המיגרנה המיותרת, קח את ה7 אלף שקל ותשקיעה אותם ברכב מבפנים- מערכת אודיו טובה, טווסטרים, ריפודים איכותיים, טיפול טוב במוסך מורשה גם בא בחשבון...

 

עדיף רכב טוב שנוסע מאשר רכב יפה שחונה בצד(לדעתי בכל אופן...)

פורסם
דווקא בניסוי שנערך בעבר ראו שלא צבע הרכב משפיע בצורה משמעותית על חום תא הנוסעים ברכב (הפרש של מעלות בודדות), אלא צבע הריפוד הפנימי, וצבע הדש-בורד... הם אלו שקולטים את החום ויוצרים "אפקט חממה" בתוך הרכב הסגור...

את אפקט החממה יוצרת הזכוכית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

תראו אני מעוניין לצבוע כי צבע הרכב שלי כבר לא במייטבו

וכן אני לא פסחתי על פנים הרכב רק חשוב לי קודם דגש על החיצוני ו מבחינת מצב מכני??

מנוע חדש ברכב

הכל פיקס לחלוטין

רק מיסב חדש והאוטו בובה אהה יש משהו הלך לי הבנדיקס של הסטרטר אבל אני אחליף אותו ב שבוע הקרוב.

אני רוצה לעשות את האוטו יפה חיצונית וגפ פנימית ו בקשר למערכת שמע???

זרור גם ברורו שגם את זה אני אשקיעע זאת הסיבה היחידה שלי לקרוע את התחת בשני עבודות הסיבה היחידה!!!

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

לגבי צביעת האוטו: כמו שאמרו כאן קודם אין מצב לצבוע בצבע אחר (לא לבן) גם טוב וגם בזול, מה שאתה יכול לעשות כדי לשפר את המראה זה לעשות ציור על האוטו או להדביק מדבקה (יש מדבקות שמכסות חלק נכבד מהרכב), כך לא תתצרך להחליף צבע וגם תוכל לא להישאר עם רכב לבן שגרתי.

אבי

פורסם
לבן זה כבר נדוש עייף משעמםםם וסטנדרטי

אני רוצה משהו שונה

את החצאיות אני אעשה אצל מישהו אחר

ו צביעה הבנתי צריך לפרק הכל אז אני יוותר על הפירוק ויצבעו יל רק את החיצוניות של הרכב בשחור מבריק הקטע הוא כמה זה אמור לעלות???

כי אני אמור להשיג את כל הסכום בחודשיים .

ו קל לילד בן 17 זה לא קל!!!

2עבודות קורע לעצמי את הצורהה מנסה להספיק להשיג אתהכסף בגלל זה כל כך חשוב לי לדעת מה המחיר של עבודה ברמה סבירה ו עבודה ברמה טובה אבל עבודה חאפרית לא בא בחשבון!

אין - אבל אין כמו לבן

חבל לך להחליף

רציתי למכור את הגולף שלי רק בגלל להביא לבנה ! בסוף ירדתי מזה

לבן נקי - תסדר אם יש מכות פה ושם - תעיף מדבקות אם יש - האוטו יראה פצצה

:silly: Cx5 - 2012

פורסם

שמע גבר אתה צריך לחשוב על זה בכובד ראש

זה יעלה לך הרבה כסף והשאלה היא האם לא עדיף להשקיע אותו במקומות אחרים

אני אישית מחזיק סובארו אימפרזה לבנה

נכון שלבן ופיאט לא הולך הכי יפה אבל לשנות צבע לגמרי צריך להיעשות במקום מקצועי, אם יהיו פה ושם סימנים לבנים אז האוטו יראה חאפרי וחבל. אני חושב שסכום כזה אתה יכול לעשות את הפיאט שלך אחלה אוטו.

חג שמח

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
שמע גבר אתה צריך לחשוב על זה בכובד ראש

זה יעלה לך הרבה כסף והשאלה היא האם לא עדיף להשקיע אותו במקומות אחרים

אני אישית מחזיק סובארו אימפרזה לבנה

נכון שלבן ופיאט לא הולך הכי יפה אבל לשנות צבע לגמרי צריך להיעשות במקום מקצועי, אם יהיו פה ושם סימנים לבנים אז האוטו יראה חאפרי וחבל. אני חושב שסכום כזה אתה יכול לעשות את הפיאט שלך אחלה אוטו.

חג שמח

מדובר ב"רנו 5 שנת 91"

 

שוב לדעתי זה פגיעה בבריאות, בזבוז זמן וכסף...

פורסם

בא לך תצבע!

 

רק קח בחשבון שאפשר לצבוע בזול אתה תמצא את האיש המתאים, סה"כ 91 אם בא לך תצבע,

יקירי החיים קצרים ואם זה מה שעושה לך טוב, צבע.

:roll: אני שואלת ולא מתביישת תענו לי! :roll:
פורסם

תראו זה לא העניין

ו כן ראיתי רנו 5 צבועה בצבע לבן וזה ממש ממש יפה

אבל עדיין שחור זה משהו אחר

רב האנשים אומרים לצבוע לבן חדש וחצאיות

ו בקשר לאלאה אומרים שזה כאב ראש אז ככה

כל אחד ודעתו דעתי היא שאני מעוניין להשקיע ברנו 5 יש אחד שיעדיף ךהשקיע בהונדה (כמובן שגם אני) אבל אין לי הונדה חיש לי רנו 5 וזה מה שיש.

אז חבר'ה בקשר לרישוי עם אני צובע לצבע לבן חדש אין צורך בשום שינוי נכון???

וכמה זול יותר זה יצא לי???

יש מצב ש ב 5000 שקל אני עושה גם צבע לבן חדש וגם חצאיות אבל עבודה טובה????

תחיה את הרגע , כי יש רגעים שלא יחזרו לעולם אז בפעם הבאה שאתה רואה את הבלונדה במעבר חציה תילחץ כמו מטורף ותן לצמיגים להישרף :wink:

פורסם

אם אתה מאזור הגליל ,יש כמה פחחים טובים (מנסיון שהם ביצעו על 2 רכבים של אבא שלי) וזולים.

הם פתוחים גם בשבתות , ויש סיכוי שאם תביא להם את הרכב ביום שישי בבוקר , ביום שבת בערב הוא יהיה מוכן.

אני לא יודע להעריך לך מחיר כל כך אבל תיהיה בטוח שזה יותר זול.

עבודות בפיברגלאס אני לא חושב שהם ידעו לעשות אבל תוכל לעשות אותם ולבוא לצבוע את כל הרכב.

 

ברכב הזה , היה הפס קישוט של הטמבון האחורי שבור באמצע וכזה חדש עולה 1800 שקל , הם הצליח לשחזר אותו , הטמבון האחורי גם עבר צביעה (היו כל מיני מכות צבע) ומתחת לפנס השמאלי האחורי היתה דפיקה והיה ממש שקע אין לי תמונות של לפני אבל יש לי תמונות של אחרי :

http://pic.hevre.co.il/Files/211D73931D41406EAE7B4519EBD381D6/norm_EE6A2773D0BB4492BBA232DCAD2E7CBE.JPG

 

http://pic.hevre.co.il/Files/211D73931D41406EAE7B4519EBD381D6/norm_EA253A782BD443D08D4EF388A1B06AD4.JPG

 

באוטו הזה נצבעו טמבון קדמי+אחורי+מראות שהיו בצבע שחור לצבע לבן :

http://pic.hevre.co.il/Files/211D73931D41406EAE7B4519EBD381D6/norm_EFFD5549013C400AB2BD86BE23C7E8B8.JPG

 

יש פה הרבה שיחלקו עליי אבל לדעתי הם עושים עבודה טובה וזולה יחסית .

×
×
  • תוכן חדש...