Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האוטו שלי קורולה 2009 אוטומט, עשתה 130,000 ק"מ, חדשה אצלי.

כנראה לא עשתה אף פעם טיפול גיר.

 

השמן שחור ומרגיש לי שהגיר אמור להיות יותר רך,

האם לדעתכם כדאי לעשות טיפול גיר הכולל החלפת שמן גיר, פילטר גיר, ניקוי קרטר שמן, החלפת גומיות ובורג.

אשמח לתשובות המכונים המקצוענים פה בפורום.

עריכה אחרונה על ידי בלנו 2002
פורסם

היי, המקצוע שלי אינו מכואני אבל אתן את דעתי בכל זאת.

אם אתה מוציא את המדיד ורואה חתיכות שחורות עליו כבר, אז הגיר במצב גרוע והחלפת שמן פילטר לא תעזור לו כבר.

אם המצב לא כזה נורא, תתחיל בהחלפה חלקית (ריקון שמן ומילוי הכמות שיצאה) ותראה אם המצב משתפר.

אם יש בעיה מכאנית בגיר כבר, ברמה של שחיקה, אין מה לעשות ולטפל בו זה כוסות רוח למת.

פורסם

הגיר במצב חלק ומצוין, וכשאני מוציא את המדיד הוא שחור אדום.

שאלתי הייתה האם כדאי להתחיל לטפל בגיר מעכשיו או להשאיר אותו כך.

פורסם

שחור אדום זה בסדר ומצופה אחרי כל כך הרבה שנים.

האם יש דברים נוצצים או חתיכות שנראות לעין בניגוב?

אם לא בהחלט הייתי מחליף את השמן.

פילטר לרוב מיותר (אפילו בהוראות יצרן שכן דורשות החלפת שמן לרוב לא כתוב פילטר) ואטם תצטרך להחליף גם, במקום לקנות אחד תוכל ליצור אחד עם RTV שחור ב30 שקל.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...