Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה מבצע באמזון ב203 ש"ח אז התחדשתי.

 

 משום מה אני נתקל בעיה עם הצימוד, ואני מקווה שהבעיה בי המשתמש, ולא בהם כי אין לי כח לשלוח להחזיר וכ'ו.

 

העניין הוא כזה. לפי ההוראות לחיצה על מקש הרב פונקציה למשך 3 שניות מעבירה את האוזניות למצב צימוד (נורה כחולה מהבהבת). ואז אני יכול לחבר אותם לפלאפון/מחשב.

 

הבעיה היא שאחרי שהתחברתי למכשיר אחד, גם אחרי שאני מכבה את הבלוטוס במכשיר. לחיצה של שלוש שניות לא מובילה לשום מקום חוץ מנורה ירוקה מהבהבת (לפי ההוראות זה או שהאוזניות מחוברות-לא או שיחה נכנסת-גם לא). ולחיצה ארוכה יותר מכבה את האוזניות. 

 

כך שאני "תקוע" עם אוזניות ללא יכולת צימוד למכשיר אחר.

 

חפרתי קצת באתר של גאברה ומצאתי דרך- לחיצה של 10 שניות עושה ריסטארט לאוזניות ואז אפשר לצמד מחדש. אבל זה מעצבן במיוחד שבעיקרון ניתן לחבר אותם לשתי מכשירים. ובצורה שהם עובדות כרגע זה לא ניתן.

 

אשמח לסיוע ממי שיש לו את האוזניות הנ"ל או דגם דומה.

 

פורסם

בחנות הרשמית באמאזון

לפני 16 שעות, yd b-4 כתב:

היה מבצע באמזון ב203 ש"ח אז התחדשתי.

 

 משום מה אני נתקל בעיה עם הצימוד, ואני מקווה שהבעיה בי המשתמש, ולא בהם כי אין לי כח לשלוח להחזיר וכ'ו.

 

העניין הוא כזה. לפי ההוראות לחיצה על מקש הרב פונקציה למשך 3 שניות מעבירה את האוזניות למצב צימוד (נורה כחולה מהבהבת). ואז אני יכול לחבר אותם לפלאפון/מחשב.

 

הבעיה היא שאחרי שהתחברתי למכשיר אחד, גם אחרי שאני מכבה את הבלוטוס במכשיר. לחיצה של שלוש שניות לא מובילה לשום מקום חוץ מנורה ירוקה מהבהבת (לפי ההוראות זה או שהאוזניות מחוברות-לא או שיחה נכנסת-גם לא). ולחיצה ארוכה יותר מכבה את האוזניות. 

 

כך שאני "תקוע" עם אוזניות ללא יכולת צימוד למכשיר אחר.

 

חפרתי קצת באתר של גאברה ומצאתי דרך- לחיצה של 10 שניות עושה ריסטארט לאוזניות ואז אפשר לצמד מחדש. אבל זה מעצבן במיוחד שבעיקרון ניתן לחבר אותם לשתי מכשירים. ובצורה שהם עובדות כרגע זה לא ניתן.

 

אשמח לסיוע ממי שיש לו את האוזניות הנ"ל או דגם דומה.

 

 

הן עולות 360 ש״ח ברגיל.

 בהיסטוריה אני רואה שלעיתים, ליום אחד, הן ירדו אכן לסביבות ה-200 ש״ח, אבל... אתה יכול למצוא שוב את החנות שמכרה לך? כי יש שאלה לגבי האם לא מדובר בזיוף, במחיר הזה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

אתה צריך ללחוץ 3 שניות על הכפתור בשתי האזניות ביחד, ואז זה נכנס למצב צימוד שוב. בדקתי אצלי ב-75T עכשיו.

 

עריכה : זה שונה ב-65T, הנה מה שצריך לעשות :

 

https://www.jabra.com/supportpages/jabra-elite-65t-iet-6500/100-99000000-02/faq/how-do-i-pair-my-jabra-earbuds-with-my-mobile-device#:~:text=To enter pairing mode%2C press,hear the voice guided instructions.

 

 

image.thumb.png.dc11ca55ec325056a627a394c5968c17.png

עריכה אחרונה על ידי misterb
  • אהבתי 1

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

תודה עזרת לי מאוד.הטעות היתה שפיספסתי את השלב שצריך שהאוזניה תהיה כבויה.

מה שמעניין שראיתי בסקירות שאפשר לחבר ל2 מכשירים. פשוט עושים פעמיים צימוד וזה לא מתבטל?

פורסם

 

שמח לשמוע. החיבור ל-2 מכשירים זה קילר פיצ'ר מבחינתי, אני כל היום מחובר למחשב ולטלפון, לא יכול בלי זה. השמע מגיע מהמכשיר הנכון בכל רגע (מי שמשדר שמע עם עדיפות לשיחות בגדול).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...