Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם הדבר אפשרי?

האם אפשר לשים סאב בתוך האוטו (בעיית חוסר מקום בבגאז), משהו עם תיבה קטנה,

שלא יפוצץ, אבל ישמיע בס עמוק יותר מה-9*6 ?

אם כן, איפה לדעתכם המקום הכדאי ביותר?

I30 CW

פורסם

הרכב- טויוטה קורולה סדאן 93.

לא יכול בבגאז-כי יש לי שם ציוד. (תסתכל טוב-תראה שרשמתי)

נסו להרכז בשאלה- האם אפשר לשים סאב בתוך האוטו ?

צריך עזרה דחופה...

I30 CW

פורסם

מבחינה טכנית אין בעייה לשים סאב בתוך הרכב (הסלון) כל עוד הוא לא יחלוק את אותה תיבת תהודה עם שאר הרמקולים , אתה יכול לבנות תיבה מתחת למושב (לא לשכוח חישובי נפח) לסאב קטן או אפילו לעשות בניות בדלתות (אבל להפריד את תיבות התהודה).

מה שאתה צריך לעשות זה קודם כל להתחשב במגבלות תקציב ואח"כ לבחור סאב\ים בהתחשב בגודל הקיים וקדימה לעבודה.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

1. מה זה קיקרים? אתה יכול לפרט?

2. KIKER- תסביר לי בבקשה במפורט יותר את הרעיון של בניית סאב בתוך הרכב.

חשבתי לשים אותו או מתחת למושב שליד הנהג,או מרווח הרגליים שליד הנהג (במקום "דוושות"). מה דעתך?

התקציב שלי לא גדול המיוחד, מה יש לך להציע לי?

תודה לך.

I30 CW

פורסם

קיקרים זה סאבים של חברת קיקר-וכדאי שתרשום את זה נכון kicker מלשון בועט וזה בדיוק מה שהוא עושה :lol: .

 

לגבי מיקומים ברכב אין הגבלה כל עוד שתבצע את הבנייה לפי מידות התיבה שהסאב דורש (יש מרווח תמרון גדול).

במידה ואתה רוצה לעשות בנייה מתחת למושבים אין עם זה בעייה ואולי אפילו זה ידרוש הכי פחות עבודה מבחינת בניות מסובכות רק צריך לשים לב אם המסילות של המושב הם במרכז או בצדדים-אם בצדדים אין בעייה בכלל ואם במרכז אז אין לך אפשרות לשים את התיבה שם.

 

בנייה בדלתות כבר דורשת הרבה יותר מיומנות ואין הרבה אנשים בארץ שיודעים לעשות את זה כמו שצריך-אני חייב לציין את התותח מס' 1 בארץ שמעון (soundstorm) שבוודאי יגיד על זה "לא בעייה", מה שחשוב הוא להפריד בדלת את תיבות התהודה ז"א לבנות תיבת תהודה נפרדת וסגורה רק לסאב-אבל אני לא יודע אם אתה מוכן להשקיע את הסכומים שעבודה כזאת דורשת.

 

בכ"א כדאי שתסתכל באתר הזה אם את מבצע משהו לבד-באתר הזה יש הסברים על הכל.

http://127.0.0.1:800/cars/ccs.exl.info/frame_main.html

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

קודם כל תודה.

בדלתות לא נראה לי, אבל דווקא נשמע נחמד לשים מתחת למושב.

מה עם המיקום-המרווח של הרגליים לנוסע ליד הנהג? במקום "דוושות", אצלי יש שפ מעין מקום כזה ריק כלפי מעלה מהחלק הפנימי של הדש,ככה שהוא משתלב כל ה"ארגז" של תא הכפפות.

מה דעתך?

I30 CW

פורסם

עלה והצלח!-יותר חשוב מהכל זה חישובי נפח ולעשות את הכל נכון.

 

אתה יכול לעבוד עם מגבר של 700000 וואט וסאב שיכול לקדוח בבונקר של סאדם(טפו ימח שמו) אבל אם לא תשים תיבה נכונה שמתאימה לסאב אתה סתם תזרוק כסף לפח.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
עלה והצלח!-יותר חשוב מהכל זה חישובי נפח ולעשות את הכל נכון.

 

אתה יכול לעבוד עם מגבר של 700000 וואט וסאב שיכול לקדוח בבונקר של סאדם(טפו ימח שמו) אבל אם לא תשים תיבה נכונה שמתאימה לסאב אתה סתם תזרוק כסף לפח.

 

ניסחת את זה הכי נכון שאפשר !!

Leon Cupra 2009

פורסם

ואיך אני יכול לבנות תיבה נכונה?

ממה היא עשויה?

מה צריך להיות הנפח? (מתחת למושב-זה מן מרום מלבני כזה שטוח).

I30 CW

פורסם
ואיך אני יכול לבנות תיבה נכונה?

ממה היא עשויה?

מה צריך להיות הנפח? (מתחת למושב-זה מן מרום מלבני כזה שטוח).

 

אתה לא מפסיק הא?

 

אתה צריך ללכת למתקין ולשבת איתו על:

 

1. איזה תיבה נכנסת מתחת למושב? (מבחינת נפח - ליטרים)

2. איזה סאב מותאם לעבודה עם תיבה בכזה נפח?

3. איזה מגבר צריכים להכניס בשביל שידחוף את הסאב?

4. כמה יעלה להתאים את כל העסק מתחת למושב?

5. האם זה בכלל ישמע נורמאלי מתחת למושב?

6. אם לא - איפה עוד אפשר לדחוף סאב?

7. המשך ל-6 - עבור על כל השלבים שוב.

8. כמובן שעליך למדוד בקפידה כמה מקום יש לך מתחת למושב.

 

 

רק אציין שבהתכתבות זה קשה נורא להעריך את כל הדברים הללו.

 

ולבסוף אציין שהעסק יעלה לך הרבה, הרבה יותר מלפנות את תא המטען.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

מה יותר פשוט מזה:

1)תגיד איזה סאב זה

2)לפי הסאב נתכנן תיבה מתאימה

3)תקנה חומרים(לא יותר מ-200 ש"ח)

4)להרכיב לבד

 

ואני מבטיח לך שתהנה ותרגיש סיפוק גדול יותר מאשר לזרוק למתקין כסף

פורסם
בכ"א כדאי שתסתכל באתר הזה אם את מבצע משהו לבד-באתר הזה יש הסברים על הכל.

http://127.0.0.1:800/cars/ccs.exl.info/frame_main.html

 

אח שלי, אם אתה מריץ איזה אתר על המחשב שלך, לפחות תגיד לנ מה השם שלו, שנדע.

 

127.0.0.1 זה המחשב המקומי שלך, אף אחד אחר לא יכול לראות אותו עם הכתובת הזו.

×
×
  • תוכן חדש...