Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני הנדסאי רכב, וגם למדתי באריאל תואר אחר.

פגשתי המון שוטרים שלומדים שם קרימינולוגיה ואני לא הייתי מציע לך לוותר כל כך בקלות, 

אלא לבדוק באופן מקיף את כל האופציות בנושא (מהו הותק הדרוש לתפקיד בוחן תנועה / מהו המימון לתואר ע"י המשטרה.. ועוד)

ואל תפחד! אני גרתי שם במשך שנתיים בקרוואן, עבדתי כדי לממן את התואר והשכירות וגם החזקתי רכב.

 

במקביל תמשיך עם הניסיון להשיג חתימת עו"ד + חיפוש מוסדות לתעודת הנדסאי בלימודי ערב.

 

מאחל לך בהצלחה

 

 

עריכה אחרונה על ידי Mr.Hybrid
  • אהבתי 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם
לפני 8 דקות, Mr.Hybrid כתב:

אני הנדסאי רכב, וגם למדתי באריאל תואר אחר.

פגשתי המון שוטרים שלומדים שם קרימינולוגיה ואני לא הייתי מציע לך לוותר כל כך בקלות, 

אלא לבדוק באופן מקיף את כל האופציות בנושא (מהו הותק הדרוש לתפקיד בוחן תנועה / מהו המימון לתואר ע"י המשטרה.. ועוד)

ואל תפחד! אני גרתי שם במשך שנתיים בקרוואן, עבדתי כדי לממן את התואר והשכירות וגם החזקתי רכב.

 

במקביל תמשיך עם הניסיון להשיג חתימת עו"ד + חיפוש מוסדות לתעודת הנדסאי בלימודי ערב.

 

מאחל לך בהצלחה

 

 

האם בסופו של דבר אתה עוסק במקצוע שלמדת? אני שוקל ללמוד הנדסאי רכב..האם כדאי להכנס לתחום הזה? יש עבודה?

פורסם
לפני 4 שעות, ozal5 כתב:

חיפוש מקום עבודה עם שכר גבוה יותר..

 

זה הדבר האחרון שאמור לעניין אותך כרגע.

תחפש משרה שהיא מקפצה,גם אם בשכר נמוך יותר.

לעלות ב1500-2000 שקל במשכורת האותה העבודה לא יתרום לך בריצה לטווח הארוך.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 22 שעות, netanel1014 כתב:

האם בסופו של דבר אתה עוסק במקצוע שלמדת? אני שוקל ללמוד הנדסאי רכב..האם כדאי להכנס לתחום הזה? יש עבודה?

1. כן

2. כן

  • אהבתי 1

2024 KIA SELTOS 2.0L Premium

Škoda Octavia 1.5L Tsi 2025

פורסם

תבדוק טוב טוב לגבי קרימינולוגיה, מכיר כמה אנשים שעשו את התואר ואין להם מה לעשות איתו כי במשטרה זה לא התקדם. 

התואר הזה הפך קצת להיות התואר שעושים כי הוא "נשמע מגניב ומעניין ובעיקר כי לא מצאתי משהו אחר"

פורסם
לפני 15 שעות, Arteko כתב:

מה לגבי לעבוד בתור קצין רכב בחברות? (אצלנו ביס לדוגמא יש קצין רכב של החברה)

זה הכיוון, אך יש המון בירוקרטיה סביב הנושא ואני מנסה לנתב את עצמי לשם.

 

 

תודה לכולם, אחשוב על כל האופציות..

כרגע עובד לקבל חתימת עורך דין.

×
×
  • תוכן חדש...