Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1995 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

נמאס לי לראות מתלי כביסה בכל הבית, לוקח ימים לכביסה להתייבש וזה מעיק.

אנחנו זוג כך שלא צריכים איזה מכונה מטורפת.

 

שמתי עין על 2 הצעות:

 

הראשונה ₪560 (עם הצהוב של חבר) משקם אלקטריק של חברת GALANZ.

והשנייה 600₪ ממקס סטוק של חברת סוזוקי.

 

עכשיו אני מבין שהם כולם חברות מדבקה ותכלס הכל אותו הזבאלה.

 

אבל האם יש סיכוי שהמכונות האלה יהיו לנו כזוג בסדר?

השימוש לא יהיה אינטנסיבי יום יומי.

 

אגב מבחינת חשמל אני מניח שהן מטחנות לא קטנות, כמה הן צורכות יחסית למכונת כביסה?

 

Screenshot_2020-12-22-19-47-49-564_com.android.chrome.jpg

Screenshot_2020-12-22-19-48-31-873_com.facebook.katana.jpg

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

המייבשים ה"טיפשים" יעשו את העבודה.

צריכת 2350 זה בערך 1.2 ש"ח לשעה (אני זורק מהזיכרון לא בדקתי לאחרונה)

בערך כמו בוילר

 

אם תפעילו 3 שעות בשבוע יתווסף לחשבון הדו-חודשי שלכם כ30 שקלים

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם (נערך)

מייבש כביסה זו איכות חיים, ובמחיר הזה אין לך הרבה מה להפסיד.

 

מה שחשוב הוא לוודא שיש לך פתח כדי להוציא ממנו את צינור האויר הנפלט, שכן בלי צינור כזה, גם אם תפתח חלונות  לרווחה (וזה לא תמיד אפשרי בחורף, התקופה בה אתה זקוק למייבש), תסבול מעובש במרפסת הכביסה. חוץ מזה, עליך לוודא שמערכת החשמל בדירה מאפשרת למייבש לפעול במקביל לצרכנים כבדים אחרים, ושיש לו שקע ומעגל נפרדים מאלה של מכונת הכביסה (או שעליך להמנע מהפעלתם יחד).

 

לגבי צריכת החשמל - התחשיב של אברג'ל נכון, תביא בחשבון שכל מחזור ייבוש הוא בסביבות שעתיים, כלומר אתה מוסיף בערך 2.5 ש"ח לכל מחזור כביסה. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אמורה להיות להן שנה אחריות כך שכנראה לפחות שנה תהנה מהן (או שתמיד אחריות, לא בטוח שפשוט)

 

עקרונית ככל שמוצר "טיפש" יותר כך פחות סיכויים שיתקלקל. והמייבישים האלה יחסית מאוד טיפשים

 

גילוי נאות יש לי מייבש כביסה טיפש בן למעלה מ15 שנים. עושה את עבודתו נאמנה

 

.

פורסם

מעולה,

בגדול יש לי מרפסת כביסה אז אני אתקין שם נקודת חשמל והמכונה תשב בחוץ אבל במקום מקורה.

זה לא בעיה נכון?

 

מבחינת מעגל אני אשתדל שהם לא יעבדו יחד.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם (נערך)

החשוב הוא הגנה מגשם. אם המרפסת עם חלון אז זה מצויין, אבל עליך למצוא פתרון לצינור הפליטה. הסידור התקני הוא חור בקיר בקוטר הצינור (אאל"ט 10 ס"מ) המוגן בתריס הנפתח על ידי לחץ האויר מהצינור.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 49 דקות, GABIUBOGI כתב:

הם כולם חברות מדבקה ותכלס הכל אותו הזבאלה.

 


בהחלט... ברמות מחירים האלה הכל אותו דבר, תקנה הכי זול מה יש ותזרוק בשניה שעושה בעיות. תכל'ס זה מכשיר די מטומטם שיכול לשרוד שנים.

פריטים עדינים וכאלה שיותר יקרים ללבי אני תולה בכל זאת לייבוש בבית (דווקא עכשיו בחורף האויר יבש והכל מתייבש די מהר). גם ג'ינס למשל; למרות החזות הקשוחה, מייבש רוצח את הג'ינס די מהר.  גופיות, תחתונים, גרביים, מגבות, בגדים של הילדים... הכל חיש מהר למייבש, מכוון 100 דקות וסלאמאת.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

פורסם

אצלי מתקן התליה במקום מרוחק מחדר הכביסה, אז כל הכביסה הוכלת למייבש. היוצאים מהכלל - וילונות (פעם - פעמיים בשנה), מרבדים וסריגים. ופה ושם איזה פריט עדין נדיר. אני לא נתקלתי בשום בעיה עם ג'ינס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 18 שעות, sperial כתב:

מייבש כביסה זו איכות חיים, ובמחיר הזה אין לך הרבה מה להפסיד.

 

מה שחשוב הוא לוודא שיש לך פתח כדי להוציא ממנו את צינור האויר הנפלט, שכן בלי צינור כזה, גם אם תפתח חלונות  לרווחה (וזה לא תמיד אפשרי בחורף, התקופה בה אתה זקוק למייבש), תסבול מעובש במרפסת הכביסה. חוץ מזה, עליך לוודא שמערכת החשמל בדירה מאפשרת למייבש לפעול במקביל לצרכנים כבדים אחרים, ושיש לו שקע ומעגל נפרדים מאלה של מכונת הכביסה (או שעליך להמנע מהפעלתם יחד).

 

לגבי צריכת החשמל - התחשיב של אברג'ל נכון, תביא בחשבון שכל מחזור ייבוש הוא בסביבות שעתיים, כלומר אתה מוסיף בערך 2.5 ש"ח לכל מחזור כביסה. 

 

שאלה - מדוע צריך שקע ומעגל נפרדים? בדירה בה אני גר יש מעין חדר שירות קטן עם שקע אחד כאשר המכונה והמייבש מחוברים למפצל ולעיתים מופעלים יחדיו, זאת בעיה?

פורסם

שני צרכנים כבדים, אם אתה מפעיל את שניהם יחד אתה עלול לצרוך זרם גדול מזה שהחיווט נועד לשאת, ויש סכנת שריפה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יותר סביר משריפה זה הקפצה של הפקק.

מכונת כביסה היא צרכן די סולידי בטמפטורות נמוכות, אבל אם אתה מכבס בטמפ גבוה אז באמת שווה להיות מודעים לזה.

 

בכל אופן, צריכת חשמל של מייבש משמעותית גבוהה משל מכונת כביסה.

 

@sperial, מייבש עושה רע לרוב הבדים. אפילו טריקו מסויימות אני נמנע מלשים בו (מכווץ את הבד ואתה מרוויח חולצת בטן חדשה).

בג'ינס הוא יוצר קמטים לאורך הבד שכמעט ואי אפשר להעלים אחכ, אפילו בגיהוץ הם משאירים סימן.

זה לא נכון לכל הג'ינסים, ועוד לא הצלחתי להבין מה מבדיל ביניהם.

 

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
לפני 48 דקות, sperial כתב:

שני צרכנים כבדים, אם אתה מפעיל את שניהם יחד אתה עלול לצרוך זרם גדול מזה שהחיווט נועד לשאת, ויש סכנת שריפה.

לפני שבוע בערך הפעלנו את המכונה והמבייש יחדיו והפקק נגד התחשמלות קפץ. לאחר שבדקתי שהכל בסדר והרמתי הוא קפץ שוב. 

מסתבר שהשקע "נשרף". חשבתי שהוא נשרף בגלל שהוא ישן במיוחד. יכול להיות שזה באמת בגלל העומס של שילוב שני המכשירים?

פורסם (נערך)

אתה מדבר על מפסק הפחת?

 

@Talgaz "להקפיץ את הפקק" (כבר הרבה שנים אין נתיכים בצורת פקק, אלא מפסקים אוטומטיים, מאמ"ת) הוא מנגנון הגנה כדי שהזרם הגבוה לא יגרום התחממות ושריפה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

אתה מדבר על מפסק הפחת?

 

@Talgaz "להקפיץ את הפקק" (כבר הרבה שנים אין נתיכים בצורת פקק, אלא מפסקים אוטומטיים, מאמ"ת) הוא מנגנון הגנה כדי שהזרם הגבוה לא יגרום התחממות ושריפה.

כןכן, מדבר על הפחת (לעומת הנתיך של המעגל הספציפי אליו היו מחוברים המכשירים).

×
×
  • תוכן חדש...