Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

בשנה שעברה, כשקניתי את האופנוע, עשיתי את הביטוח חובה בפול.

 

לפי מחשבון ביטוח חובה הם הכי זולים גם השנה - 3,528 שח.

 

1. יש דרך להוזיל את הביטוח? אולי דרך סוכנים פרטיים?

2. בשנה שעברה לא עשיתי ביטוח צד ג. מתלבט לגבי השנה. מה העלות של זה בערך ודרך מי כדאי לעשות (פול או חברה אחרת)?

 

 

תודה! 

 

עריכה אחרונה על ידי iluxxxa
פורסם (נערך)

ביטוח חובה מתבצע רק בפול והמחיר קשיח. סוכנים לא יכולים להציע מחיר נמוך יותר.

אני משלם על צד ג' משהו כמו 500 שקל. זה לא סכום גבוה ולא מומלץ לרכב בלי.

הפול מתעסק רק בביטוח חובה עבור אנשים שחברות ביטוח אחרות לא מוכנות לבטח. צד ג' נעשה בחברות אחרות (ביטוח ישיר או דרך סוכנים של דו"ג).

עריכה אחרונה על ידי omerkot
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 14 שעות, omerkot כתב:

ביטוח חובה מתבצע רק בפול והמחיר קשיח. סוכנים לא יכולים להציע מחיר נמוך יותר.

צודק, רק רוצה לחדד-

פות"ש, לא משנה דרך איזו חברה תעשה את החובה, הם מקשרים בינך לבין הפול.

בדר"כ הם גובים בדיוק אותו מחיר כמו בפול, הסיבה שזה משתלם להם זה שהם בד"כ מתנים את זה בעשיית בביטוח צד ג' . 

 

אם יש דרך להוזיל? כן- יש דרך.

יש שני מסלולי ביטוח: עם השתתפות עצמית ובלי השתתפות עצמית.

בלי השתתפות- מחחר מלא ומבוטח 'על מלא'.

עם השתתפות עצמית- עולה בערך 30% פחות (בערך כי זה תלוי במליון משתנים) אבל במקרה של תביעה, בסעיף "כאב וסבל" - אתה לא מקבל כלום עד סכום של 25,000 ש"ח. 

ז"א שאם יש לך מרכיב של כאב וסבל בתביעה של 17,000 אתה תקבל כלום.

אם יש לך על 100,000 אתה תקבל 75 (שוב- רק על הסעיף הזה).

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 4.6.2021 בשעה 11:54, אורח לרגע כתב:

צודק, רק רוצה לחדד-

פות"ש, לא משנה דרך איזו חברה תעשה את החובה, הם מקשרים בינך לבין הפול.

בדר"כ הם גובים בדיוק אותו מחיר כמו בפול, הסיבה שזה משתלם להם זה שהם בד"כ מתנים את זה בעשיית בביטוח צד ג' . 

 

אם יש דרך להוזיל? כן- יש דרך.

יש שני מסלולי ביטוח: עם השתתפות עצמית ובלי השתתפות עצמית.

בלי השתתפות- מחחר מלא ומבוטח 'על מלא'.

עם השתתפות עצמית- עולה בערך 30% פחות (בערך כי זה תלוי במליון משתנים) אבל במקרה של תביעה, בסעיף "כאב וסבל" - אתה לא מקבל כלום עד סכום של 25,000 ש"ח. 

ז"א שאם יש לך מרכיב של כאב וסבל בתביעה של 17,000 אתה תקבל כלום.

אם יש לך על 100,000 אתה תקבל 75 (שוב- רק על הסעיף הזה).

וגם איזה 7 ימי מחלה או משהו כ;ה.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

×
×
  • תוכן חדש...