Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אני לא מוצא רכב טורבו ידני


יהונתן שלמה
 שיתוף
עוקבים 10

פוסטים מומלצים

בדיוק פרסמו i525 היום
מושבים קרועים אבל מחיר אטרקטיבי...
כמה הסדרה 5 פחות טובה מה3?
המשקל הנוסף מורגש ממש ? כמה קילו זה יותר?


Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

היתה לי ב.מ.וו. E30 מודל 84 בגרסת 2 דלתות, המנוע המקורי היה 1800 עם הזרקת דלק שבשלב מסויים הוחלף למנוע M מודל 86. בגדול באוטו הגיע אלי עם 636000 ק"מ על השעון, כשהבחור שממנו קניתי את האוטו והחזיק

אם אתה קונה  e30 קח בחשבון שאו שהרכב עלול לעמוד תקופות. זה מאוד משנה כי למצא רכב כזה (מעבר ל2 טסטים בשנה , 200 כ״ס שלא יהיו וכו) שיהיה יומיומי ולהשאיר אותו ככזה דורש או מכונאי שמכיר טוב מאוד את ה

ב-ד-י-ו-ק. השירשור הזה מזמן איבד את הכיוון שלו.   התחיל מ-  עדיין לא הבנתי מה זה "בערך חצי מזה" ? מה - שניה וחצי מ 0 ל 100 ? או אולי "כפול מזה" - 6 שניות ל 100 ? עצם ההשוואה

תמונות שפורסמו בשרשור

לא לגמרי מתמצא בסדרה 5, זה כן מנוע 6 צילינדר אבל למיטב ידיעתי היא נועדה להיות רכב מנהלים ולא ספורט סאלון, דגם ה525! נמכר רק באירופה, אני מניח שיהיה קשה יותר למצוא חלקים משופרים כשארצות הברית מחוץ לתמונה.

בגדול לסדרה 5 של התקופה לא יצא שם נרדף לדינמיות מוטורית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, יהונתן שלמה כתב:

בדיוק פרסמו i525 היום
מושבים קרועים אבל מחיר אטרקטיבי...

היא נמכרה בפחות מ-18 לפני פחות משנתיים. באחריות.

עריכה אחרונה על ידי dotan123
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבחור פרסם ב30 ורשם גמיש.. בטוח שלא השקיע כמעט שקל על הרכב חחחח


Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אעשה לך קצת סדר:

1. E זה שם קוד של סדרה מסוימת של במוו עד תחילת העשור הנוכחי בערך. לדוג': E21 זה סדרה 3 מ-75 עד 83, E24 זה סדרה 6 מ-76 עד 89 וכ"ו וכ"ו. דגמי המנוע בשנים הללו מתחילים ב-M, יש M40, M10, M50, M20, M52, ועוד מיליון סוגים חוץ מהM3 שזה S14 ואז S50

2. אין מחירון לבמוו ישנה. E36 נניח משנת 98 מתומחרת בפחות ב-10K במחירון, בפועל נסחרת ב-50 אש"ח וצפונה, כנ"ל לגבי E39 וכ"ו. הסיבה לכך, וזו הבעיה העיקרית שלך,  זה שאין כלים במצב נורמלי ואלו שבמצב סביר נמכרות במחירים נוראא גבוהים. כמובן שלא לוקחים רכב כזה למכון בדיקה אלא למוסך שמבין כמו בימר בבת ים לדוגמה. הוא לפי דעתי מהמובילים בתחום בארץ. כלים שאתה רואה ב-14-15 הם מפורקים או עם מנוע קטן (E36), ה-E30 המחיר שלה מאמיר מזמן.

3. מה שתיארו לגבי המנוע 3.5 של בממו מהאייטיז עם 400 כ"ס, דווקא המנוע הזה (M30) הוא אחד מהפחות אמינים של במוו.

4. לגבי מה שתיאר Roycohen1979, מדובר על מקרה קיצון לפי דעתי וגם על תקופה אחרת. יש תקלות בבמוו כמו בכל רכב אחר. הוא בעצמו ציין שהשקיע עשרות אלפיי ש"ח ברכב. אצל היה מנוע M10B18 קרבורטור שנחשב די אמין כמו אם טופל. כמו כן, הוא החזיק ברכב בטרום תקופת האינטרנט, אבל כיום יש שוק אפטרמרקט של חלפים די טוב לבמוו ישנות בגלל שהרבה מהחלפים הם זהים לדגמים עד סוף העשור הקודם. רק בכדי לקבל פרופורציה: כיום רכב קופה במצב כמו שהוא מכר בכמה אלפי ש"ח, ימכר במחיר כפול ויותר באותו מצב. תדפדף ביד 2 בכדי קבל מושג.

5. הרשת מפוצצת במידע על במוו, אחד הרכבים שהכי כיף לעבוד עליו בגלל כמות המידע שיש.

 

לפי דעתי האופציות שלך הם כאלו:

1. E36 עם מנוע M50B25 או M52B28, דהיינו 2.5 או 2.8. הבעיה תיהיה למצוא אחת בלי שלדה מרותכת, דיפ' מרותך ועוד 1001 קומבינות, אין באמת ידיים לכלים האלו, רובם יד 6 ומעלה ותבדוק שהמנוע ברישיון, יש כאלו שהסבו 4 צילינדרים לשש ולא עידכנו ברישיון. מקוריות גיר - יש מוסבות, במידה ובוחן תנועה עוצר אותך זה כאב ראש לא קטן. עד 95/96 נדמה לי שסוג הגיר לא הופיע ברישיון. וציינת שאתה גר בי-ם, אז תתכונן שיעצרו אותך או שוטרים או בני דודים שירצו לקנות ותתכונן שגם הרכב יגנב. E30 משושת צילינדר תיהיה יקרה יותר וספרטנית יותר. התענוג עם ה-E36 יעלה לך 50 אש"ח לפני יישור קו. 

2. ישמע לך מוזר, הגיעו לא מעט E30 קבריו' עם מנוע M20B25 מארה"ב במחירים של 50-60 אש"ח, כמובן שלאחר שנה הם היו במחירים של 100 אש"ח ביד 2. אולי שווה לך לבדוק את האופצייה לייבוא אישי. אין לי מושג מה הפרוצדורה. המנוע הזה חלש מהM50B25 והוא המנוע האחרון שבמוו השתמשה ברצועת טיימינג

 

תשאל מה שאתה רוצה על הבמוו מהשנים האלו, זה עולם ומלואו

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הפירוט כן חשבתי על לייבא חיפשתי גם באיבי את הרכב אבל אני לא יודע איך אני בודק מה המצב שלו דרך האיבי...
וכמה יעלה לי להביא אותו מארהב לשים לו פה רישוי ישראלי?
כמו שרוי אמר ניראה לי שהe36 סתם כבדה יותר וגם אין לה בכלל את הגריל המלבני מקדימה
הזולות כאן בארץ עם המנוע המקורי זה מעפן?
הe30 שאתה אומר שהמחיר מאמיר, נראלך שעוד שנה המחיר יהיה יותר גבוה? ובטח לוקח שנה שנתיים עד שאתה מוצא קונה סוף סוף

Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה על הפירוט כן חשבתי על לייבא חיפשתי גם באיבי את הרכב אבל אני לא יודע איך אני בודק מה המצב שלו דרך האיבי...
וכמה יעלה לי להביא אותו מארהב לשים לו פה רישוי ישראלי?
כמו שרוי אמר ניראה לי שהe36 סתם כבדה יותר וגם אין לה בכלל את הגריל המלבני מקדימה
הזולות כאן בארץ עם המנוע המקורי זה מעפן?
הe30 שאתה אומר שהמחיר מאמיר, נראלך שעוד שנה המחיר יהיה יותר גבוה? ובטח לוקח שנה שנתיים עד שאתה מוצא קונה סוף סוף

Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה על הפירוט כן חשבתי על לייבא חיפשתי גם באיבי את הרכב אבל אני לא יודע איך אני בודק מה המצב שלו דרך האיבי...
וכמה יעלה לי להביא אותו מארהב לשים לו פה רישוי ישראלי?
כמו שרוי אמר ניראה לי שהe36 סתם כבדה יותר וגם אין לה בכלל את הגריל המלבני מקדימה
הזולות כאן בארץ עם המנוע המקורי זה מעפן?
הe30 שאתה אומר שהמחיר מאמיר, נראלך שעוד שנה המחיר יהיה יותר גבוה? ובטח לוקח שנה שנתיים עד שאתה מוצא קונה סוף סוף




‏E30 1989
בודי נקי בלי סאן רוף

‏ D2 circuit + rear true coilovers

‏ M52 + m50 intake manifold + equal length headers

מערכת פליטה ארגונטיקס

סרן דיסק + ברקסים קד' ווילווד דיסקים צפים

אנטירולים אייבך + פאוורפלקס סגול כל האוטו + משולשים קד' E46 + מסרק הגה z3 חדש מהניילון עם זרועות הגה וקצה הגה חדשים מהניילון וקיט ביטול הגה כח. ניתן להרכיב הגה כח.

דיפ' מוגבל החלקה מדיום קייס 40% נעילה + ציריות חדשות



דיפ׳ זה דיפרנציאל ? החלק על הגלגל האחוריים שמחלק את המאזן לכל גלגל?
מה זה כל שאר הדברים?
ולמה ביטלו את ההגה כוח כדי לחסוך מקום בתא מנוע?

Sent from my iPhone using Tapatalk


Sent from my iPhone using Tapatalk
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, יהונתן שלמה כתב:

תודה על הפירוט כן חשבתי על לייבא חיפשתי גם באיבי את הרכב אבל אני לא יודע איך אני בודק מה המצב שלו דרך האיבי...
וכמה יעלה לי להביא אותו מארהב לשים לו פה רישוי ישראלי?

יש חברות שמתעסקת בזה. ניתן לבצע את התהליך עצמאית אך אין לי מושג איך זה עובד.

לפני שעה, יהונתן שלמה כתב:

כמו שרוי אמר ניראה לי שהe36 סתם כבדה יותר וגם אין לה בכלל את הגריל המלבני מקדימה
הזולות כאן בארץ עם המנוע המקורי זה מעפן?

E36 עם מנועי 1.6/1.8 ניתן למצוא במצב סביר עדיין. הן גם לא יקרות אבל לא מדובר על משהו מעניין. אין אפשרות להסב ל-6 צילינדר באופן חוקי. תעבור על הלוחות גם בחיפוש אולי אחריי E46 ידנית. שתדע ש-90% מהן מוסבות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המשפט Champagne lifestyle on beer budget דיי מסכם את הפוסט המקורי

 

אני גם לא מבין מה הקשר בין רכבי BMW משנות ה80 שהיום עם אולי 100 כ״ס בפועל לבין השאלה המקורית אבל אולי זה רק אני... (למרות שאלו אחלה רכבים - בגירסאות של 320 ומעלה לדוגמא בהצלחה למצא אחת שלמה).

בתקציב שלך ועם הדרישות שציינת - המבחר כמעט לא קיים והמצב יהיה קצת הימור , ומכיוון שהדיון עבר בכלל לBMWים ישנות שהן גם לא 200 כ״ס וגם לא טורבו - אולי תשתף מה התקציב תכלס ומה הדרישות?

 

(ושלא תבין לא נכון - הייתי מעדיף רכב הנעה אחורית ידנית כיפי על פני טורבו לשם הטורבו שלא אומר שום דבר על הרכב - אבל גם כמה יומיומי הרכב יהיה זו פונקציה).

 

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למה שלא יהיו 200 כוח סוס? היקרות עם המנוע החדש ומושקעות.
לא הבנתי מה אתה רומז פה ולא הבנתי את המשפט באנגלית


Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת תקציב של 20-40 אלף ש״ח נכון ?

בא ניהיה ריאלים - אף BMW חדשה לא ממש נכנסת לתקציב הזה.

אולי אם הוא היה בדולרים ואתה לא היית בישראל.

גם כנראה אף BMW  עם מנוע טורבו לא נכנסת לתקציב הזה וכדי להגיע לכאלו עם 200 כ״ס אתה גם מדבר על דגמים שהם לא בסיסיים במיוחד ואפילו ישנים יהיו לא טריוויאלים.

ורוב הסיכויים שב20-40 אלף תמצא רכבים אל פחות שבורים מהגולפים והסיאטים השבורים שאתה רואה. (ואני עדין)

 

אני לא רומז כלום - אני מנסה להבין מה באמת הדרישות שלך מרכב וכמה יומיומי הוא צריך להיות, עד איזה שנתון אחורה אתה שוקל וכו.

 

המשפט באנגלית - המשמעות שלו הוא שאתה רוצה לחיות בקלאס גבוהה אבל עם תקציב נמוך.

אני מכיר אפילו וורסיה (שאותי) יותר משעשעת של champagne lifestyle on tap water budget - סגנון חיים של לוגמי שמפניה בתקציב של מי ברז...

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא חיפשתי במרית חדשה ומלכתחילה לא חיפשתי במארית בכלל..
ברור שזה לא בתקציב
אבל הe30 זה רכב יפייפיה שמושך אותי וזה חלום שלי מזמן להביא כזאת...
עניין היומיומיות של הרכב לא כזה ברור לי עדיין
בנתיים יש לי אופנוע שאני מתכנן למכור, וגם נוסע באוטובוסים מידי פעם כי נוסע מחוץ לעיר לנסיעות של הצבא ואין לי דברים קבועים כל כך שאני צריך להתנייד
אבל כן קורה שמידי פעם אני נכנס לעבודה קבועה ואז נוסע יום יום ברכב..


Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה קונה  e30 קח בחשבון שאו שהרכב עלול לעמוד תקופות.

זה מאוד משנה כי למצא רכב כזה (מעבר ל2 טסטים בשנה , 200 כ״ס שלא יהיו וכו) שיהיה יומיומי ולהשאיר אותו ככזה דורש או מכונאי שמכיר טוב מאוד את הרכב או ידיים טובות ורצון להתעסק ומלאי חלקים לא ממש ברור.

קח בחשבון גם שהרכב לא יהיה מקורי ממש עם 30+ שנים על הכביש.

 

בדרישות שלך המקוריות אבל איביזות או אולי איזה לאון טורבו דיי יהיה מה שיכנס בתקציב כנראה.

לגבי רכבים לא משופרים - יהיה מאתגר.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 49 דקות, Liviur כתב:

המשפט Champagne lifestyle on beer budget דיי מסכם את הפוסט המקורי

ב-ד-י-ו-ק.
השירשור הזה מזמן איבד את הכיוון שלו.

 

התחיל מ- 

ציטוט

 

לאחר כשנים על אופנועים חזקים (3שניות ל100)
מחפש רכב שיתן לי משהו של בערך חצי מזה,

 

עדיין לא הבנתי מה זה "בערך חצי מזה" ? מה - שניה וחצי מ 0 ל 100 ?
או אולי "כפול מזה" - 6 שניות ל 100 ?

עצם ההשוואה בין תאוצות של אופנוע לתאוצות של רכב הן... איך לומר בעדינות... קצת לא ריאליות.
אחרי משפט כמו "אני רגיל לא לעצור לשוטרים עם האופנוע" אבד לי הכיוון לגמרי.

שיהיה בהצלחה.

  • מעניין 1

Citroen C4 Spacetourer (Picasso) MY17 1.6T 165hp Automatic

Citroen C4 MY07 2.0 143hp Automatic

Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDI

פ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

איציק התכוונתי לכפול מזה אבל יותר בכלליות משהו שיתן לי ספורטיביות באיזור מה שניתן
תודה על העזרה
וליביאור ההודעה שלך ממש לא מובנת.
ממה שהבנתי זה לא כל כך מרתיע אותי.. אני חושב שאדע לטפל בו בעצמי ואם הוא אספנות לפי מה שאני זוכר זה חוזר להיות טסט פעם בשנה.
ואני לא יודע למה אתה אומר שלא יהיו 200 כוח סוס.

המנוע לא בן 30 אלא הוחלף באחר


Sent from my iPhone using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...