Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכוונה לאלקטרודות של הפלג? 

או למגע בצד השני שמתחבר לחוט הצתה? 

 

למה צריך לנקותם? 

 

ספריי ניקוי מגעים אלקטרוניים טוב הוא של Servisol. 

 

רק שאין בפלג "מגעים אלקטרוניים". 

 

 

פורסם (נערך)

אני חושב שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך . ישנו פלאג זכר ופלאג נקבה שמתחברים ביחד מתחת לכיסא נהג , אני רוצה לנתק את הזכר מהנקבה ולנקות מגעים בעקבות בעיה . יש חברה מומלצת ? מוצר ספציפי מומלץ? תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי liberfarb
פורסם
לפני 21 שעות, liberfarb כתב:

אני חושב שלא הסברתי את עצמי כמו שצריך . ישנו פלאג זכר ופלאג נקבה שמתחברים ביחד מתחת לכיסא נהג.

אתה צודק - כי פלאג בעולם הרכב זה משהו אחר.
המינוח הנכון/מקובל יותר הוא 'קונקטור' (או בעברית: מחבר חשמלי).
לספריי שאתה מחפש קוראים 'ספריי (ניקוי) מגעים'\'contact cleaner'.
וקיבלת המלצות על שניים טובים, יכול לצרף להמלצה גם מוצרים של wurth.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 36 דקות, shellcase כתב:

אתה צודק - כי פלאג בעולם הרכב זה משהו אחר.
המינוח הנכון/מקובל יותר הוא 'קונקטור' (או בעברית: מחבר חשמלי).
לספריי שאתה מחפש קוראים 'ספריי (ניקוי) מגעים'\'contact cleaner'.
וקיבלת המלצות על שניים טובים, יכול לצרף להמלצה גם מוצרים של wurth.

היכן ניתן להשיג wurth contact cleaner?

תודה :)

אתה חשמלאי רכב במקרה?

פורסם

כאן

לא חשמלאי ולא רכב - אפילו לא במקרה, מה גרם לך לחשוב בכיוון הזה בכלל?😅

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 1 דקה, shellcase כתב:

כאן

לא חשמלאי ולא רכב - אפילו לא במקרה, מה גרם לך לחשוב בכיוון הזה בכלל?😅

ראית שאתה מבין בתחום אז חשבתי שזה מה שאתה עוסק בו בחיי היום יום 😉

פורסם

בחניות אספקה טכנית (לא רשתות כמו ACE והום סנטר) אפשר למצוא ספריי של המותג שהוא שם  דבר בתחום נועלי הברגות... קניתי לא מזמן, אין עוד התרשמות. 

 

20210129_231436.thumb.jpg.a8d6a82ec6007167a38b0b5b96c69b44.jpg

 

 

פורסם

יש לא מעט חברות שאתה יכול לקנות

אני חושב שמה שרוב האנשים יקנו זה תרסיס WD40 מנקה מגעים.

התרסיס  הוא מנקה מגעים אלקטרוניים, פלסטיק וגומי.
חודר ומפרק לכלוך במהירות מבלי להשאיר משקע.
אינו מוליך. חודר גם למקומות קשים
פיה דו מצבית להתזה דקה מדויקת, או רחבה יותר.
עומד בתקן NSF ברמה K2

 

פורסם

לניקוי מגעי חשמל משתמשים בתרסיס ניקוי מגעים ולא משהו אחר.

WD40 זה תרסיס שימון מהיר ומסיר חלודה ולא מתאים למגעים.  

 

 

  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני שעה, Buki כתב:

בחניות אספקה טכנית (לא רשתות כמו ACE והום סנטר) אפשר למצוא ספריי של המותג שהוא שם  דבר בתחום נועלי הברגות... קניתי לא מזמן, אין עוד התרשמות. 

 

20210129_231436.thumb.jpg.a8d6a82ec6007167a38b0b5b96c69b44.jpg

היי בוקי , אתה הולך להשתמש בו בזמן הקרוב ?

×
×
  • תוכן חדש...