Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אשמח לעצת בעלי הניסיון בתחום בנוגע לרכב מסוג:

 

סיאט טולדו

שנת 2004

מנוע 1.9טורבו גיר רגיל 

דגם STELLA

425K ק"מ מנוע הוחלף לפני שנתיים

לדבריו יש היסטוריית טיפולים

יד 1

 

----------

המחיר הנדרש על הרכב 6.5K

 

אני צריך רכב למעט נסיעות איזוריות (לא יותר מ- 20ק"מ ביום) וכמובן לכשאצרך נסיעות ארוכות (לעיתים רחוקות).

אין הרבה דרישות מהרכב חוץ מנוחות בסיסית, שקט לטווח ארוך, חסכון בדלק, ובונוס יהיה אם יישמר את הערך ואוכל למכור אותו תוך שנה עד שאחסוך עוד כסף.

 

אשמח לדעת פרטים כגון:

- בעיות ספציפיות בדגם (אם יש)

- רמת החיסכון בדלק

- מה לשים לב לבדוק (כמובן בהסתמך על העובדה שאני לא מכונאי)

- לרכב וו גרירה, אך ראיתי באחד האתרים שכושר גרירה 0 - איך מוודאים?

- איך לוודא נושא החלפת המנוע (שבוצע כראוי וע"פ חוק)

- כל תובנות ועצות שיש

 

עריכה אחרונה על ידי avihyb
פורסם

תראה זה שהוחלף מנוע זה טוב ויפה, הבעיה היא ששאר המכלולים של הרכב עברו את הק"מ שיש על המונה (משאבות, בולמים, אלקטרוניקה ועוד 101 דברים) ופה יכול להיות שזה בור בלי תחתית. זו דעתי לפחות.

ציינת שהנסועה שלך לא גבוהה, אולי עדיף לך לחפש משהו אחר.

לפני 4 שעות, avihyb כתב:

- מה לשים לב לבדוק (כמובן בהסתמך על העובדה שאני לא מכונאי)

לקחת למוסך שירים על ליפט, לא למכון בדיקה.

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 4 שעות, avihyb כתב:

אני צריך רכב למעט נסיעות איזוריות (לא יותר מ- 20ק"מ ביום) וכמובן לכשאצרך נסיעות ארוכות (לעיתים רחוקות).

אין הרבה דרישות מהרכב חוץ מנוחות בסיסית, שקט לטווח ארוך, חסכון בדלק, ובונוס יהיה אם יישמר את הערך ואוכל למכור אותו תוך שנה עד שאחסוך עוד כסף.

עם התיאור הזה, אני חושב שמצאת את הרכב הכי פחות מתאים לך. 

אלא אם מדובר ברכב מטופל קבוע כולל המתכלים שציין דותן אז אולי מדובר בעסקה סבירה,

כל מה שפחות מזה מבטיח לך ביקורים במוסך ולבסוף יש לך ביד רכב בן 17 עם המון קמ"ז, כך ששמירת ערך לא תראה פה.

קח למוסך טוב, שיבדוק את כל מכלולי המתלים וההינע, יאמת מספר מנוע ואולי גם יוכל להגיד אם לא היתה תאונה משמעותית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני מאמין אפילו בתקציב נמוך כמו שציינת, תוכל למצוא רכב שעבר פחות ק"מ.

 

כל הנתונים שציינת לא מעודדים,

מעל 400 אק"מ, החלפת מנוע, רכב שנת 2004.

 

האם יש היסטוריית טיפולים? האם הרכב מפרטי או ממגרש? 

 

באופן כללי בתקציב הנ"ל, הייתי הולך על רכב עם היסטוריית טיפולים עד כמה שאפשר, טסט ארוך וק"מ ממוצע לשנה (לא יהיה נמוך, אבל 400 אלף זה מעל הממוצע) עד כמה שאפשר.

 

שיהיה בהצלחה

פורסם
לפני 19 שעות, dotan123 כתב:

תראה זה שהוחלף מנוע זה טוב ויפה, הבעיה היא ששאר המכלולים של הרכב עברו את הק"מ שיש על המונה (משאבות, בולמים, אלקטרוניקה ועוד 101 דברים) ופה יכול להיות שזה בור בלי תחתית. זו דעתי לפחות.

ציינת שהנסועה שלך לא גבוהה, אולי עדיף לך לחפש משהו אחר.

לקחת למוסך שירים על ליפט, לא למכון בדיקה.

אשמח להמלצות לדברים אחרים.

מה סדר גודל עלות של בדיקה על ליפט במוסך?

 

לפני 19 שעות, itaysamurai כתב:

עם התיאור הזה, אני חושב שמצאת את הרכב הכי פחות מתאים לך. 

אלא אם מדובר ברכב מטופל קבוע כולל המתכלים שציין דותן אז אולי מדובר בעסקה סבירה,

כל מה שפחות מזה מבטיח לך ביקורים במוסך ולבסוף יש לך ביד רכב בן 17 עם המון קמ"ז, כך ששמירת ערך לא תראה פה.

קח למוסך טוב, שיבדוק את כל מכלולי המתלים וההינע, יאמת מספר מנוע ואולי גם יוכל להגיד אם לא היתה תאונה משמעותית.

רכב יד ראשונה מפרטי שלדבריו יש היסטוריית טיפולים מלאה.

 

לפני 19 שעות, dotan123 כתב:

חשוב לך שייה רכב משפחתי או גם רכבי סופר מיני תופסים?

ידני רלוונטי?

לא חשוב רכב משפחתי, 

סופר מיני בהחלט יכולים להיות אופציה, תקן אותי אם אני טועה, אך לרוב זה גורר בויתור על נוחות, ביטחון והתנהגות כביש.

ידני רלוונטי לגמרי ואף רצוי.

 

לפני 8 שעות, MarcNL כתב:

אני מאמין אפילו בתקציב נמוך כמו שציינת, תוכל למצוא רכב שעבר פחות ק"מ.

 

כל הנתונים שציינת לא מעודדים,

מעל 400 אק"מ, החלפת מנוע, רכב שנת 2004.

 

האם יש היסטוריית טיפולים? האם הרכב מפרטי או ממגרש? 

 

באופן כללי בתקציב הנ"ל, הייתי הולך על רכב עם היסטוריית טיפולים עד כמה שאפשר, טסט ארוך וק"מ ממוצע לשנה (לא יהיה נמוך, אבל 400 אלף זה מעל הממוצע) עד כמה שאפשר.

 

שיהיה בהצלחה

 

 

באופן כללי רכבים בז'אנר הזה, טורבו דיזל ידניים בנפח גדול - מומלצים לאדם עם נסועה נמוכה?

 

הרכב פרטי, לדברי המוכר יש היסטוריית טיפולים.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, avihyb כתב:

באופן כללי רכבים בז'אנר הזה, טורבו דיזל ידניים בנפח גדול - מומלצים לאדם עם נסועה נמוכה?

לא, רכב ידני וקטן וידני כן.

 

לפני 8 דקות, avihyb כתב:

רכב יד ראשונה מפרטי שלדבריו יש היסטוריית טיפולים מלאה.

שוב פעם, היסטוריית טיפולים ברכב כ"כ ישן זה טוב ויפה, אבל זה לא מבטיח לך ששאר המכלולים לא יקרסו בזמן הקרוב. גיר עם 400K סביר להניח שגם חורק/יתחיל לחרוק מתישהו, לא חסר.

 יש מכלולים ברכב שמוחלפים רק בעת סיום חייהם ולא ע"י תחזוקה מונעת.

 

מה התקציב שלך?

 

 

עריכה אחרונה על ידי dotan123
פורסם
בתאריך 9.12.2020 בשעה 10:36, avihyb כתב:

אני צריך רכב למעט נסיעות איזוריות (לא יותר מ- 20ק"מ ביום) וכמובן לכשאצרך נסיעות ארוכות (לעיתים רחוקות).

אין הרבה דרישות מהרכב חוץ מנוחות בסיסית, שקט לטווח ארוך, חסכון בדלק, ובונוס יהיה אם יישמר את הערך ואוכל למכור אותו תוך שנה עד שאחסוך עוד כסף.

 

חיסכון בדלק עם הנסועה שלך לא אמור להטריד אותך.

יש סבירות לא רעה שאם תקנה את הסיאט הזו, את מה שתחסוך בדלק אתה תוציא על תיקונים ועל בלאי. 425 אלף ק"מ זה לא מעט ומנוע זה לא הכול.

לא הייתי מחפש רכב דיזל בתקציבים נמוכים.

מה התקציב שלך בכלל?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 3 שעות, dotan123 כתב:

לא, רכב ידני וקטן וידני כן.

 

שוב פעם, היסטוריית טיפולים ברכב כ"כ ישן זה טוב ויפה, אבל זה לא מבטיח לך ששאר המכלולים לא יקרסו בזמן הקרוב. גיר עם 400K סביר להניח שגם חורק/יתחיל לחרוק מתישהו, לא חסר.

 יש מכלולים ברכב שמוחלפים רק בעת סיום חייהם ולא ע"י תחזוקה מונעת.

 

מה התקציב שלך?

 

 

 

לפני שעתיים, dorsht כתב:

חיסכון בדלק עם הנסועה שלך לא אמור להטריד אותך.

יש סבירות לא רעה שאם תקנה את הסיאט הזו, את מה שתחסוך בדלק אתה תוציא על תיקונים ועל בלאי. 425 אלף ק"מ זה לא מעט ומנוע זה לא הכול.

לא הייתי מחפש רכב דיזל בתקציבים נמוכים.

מה התקציב שלך בכלל?

 

 

תקציב הוא עד 10,000 במקסימום, אם כי אפשר פחות עם הדרישות:

 

לא חשוב לי פוזה/מצב קוסמטי במידה רבה, העיקר שלא יעסיק אותי בתקלות שלא אמורות לצוץ לאדם שנוסע מעט מאוד (לכן אני גם מרשה לעצמי לפזול לרכבים לא פופולאריים לצרכים שלי)

אני כן הייתי רוצה רכב חסכוני על אף הנסועה הנמוכה לכן נצמדתי לקטגוריית הטורבו דיזל (שגם נותן מענה ברוב המקרים של נוחות נסיעה),

לא חשוב מרווח ברכב, אם כי נוחות - כן חשובה (לדוג' אלטו סיוט מבחינתי) גם מבחינת התנהגות הרכב וגם מושב הנהג.

כושר גרירה בעדיפות, ויכולת למכור את הרכב ולהחזיר את רוב ההשקעה תוך שנה.

 

פורסם

אם אתה בכיוון של משפחתיות אתה יכול לחפש לאנסר קלאסיק, טידה, B3/אימפרזה, לנטרה (עד 07'), פוקוס (לא דור 3).... ואולי אפילו ישאר לך עודף.

 

כולן יחסית אמינות אבל כמובן שצריך לבדוק היטב. בגיל כזה הכל תלוי באופן האחזקה.

 

בכיוון הקטנות: גטס מהשנים האחרונות, פונטו (ידני בלבד), סיריון....

 

תנסה לקנות רכב משנתון הכי חדש שאתה יכול, מכיוון שמדובר ברכב ישן אז תשאף לידני אם אין לך בעיה.

 

 

 

פורסם

אם ידני בא בחשבון, תחפש פיאט פנדה, רנו קליאו III וכו'.

 

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

×
×
  • תוכן חדש...