Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הערה נוספת לגבי הסוללות במצלמות. אצלי בDOD המצלמה המשיכה לעבוד גם אחרי שהסוללה התקלקלה .

הבחנתי שהמצלמה הפסיקה לשמור את הקובץ האחרון לאחר כיבוי הרכב מכוון שהסוללה לא הייתה מסוגלת לספק את האנרגיה הדרושה לאחר כיבוי הרכב.

 

אני ממליץ בחום לכל מי שיש מצלמה עם סוללה פנימית לבדוק מדי פעם שהקובץ האחרון נשמר לאחר כיבוי הרכב.

זהו הקובץ החשוב ביותר במקרה של תאונה.

 

אגב את ה DOD השארתי כרגע בצד. עברתי ל THINKWARE 800 PRO מבוססת כבל.

S60 Rdesign

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קרה לי גם במצלצה מבוססת קבל.

 

המסקנה שלי הייתה. שאם אחרי האירוע המשמעותי המצלמה לא נכבית מעצמה (עקב כיבוי המנוע) - אז להשאיר את הרכב מונע.

 

אגב עוד חסרון במצלמת קבל שברגע שהמנוע נכבה - היא נכבית.

פורסם

למישהו יש המלצה למצלמה שמשולבת במראת הדרך, עם מסך ומצלמת רוורס, כמו של שיאומי?

 

הייתי קונה את של שיאומי אבל המחיר 70 דולר ולא מצליח למצוא במחיר נמוך יותר.

 

מישהו מכיר אולי מצלמה כזאת של חברה אחרת?

 

(כן, אני יודע שהיא לא הכי מומלצת, אבל זה מה שאני צריך כרגע)

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

היי,

אז ככה קיבלתי בחינם את המצלמה xiaoyi yi dashcam.

היא פועלת על סוללה (לא קבל לצערי) וכאמור האקלים פה בארץ בייחוד בקיץ לא יעשו עמה חסד.

אי לכך אני מתלבט האם להתקין אותה ברכב מחשש שהיא תתפוצץ (האוטו עומד רוב היום בחוץ בשמש הקופחת).

השאלה שלי היא האם החשש מעשי? (ראיתי רכבים רבים חונים שיש להם אותה מצלמה והיא ניצבת בשמש)

 

פתרון עקיף לזה יכול להיות להסיר את המצלמה בסיום נסיעה ולקחת איתי או להחביא בתא מוצל ברכב אבל זה כמובן פחות נוח.

אודה לתשובה ממנוסים בעניין.

פורסם
היי,

אז ככה קיבלתי בחינם את המצלמה xiaoyi yi dashcam.

היא פועלת על סוללה (לא קבל לצערי) וכאמור האקלים פה בארץ בייחוד בקיץ לא יעשו עמה חסד.

אי לכך אני מתלבט האם להתקין אותה ברכב מחשש שהיא תתפוצץ (האוטו עומד רוב היום בחוץ בשמש הקופחת).

השאלה שלי היא האם החשש מעשי? (ראיתי רכבים רבים חונים שיש להם אותה מצלמה והיא ניצבת בשמש)

 

פתרון עקיף לזה יכול להיות להסיר את המצלמה בסיום נסיעה ולקחת איתי או להחביא בתא מוצל ברכב אבל זה כמובן פחות נוח.

אודה לתשובה ממנוסים בעניין.

 

לדעתי אין לך מה לחשוש.

אם אתה בכל זאת חושש, אז תמכור אותה.

פורסם

די, אני חייב בבקשה מישהו שמומחה ל-ddpai mini2 כי כבר נשבר לי ה*** מהזבל הסיני הזה.

 

יש לי את הכפתור האלחוטי, אני משתמש בו תמיד כשאני חווה משהו מפגר בכביש. הגדרתי בהגדרות שבנוסף לתמונה זה ישמור 30 שניות אחרונות. אני נכנס לאפליקציה, נכנס ל-Albums, נכנס ל-Videos ופשוט אין סרטונים. יש רק תמונות, ורק אותן הוא מוריד אוטומטית כשאני נכנס לאפליקציה.

 

למה זה כל כך מסובך? למה ההמשק זה הדבר הכי מזעזע שיצרו בחיים? למה סינים לא יודעים לייצר פעם אחת מוצר איכותי? שילמתי כמעט 300 שקל עבור המוצר הזה והוא פשוט לא מתפקד.

 

נכנס להוריד סרטון בצורה ידנית (כמה כיף, WiFi על 200kb/s שהסרטון עושה buffer במקרה הטוב כל 3 שניות) ובסוף שאני כבר לוחץ על download (אחרי שצפיתי ידנית בסרטון של 15 שניות בצורה איטית במשך 5 דקות) זה רושם לי "Video playback error" ולא נותן לי לשמור אותו לאייפון.

 

מחקתי והתקנתי את האפליקציה, כיביתי והדלקתי WiFi, הגדרתי מחדש את המצלמה וכלום. הכל דפוק!

 

מי שבאמת מבין אשמח לייעוץ כי נשבר לי כבר מהזבל הסיני הזה.

2016 BMW M235i.

פורסם
די, אני חייב בבקשה מישהו שמומחה ל-ddpai mini2 כי כבר נשבר לי ה*** מהזבל הסיני הזה.

 

יש לי את הכפתור האלחוטי, אני משתמש בו תמיד כשאני חווה משהו מפגר בכביש. הגדרתי בהגדרות שבנוסף לתמונה זה ישמור 30 שניות אחרונות. אני נכנס לאפליקציה, נכנס ל-Albums, נכנס ל-Videos ופשוט אין סרטונים. יש רק תמונות, ורק אותן הוא מוריד אוטומטית כשאני נכנס לאפליקציה.

 

למה זה כל כך מסובך? למה ההמשק זה הדבר הכי מזעזע שיצרו בחיים? למה סינים לא יודעים לייצר פעם אחת מוצר איכותי? שילמתי כמעט 300 שקל עבור המוצר הזה והוא פשוט לא מתפקד.

 

נכנס להוריד סרטון בצורה ידנית (כמה כיף, WiFi על 200kb/s שהסרטון עושה buffer במקרה הטוב כל 3 שניות) ובסוף שאני כבר לוחץ על download (אחרי שצפיתי ידנית בסרטון של 15 שניות בצורה איטית במשך 5 דקות) זה רושם לי "Video playback error" ולא נותן לי לשמור אותו לאייפון.

 

מחקתי והתקנתי את האפליקציה, כיביתי והדלקתי WiFi, הגדרתי מחדש את המצלמה וכלום. הכל דפוק!

 

מי שבאמת מבין אשמח לייעוץ כי נשבר לי כבר מהזבל הסיני הזה.

יש מצב שהאפליקציה באפל לא אפוייה מספיק.

נשמע שאתה פועל כשורה, אצלי באנדרוייד הכל הולך חלק ומוריד אוטומטית חלק.

 

אם יש לך אפשרות, נסה לחבר אנדרואיד, אומנם זה לא יפתור את הבעיה, אבל סתם ככה בשביל הבדיקה.

פורסם

היי לכם,

מישהו מכיר את מצלמת הרכב של שיאומי ? [h=1]Xiaomi Mijia Smart Car DVR Car[/h]אפשרי לקבל המלצות או דיס המלצות ?

תודה,

פורסם (נערך)

מנסה להחיות את המוביוס שלי אחרי שהסוללה שלה התנפחה.

קבל על אני לא מצליח למצוא במחיר סביר וסוללה חלופית גם לא פשוט לאתר.

מישהו מכיר איפה אפשר להזמין ולא במחיר מופרז?

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...