Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מניסיוני אם מגיעה אליך חבילה שחייבת במכס ואינך מעוניין בה יחזירו לשולח ותקבל את כספה. מה שכן במידה וזו חברה חיצונית שהיא לא דואר ישראל הם רשאים לגבות ממך עמלות שירות שעשו עבור החבילה

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם

תגידו לאלה שמשתמשים במצלמת רכב אחורית, ברגע שאני רוצה לשמור איזה סרטון, או כמה סרטונים, איך אתם עושים שמירה , או שיטה אחרת, למצוא את הקובץ מבין הרבה סרטונים, מבלי כל אחרי נסיעה לזכור את השעה ולהתחיל לחפש( כי אם לא זה פשוט סיוט למצוא

פורסם

היי חברים מחפש המלצה למצלמה טובה, כרגע יש אצלי g1wh שעושה לי הרבה מאוד בעיות, כנראה הסוללה גמורה.

בקיצור מחפש המלצה למשהו לא פחות טוב מ - g1wh .

 

שהיה המשך ערב נהדר, איציק.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

אלכס בהמלצתך הרבה הזמנתי 2 מצלמות a118c. וg1wc לקדימה ואחורה. וכרטיסים עבורם של סמסונג מקווה שתקבל מזה 10%

אם יהיה טוב אזמין גם a119 ראיתי סרטוני לילה שלה נראה טוב מדי להיות אמיתי נחכה לשלך

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם
תגידו לאלה שמשתמשים במצלמת רכב אחורית, ברגע שאני רוצה לשמור איזה סרטון, או כמה סרטונים, איך אתם עושים שמירה , או שיטה אחרת, למצוא את הקובץ מבין הרבה סרטונים, מבלי כל אחרי נסיעה לזכור את השעה ולהתחיל לחפש( כי אם לא זה פשוט סיוט למצוא

חוץ מלזרוק על המצלמה איזה ארנק או משהו שיפעיל את חיישן הG, לא עולה לי שום פתרון.

אין דרך.

אלכס בהמלצתך הרבה הזמנתי 2 מצלמות a118c. וg1wc לקדימה ואחורה. וכרטיסים עבורם של סמסונג מקווה שתקבל מזה 10%

אם יהיה טוב אזמין גם a119 ראיתי סרטוני לילה שלה נראה טוב מדי להיות אמיתי נחכה לשלך

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

תתחדש חבר, תודה!

פורסם

מעדכן שחבר הזמין מ-FOXOFFER לפני כ-3 שבועות, את הערכה של מצלמת A119 עם GPS ומתאם לחיבור קבוע לחשמל הרכב ונדרש לשלם כ-60 ש"ח מע"מ (שימו לב לא מכס, רק מע"מ).

פורסם

כל מי שקונה שיניח מראש שהוא יצטרך לשלם מע"מ, אפילו במשלוח רגיל במידה וערך המחיר המוצהר בלי המשלוח גדול מ75 דולר, בדר"כ סניף הדואר גובה את המע"מ, החבילה לא צריכה להעצר במכס או מקום אחר בשביל זה.

פורסם (נערך)

למה אני צריך לשלם למישהו שחרור ממכס?!

אני לא יכול לשחרר לבד? מה הפרוצדורה שהם כבר עושים עבורי, החארות האלה לא ייצרו איתי קשר שבועיים, אומרים שאין להם את הנייד שלי, למרות שיש להם את כל הפרטים בוודאות, שבועיים שאני מחכה ועוד צריך לשלם להם על זה, אני מת לדעת מה היה קורה אילו לא הייתי יוצר איתם קשר, איפה זה היה עומד.

 

שוחחתי עם נציגה מהאתר שממנו הזמנתי, המפגרים האלה אומרים לי "הנה דיברו איתך היום" (אבל היא לא תגיד כלום על זה ששבועיים זה נמצא שם בחברת משלוחים) שעה וחצי אני מסביר לה שאני זה שייצרתי איתם קשר ולא הם איתי, ושאני מעוניין לבטל, היא אמורת לי שאי אפשר, פשוט חוצפה, פעם ראשונה ואחרונה שאני מזמין דרכם משהו.

עריכה אחרונה על ידי motorishta

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...