Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

המועמדות הסופיות שלי לקניה הן:

 

GT300W

GS9000

 

אותו מחיר, ל- GS9000 יש מעבד Amberalla A2 הכי טוב למצלמות הסיניות שכרגע בשוק, בעוד של- GT300W/LS300W יש מעבד כנראה של Novatek NT96460 שלא הצלחתי להוציא עליו מידע. ל- GS9000 יש זוית גדולה יותר ומקלט GPS, בעוד של- 300W אין. ה- 300W באות "מבית טוב" (DOD/TioTech).

 

בחירה קשה...

 

 

 

מישהו יכול בבקשה לתת קישור לLS300/GT300W ממוכר אמין ובנוסף אני לא מוצא מעמד (עדיף עם דבק!)

 

יש לך כאן -

 

LS300W

 

http://www.foxoffer.com/dod-ls300w-super-high-definition-car-dvr-p-433.html#.Ub21aVKS_1U

 

http://www.aliexpress.com/item/100-Original-Car-DVR-Recorder-DOD-LS300W-with-Advanced-WDR-Super-Night-Vision-1080P-30FPS-G/876501519.html?cn=null&PID=6723234&tp1=null&tracelog=datafeeds&src=ale&URL=http%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2F100-Original-Car-DVR-Recorder-DOD-LS300W-with-Advanced-WDR-Super-Night-Vision-1080P-30FPS-G%2F876501519.html&cv=10887173&af=cj_6723234&vd=30

 

GT300W

 

http://www.foxoffer.com/gt300w-full-hd-1080p-car-dash-camcorder-video-recorder-dvr-p-499.html#.Ub21vVKS_1U

 

http://www.aliexpress.com/item/Neutral-DOD-LS300W-Car-DVR-GT300W-with-Advanced-WDR-1080P-30FPS-140-Degrees-Wide-Angle-G/874635161.html?cn=null&PID=6723234&tp1=null&tracelog=datafeeds&src=ale&URL=http%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2FNeutral-DOD-LS300W-Car-DVR-GT300W-with-Advanced-WDR-1080P-30FPS-140-Degrees-Wide-Angle-G%2F874635161.html&cv=10887173&af=cj_6723234&vd=30

Finger's gonna kill me.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדרך כלל מעבדים של Novatek נמצאים בזיופים של מצלמות עם מעבד של Amberalla.

תראה אם לא חשוב לך הGPS אז תיקח את הGT300W/LS300W, הזווית היותר גדולה ממה שאני יודע זה באיכויות יותר נמוכות מ1920X1080.

וגם משפחת הGSXXXX באות "מבית טוב" של מעבדי Amberalla.

פורסם

@123sz - קצת מוזר, דווקא המצלמה שמצלמת באיכות הגבוהה יותר מורכבת עם המעבד שמשתמשים בו במצלמות מזויפות.

 

@Adi - המון תודה על הקישורים, חשבתי שיהיה מוכר צדיק בEBAY ל300, הבעיה שבEBAY המחיר מתחיל מ200$ בזמן שאפשר לקנות אותה המצלמה ב115$ באתרים מוכרים אחרים.

 

מה שמונע ממני להזמין את ה300 היא העובדה שאני לא מוצא סטנד הדבקה זעיר כמו בDR32 עבור ה300W

פורסם

לחברות בדר"כ יש כמה סוגים של מעבדים, כנראה לNovatek יש מעבדים זולים שאוהבים להשתמש בהם בזיופים ומעבדים יותר יקרים למצלמות טובות.

הפחד הכי גדול בלקנות מצלמה זה לקנות זיוף, כל השוק מוצף בזיופים אני מציע לך להזמין ממקום מומלץ ולא סתם ממוכרים שאף אחד לא קנה מהם.

פורסם

טוב, בסופו של דבר הזמנתי את ה- GT300W מ- Foxoffer.

 

 

 

@Adi - המון תודה על הקישורים, חשבתי שיהיה מוכר צדיק בEBAY ל300, הבעיה שבEBAY המחיר מתחיל מ200$ בזמן שאפשר לקנות אותה המצלמה ב115$ באתרים מוכרים אחרים.

 

מה שמונע ממני להזמין את ה300 היא העובדה שאני לא מוצא סטנד הדבקה זעיר כמו בDR32 עבור ה300W

 

 

מניסיון שלי הוואקום מחזיק יותר טוב מהמדבקה, בנוסף נראה שהזרוע שה- GT300W באה איתה מאוד קטנה, והמצלמה נשלפת ללא הברגה.

 

אתה יכול לראות סרטון של המצלמה והזרוע כאן -

 

http://www.youtube.com/watch?v=DmLTl_84ClI דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Finger's gonna kill me.

פורסם

כן, זה בדיוק הפחד שלי, הבעיה שאין דרך לדעת אם המוכר מומלץ, בדרך כלל כאשר מקבלים מוצר ונראה שהוא עובד דואגים לעדכן ביקורת חיובית למוכר.

 

שוב, הבעיה השניה שאני מחפש סטנד הדבקה קצר שיתאים ל300W ,פשוט עושה רושם שאיכות הצילום שלה היא הגבוהה ביותר ודי קומפקטית.

 

במידה ולא, בלב כבד אני אקנה את הDR32 שהיא גם קטנה ויש לה סטנד הדבקה זעיר (הגובה פחות מ5 ס"מ), רק שדי מעצבן לשלם עוד $35 (150$) עבור מצלמה פחות איכותית, שגם כרגע סובלת מתקלה שגם הקושחה האחרונה לא פתרה.

פורסם

למה אתם לא בוחרים להשתמש בפלאפון בתור DVR? זה חוסך מכשיר נוסף, ועם אפשרויות ההרחבה (למי שיש סמסונגים) אפשר להקליט כמעט בלי הגבלה. גם לא חסרות אפליקציות שמצלמות + מוסיפות את המסלול שלך עם google maps + כל מיני נתוני GPS

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
כן, זה בדיוק הפחד שלי, הבעיה שאין דרך לדעת אם המוכר מומלץ, בדרך כלל כאשר מקבלים מוצר ונראה שהוא עובד דואגים לעדכן ביקורת חיובית למוכר.

 

שוב, הבעיה השניה שאני מחפש סטנד הדבקה קצר שיתאים ל300W ,פשוט עושה רושם שאיכות הצילום שלה היא הגבוהה ביותר ודי קומפקטית.

 

במידה ולא, בלב כבד אני אקנה את הDR32 שהיא גם קטנה ויש לה סטנד הדבקה זעיר (הגובה פחות מ5 ס"מ), רק שדי מעצבן לשלם עוד $35 (150$) עבור מצלמה פחות איכותית, שגם כרגע סובלת מתקלה שגם הקושחה האחרונה לא פתרה.

 

 

עשיתי טעות, נראה שהחיבור ב- GT300W אינו סטנדרטי, לכן לא יתאים לכל זרוע.

 

לפי דיווחים בנט, Foxoffer זה המקום הכי בטוח לקנות בו את המצלמות הללו, הם לא מוכרים זיופים ומכבדים שנה אחריות (הם שלחו לאנשים מצלמה חינם אחרי שווידאו שהמצלמה המקורית התקלקלה).

Finger's gonna kill me.

פורסם

האמת שכבר הזמנתי לפני רבע שעה את הסטנד... מקסימום קצת DIY. (מקווה שניתן)

 

משום מה,כל הסטנדים ואקום שהיו ברשותי תמיד נפלו לעומת הדבק, לגבי האתר אני אבצע את ההזמנה בשעה הקרובה,

נראה שמקבלים אפילו כרטיס 4GB זיכרון.

פורסם

בשביל מצלמה איכותית (לא מזיז לי הגודל, אבל שלא תהיה טנק) ב-110+- דולר ההמלצה היא ה-GS9000? אני כבר על קוצים להזמין. תודה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אני מאוד ממליץ לך להזמין כרטיס זיכרון 32GB CLASS 10 זה מאוד חשוב למצלמות שמצלמות בFHD.

 

עדיף לקנות בארץ, ממילא החן גבוהה מ75‏$ ואם המצלמה תעצור לבדיקה אני אשלם מיסוי גבוה יותר.

אגב, עבור תוספת 32G דורשים 32GB שזה בדיוק המחיר בארץ. (אני עובד מעל סניף KSP בראשון לציון)

פורסם
עדיף לקנות בארץ, ממילא החן גבוהה מ75‏$ ואם המצלמה תעצור לבדיקה אני אשלם מיסוי גבוה יותר.

אגב, עבור תוספת 32G דורשים 32GB שזה בדיוק המחיר בארץ. (אני עובד מעל סניף KSP בראשון לציון)

 

לא אמרתי מהם, התכוונתי באופן כללי להביא כרטיס 32GB CLASS 10.

בקשר למסים זה לא בעיה פשוט תבקש מהמוכר שירשום שהערך של החבילה הוא 50$, לסינים אין בעיה לעשות את זה.

אני עד היום קיבלתי עשרות חבילות ואף פעם לא שילמתי מע"מ גם על אלה שהיה רשום עליהם את השווי האמיתי הוא היה מעל 75$ אבל זה כבר מזל נראה לי.

פורסם
בשביל מצלמה איכותית (לא מזיז לי הגודל, אבל שלא תהיה טנק) ב-110+- דולר ההמלצה היא ה-GS9000? אני כבר על קוצים להזמין. תודה.

 

לפי מסקנות הבדיקה שלי, אם חשוב לך איכות צילום מקסימלית (כמובן שבהתאם למגבלות של המצלמות הללו) באחה"צ וצפונה אז GT300W/LS300W אם אתה מוכרח GPS אז GS9000, שים לב שה- GS9000 באה עם GPS (יש כאלה בלי).

Finger's gonna kill me.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...