Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, Talgaz כתב:

@sperial, מייבש עושה רע לרוב הבדים. אפילו טריקו מסויימות אני נמנע מלשים בו (מכווץ את הבד ואתה מרוויח חולצת בטן חדשה).

בג'ינס הוא יוצר קמטים לאורך הבד שכמעט ואי אפשר להעלים אחכ, אפילו בגיהוץ הם משאירים סימן.

זה לא נכון לכל הג'ינסים, ועוד לא הצלחתי להבין מה מבדיל ביניהם.

 

 

פשוט מאד: הג׳ינסים של הקאובואים לא מתכווצים. הג״ינסים של העומועים מתקמטים.

Cowboys in Tight Wrangler Jeans | 1000 images about cowboy on Pinterest |  Cowboys, Sam ... | Tight jeans men, Hot country boys, Cowboy outfits  image.jpeg.fb36e5b1b79fc28e1cd82c516539e1f8.jpeg

 

וברצינות: טריקו איכותי לא יתכווץ. בדים עדינים לא למייבש, לבנים, ובגדי ילדים רק למייבש.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

כדאי לשם לב לדירוג אנרגטי ולהשקיע עוד קצת כסף לדעתי

כמו"כ יש מייבש שלא צריך פליטת אדים החוצה אלא מעבה את הלחות למים - קונדנסור, והוא צריך צינור לכיור למשל

 

פורסם
בתאריך 23.12.2020 בשעה 21:52, borsood כתב:
 
פשוט מאד: הג׳ינסים של הקאובואים לא מתכווצים. הג״ינסים של העומועים מתקמטים.
וברצינות: טריקו איכותי לא יתכווץ. בדים עדינים לא למייבש, לבנים, ובגדי ילדים רק למייבש.
 

הפוך גוטה.
ג'ינסים של קאובויים הם shrink to fit.
אתה קונה 2 מידות מעל ואחרי כביסה זה יושב כמו שצריך. גם הבד יותר עבה ובכלל, תחושה שהג'ינס יותר עמיד.

לגבי מייבש, קנה את ההכי זול שכולל חיישן לחות כך שהמייבש יפסיק כשהבגדים יבשים ולא יעבוד על פארש כי קנית מייבש שעובד על טיימר.


Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

כן, וגם להפך. לפעמים יש מצב שבגדים נלכדים, למשל, בתוך ציפה ואז החישן מזהה יובש למרות שבפנים הבגדים לחים, ואז מצריכים עוד ייבוש, כמובן אחרי שמוצאים מהכדור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אז אתמול קניתי את המייבש, יצא עם חבר 490₪ שזה פשוט כלום.

התקנתי שקע חשמל במרפסת ושמתי את המכונה עם הפליטה לכיוון הרחוב.

אחרי שימוש ראשון אני מאוד מבסוט, הייתי בהלם שהבגדים באמת יבשים 😂.

שאלה אחת יש לי, מצרף כמה תמונות, באחת מהן רואים את הפליטה, יש סיכוי שיכנס משם איזה ג'וק/עכבר/חולדה/חיה כלשהי אל תוך המייבש?

האם ניתן להתקין איזה רשת ייעודית או שפשוט לקמבן משהו?

IMG_20210105_061349.jpg

IMG_20210104_181026.jpg

IMG-20210104-WA0021.jpeg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
בתאריך 25.12.2020 בשעה 14:45, arik100 כתב:

כדאי לשם לב לדירוג אנרגטי ולהשקיע עוד קצת כסף לדעתי

כמו"כ יש מייבש שלא צריך פליטת אדים החוצה אלא מעבה את הלחות למים - קונדנסור, והוא צריך צינור לכיור למשל

 

לא מזמן רכשתי מייבש לדירה שלי,

ראיתי הרבה מייבשים בדירוג אנרגטי C. קשה למצוא בדירוג אנרגטי B או A.

כיוון שלא מדובר על שימוש אינטנסיבי, חיפשתי משהו זול יחסית שיעשה את העבודה ופחות התמקדתי בדירוג האנרגטי.

תוספת למייבש בדירוג אנרגטי 'טוב' יותר מזה שרכשתי (C) הייתה בגדר של כמה מאות שקלים.

לא משהו שקריטי לי כרגע בתור רווק שמפעיל את המייבש בחורף וגם זה לא תמיד. אני משתדל לייבש בחוץ מה שאפשר. גם חוסך חשמל וגם יותר 'בריא' לבגד.

 

לגביי הקונדסור - אתה ממש לא חייב לנקז את המים החוצה. זה כמובן עדיף, אבל יש לו מיכל עודפים די גדול שמאחסן את המים.

הוא לא מתמלא בקלות.

אפילו זוג מצעים זוגיים, 6 מגבות או 4 ג'ינסים לא גורמים למילוי של המיכל.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מייבש כביסה קונבנציונאלי משתמש בגוף חימום לחימום האויר. כל ההספק החשמלי הופך לחום. נכון לכל גוף חימום, סיני או גרמני, ב-500 ש"ח או ב2500.

 

הספק חשמלי גבוה יותר ייצר חום רב יותר, וכנראה ייבוש קצר יותר.

יכולים להיות הבדלים קטנים - למשל היחס בין הספק החום, וספיקת האויר מצד שני (פחות חום ויותר אויר יתן אולי ייבוש שקול לפחות אויר ויותר חום? מבחינה חשמלית כמובן גוף החימום צורך יותר מהמפוח).

 

לכן גם למייבש סיני ב-500 ש"ח תהייה יעילות אנרגטית דומה. 

:turn-l:
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, GABIUBOGI כתב:

שאלה אחת יש לי, מצרף כמה תמונות, באחת מהן רואים את הפליטה, יש סיכוי שיכנס משם איזה ג'וק/עכבר/חולדה/חיה כלשהי אל תוך המייבש

מניסיוני, אין צורך להשתמש בצינור השרשורי הלבן הזה אם המייבש נמצא בחלל פתוח ומאוורר. מספיק שהפתח לא חסום וזהו. אם אתה פוחד שיכנסו לשם יצורים אפשר לשים סתם רשת כלשהי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הניסיון שלי שונה - עשיתי מה שהציע   @SlowRideוסבלתי מאד מעובש. כיום יש לי פתח פליטה עם תריס (שנפתח בלחץ האויר הנפלט מהמייבש) ואין בעיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כנראה זה בגלל שאתה בחיפה...

אצלנו המייבש יושב במרפסת שירות בתוך ארון עם רווח מהקיר ולא נוצר שם עובש. במקרה לפני שבועיים הוצאתי אותו משם כדי לחלץ גרב שנשאבה פנימה ותקעה אותו, טונות אבק אבל אין טחב. הוא במצב הזה חצי שנה כבר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

  

לפני 5 שעות, GABIUBOGI כתב:

שאלה אחת יש לי, מצרף כמה תמונות, באחת מהן רואים את הפליטה, יש סיכוי שיכנס משם איזה ג'וק/עכבר/חולדה/חיה כלשהי אל תוך המייבש?

האם ניתן להתקין איזה רשת ייעודית או שפשוט לקמבן משהו?

ג'וקים או עכברים יעדיפו להכנס דרך הביוב או הניקוז.

אם בכל זאת אתה שם רשת תוודא שאתה יכול לנקות אותה כי היא תתמלא בסיבים.

 

אני לא ממליץ להוריד את הצינור למי שלא גר באיזור מדברי.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מנצלש - יש בהייטקזון לנקו עם קונדנסר ב1079, מה זה לנקו בימינו? אני משער שמדבקה סיני?

פורסם

מותג מדבקה של ישפאר. כנראה שתצטרך להתכופף ולקרוא את הכתוב על המדבקה, כי הם לא מפרסמים את המידע הזה, לפחות לא בקישור מזאפ.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...