Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1915 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

לאחרונה עלתה בי מחשבה להחליף את מנורות ההלוגן בשברולט ספארק שלי ללדים אור לבן

האם זה חוקי והאם זה מסובך מידי? 

עריכה אחרונה על ידי haipbm
פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, trademark כתב:

על הנייר לא חוקי.

ההחלפה לא מסובכת.

פנס עם עדשה או רפלקטור, איזה שנה הרכב?

הרכב הוא שברולט שפארק 2017

אם אני לא טועה זה רפלקטור אבל אני לא ממש מבין אז מצרף צילום. 

הבנתי שיש גם הלוגנים שהם בהירים ומתקרבים ללבן, אבל לא הבנתי מה ההבדל בין h2 ל h7 ומה יש אצלי.. 

Screenshot_20210321-072522.thumb.jpg.ac30be18004005a8649948e25a6fefe9.jpg

Screenshot_20210321-072437.jpg

עריכה אחרונה על ידי haipbm
פורסם (נערך)

לא חוקי בעקרון.

במידה ואתה מחליף בכל זאת ל LED דאג לכוון את הפנס כלפי מטה ככל הניתן, אחרת אתה תסנוור את כל העולם מולך ותקבל הרבה הבהובים וצעקות.

לכיוון הפנס יש כפתורים ב 99% מהרכבים של היום.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

פורסם
לפני 21 שעות, liav12 כתב:

לא חוקי בעקרון.

במידה ואתה מחליף בכל זאת ל LED דאג לכוון את הפנס כלפי מטה ככל הניתן, אחרת אתה תסנוור את כל העולם מולך ותקבל הרבה הבהובים וצעקות.

לכיוון הפנס יש כפתורים ב 99% מהרכבים של היום.

החלפתי בסוף להלוגן לבן של פיליפס

הפיליפס דימונד.

עובד מדהים

פורסם (נערך)

יש למישהו המלצה ללד טוב לקנייה? 

הפיליפס יחסית חלשות

 

ואני רוצה גם להחליף את נורות החניה, איך אני יודע סוג? 

עריכה אחרונה על ידי haipbm
×
×
  • תוכן חדש...