Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופרה מרחיבה את ההיצע עם הפרומנטור והלאון.


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 29

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הכל טוב ויפה, רק לא הבנתי מה בדיוק קופרה בדגם הזה.   זה כמו שסובארו יוציאו את WRX להיות מותג עצמאי, ואז יוציאו תחת המותג הזה גירסה של פורסטר עם מנוע 2 ליטר אטמוספרי וקצת סמלים של WRX פה ושם.

הדגם העצמאי הראשון של קופרה כבר כאן וככל הנראה יושק רשמית בימים הקרובים.   הפרומנטור תגיע עם שני מנועים 1498 סמ"ק 150 כ"ס עם המוכר עם הנעה קדמית (בשתי רמות גימור) ועם מנוע 1984 סמ"ק 310 כ"ס

ערס שיק

תמונות שפורסמו בשרשור

או רנג'רובר 2.0 ב600 אלף . כמו שקונים בסדר 1 עם 1.5 מעל 200 שקל כך יקנו גם את זה.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כמעט 183 אלף על קרוסאובר שחולק את אותו מנוע עם רכבים עממיים ורגילים.
יש כבר ביקורות על הרכב? יש לו אשכרה התנהגות ספורטיבית שעוד איכשהו מעפילה על המנוע הזה?
גם התמחור של הגרסת קצה מוגזם.
הקופרה אטקה נמכר ב250 אלף כשהושק, למה קפיצה של כמעט 20 אלף שקל? גם הפורמנטור קטן יותר וכנראה פחות פרקטי.
לא שזה בהכרח חשוב למי שמחפש רכב כזה, אבל ההגיון שלי אומר שהוא צריך להיות מתומחר מתחת לאטקה.

הפרש המחיר מהקופרה אטקה הגיוני. הפורמנטור לא אמור לעלות אותו דבר.
לגבי הביקורות בינתיים הן מצויינות.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. שטן המחירים בדרך כלל פוגע קרוב אבל לא תמיד אז צריך להמתין להשקה בהמשך החודש. 

2. הכיוון של קבוצת פולקסווגן עם קופרה זה פרימיום לצעירים עם דגש על הצד הספורטיבי, לכן גם יש איכות חומרים גבוהה יותר, גימור מוקפד יותר וגם יותר אבזור כסטנדרט.

3. אם לוקחים בחשבון את סעיף 2, אפשר להבין את המחיר של הלאון. אם GTI החדשה תעלה 220 נגיד אז אין סיבה שהקופרה לאון, שכאמור איכותית יותר מהלאון, לא תהיה יקרה יותר עם כל מה שהיא מציעה. להזכיר למישהו את המחיר של אאודי S3? לא זוכרים? אז 368,500 שקל. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה את ה-GTI החדשה יורדת מ240-245 לגרסה מאובזרת באופן ראוי,

הלוואי ונתבדה.

💡אמרת ? אל תבטיח; הבטחת ? אל תכתוב; כתבת ? אל תחתום; חתמת ? אל תתפלא 😏

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהלך ממש לא ברור.

קצת שכחו מי הם ולמי הם מיועדים.

לוקחים את קהל היעד שלהם ובועטים בו בתחת.

חסר להם פרימיום בקונצרן?

הפאביה נמכרה.:-(

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא נראה לי שהלקוח של אודי Q3 והלקוח של סיאט פורמנטור שייכים לאותו פלח שוק.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 3.3.2021 בשעה 07:53, 98civic כתב:

בדור הקודם ההבדל בין לאון לאוקטביה היה סביב 15 אלך , עכשיו זה 50 אלף. מישהו שם לקח כדורי הזיה.אז כמה תעלה גרסת 2.5 ליטר? 400 אלף?

שו 2.5 ליטר? אין (או לפחות אני לא מצליח למצוא שום מידע) על לאון עם המנוע הזה. אני כן רואה שיש פורמנטור עם המנוע הזה, וכאן ההפרש מהאוקטביה לא ממש רלוונטי.

 

בתאריך 3.3.2021 בשעה 01:16, PriceDevil כתב:

מחירים:

קופרה פרומנטור דגם בסיסי מנוע 1498 סמ"ק 150 כ"ס הנעה קדמית: 182800 ש"ח

קופרה פורמנטור דגם ביניים מנוע 1498 סמ"ק 150 כ"ס הנעה קדמית: 194800 ש"ח

קופרה פרומנטור דגם בכיר מנוע 1984 סמ"ק 310 כ"ס הנעה כפולה: 269800 ש"ח

 

כמו"כ כנראה שתושק גם הקופרה לאון עם מנוע 1984 סמ"ק 300 כ"ס הנעה קדמית ו5.7 שניות מ-0-100 במחיר 258800 ש"ח

אם נשים בצד את ה"מסורת" הסיאטית של תמחור נמוך, המחיר של הפורמנטור 2.0 ליטר נראה לי סביר יחסית. המחירים של ה-1.5 לא נראים לי הגיוניים בשום צורה וקשה לי מאוד להאמין שאלה יהיו המחירים הרשמיים כשהמותג יושק בעוד כשבוע וחצי. 

המחיר של הלאון... אני חותך ת'*** אם זה אכן יהיה המחיר. אין סיכוי בעולם שזו לא איזו גרסה עם תוספות מוזרות. 

 

בתאריך 3.3.2021 בשעה 08:34, vadim6385 כתב:

הכל טוב ויפה, רק לא הבנתי מה בדיוק קופרה בדגם הזה.

זה מין קטע כזה לאחרונה. משיקים מותג "ספורטיבי" ועל הדגם השני מוציאים קרוסאובר מפונפן (ע"ע פולסטאר).

אני מניח שההיגיון מאחורי זה הוא פשוט למדי - אנשים "רוצים" מכוניות ספורטיביות, אבל בפועל קונים ג'יפונים מעוצבים וחסכוניים. משהו סטייל לנסוע בלי ולהרגיש עם (ע"ע AMG/M/S/GT "ליין", FR, וכו'). אז משיקים מותג עם כל הסקס אפיל של מכונית ספורט, שאחרי הדגם הראשון עובר לייצר מכוניות עם כל יכולת הביצוע של מחשבון קסיו. 

  

בתאריך 3.3.2021 בשעה 10:47, vadim6385 כתב:

אם כבר, אבארת', חבל שאין Abarth Multipla עם 0-100 ב5 שניות.

😍😍😍😍

זה הדבר שאני הכי אוהב אצל יצרנים אמריקאיים. דוחפים מנוע ענק לכל דבר. לא אכפת מה זה או למי זה מיועד. יש לנו מנוע עצום במחסן? תביא, תשים.

שברולט SSR, פיטי קרוזר GT, ראם SRT, יש אפילו פ**ינג טויוטה סיינה TRD!  

 

*עריכה: תיקון, אין סיינה TRD, יש סתם משהו עם ג'אנט 20 ומתלים ספורטיביים. כן, זה לא TRD "אמיתי", אבל עדיין...

 

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 דקה, פבל כתב:

זה מין קטע כזה לאחרונה. משיקים מותג "ספורטיבי" ועל הדגם השני מוציאים קרוסאובר מפונפן (ע"ע פולסטאר).

אני מניח שההיגיון מאחורי זה הוא פשוט למדי - אנשים "רוצים" מכוניות ספורטיביות, אבל בפועל קונים ג'יפונים מעוצבים וחסכוניים. משהו סטייל לנסוע בלי ולהרגיש עם (ע"ע AMG/M/S/GT "ליין", FR, וכו'). אז משיקים מותג עם כל הסקס אפיל של מכונית ספורט, שאחרי הדגם הראשון עובר לייצר מכוניות עם כל יכולת הביצוע של מחשבון קסיו. 

 

אני חושב שהם פונים לאותו קהל שקונה חיקויים של רולקס מעליאקספרס ושם מדבקות Type R על הונדה סיויק 1.6.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכבר אין "הם", כולם עושים את זה כי זה מה שאנשים קונים. הם רוצים את הלוק, ולא מוכנים לשלם על ביצועים או אבזור שהם לא צריכים.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פורמנטור 2.5 ליטר , לא ללאון התכוונתי. בינתיים התמחור באמת טוב שייך לאוקטביה והיה מאד קרוב לקופרה בדור הקודם, בטח הגרסה ההיברידית של קופרה תעלה סביב 210 והבנזין החזק 250 ומשהו שזה עדיין הזוי כפי שהזוי המחיר של גרסה הברידית של אוקטביה rs.
s3 אולי עולה 360 אלף אבל זה הרבה יותר ממה שתכלס היא נמכרת ולא צריך לשכוח שהיא הנעה כפולה ואיכותית פי כמה מהסיאט זה עדיין אותם 100 אלף שקל הפרש כפי שהיה בדור הקודם

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 20 שעות, itaysamurai כתב:

הטענות של כולכם נכונות. בעינינו.

צ'מפיון ימכרו את כל מה שיצליחו להביא, האוטו הזה יושב בול על המשבצת שהוא אמור לשבת ויש לה קהל גדול.

חיכיתי לתגובה הזו. 100% מסכים.

יש לקופרה קהל "שבוי" ואני חושב שהם ימכרו טוב. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אולי קשה לשפוט מתמונות אבל מרשים או יפה או משהו שקרוב בכלל לעלות כמו שפורסם פה זה ממש לא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...