Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 24 דקות, Shlomfix כתב:

תודה רבה על התשובה, לא חושב שיפריע לי לנהוג במיני. ובאמת נראה לי שלבחור רווק שרוב הזמן ינהג לבד אין צורך במשפחתית..חבל על הכסף..

לא חושב או שיש לך נסיון?

מיני וסופר מיני (לא כולן) פחות נוחות, בנויות ברמה פחות יציבה ו'קשיחה' גם בנוחות הנסיעה וגם במושבים עצמם.

בלי קשר יש פחות מרווח. אני לא יודע מה הממדים שלך אבל הייתי חושב על סופר מיני נוחה לפחות או משפחתית קומפקטית.

אני מעלה את הג'אז הרגילה כאופציה (2013-2014 לדעתי)

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא 301 לדעתי רכב מאוד נוחה.

פיקנטו אכן מכוילת לצד הנוקשה יותר, אך היונדאי i10 למשל סיפור אחר.

בכול אופן הרכבים שהוצעו לו הם סופר מיני, הפיגו למשל נוחה מאוד, ולא צריך משפחתית כדי שתהיה נוחה, לא חסר סופר מיני עם נוחות מעולה.

גם לגבי יציבות,יש רכבים פחות קשיחים ויש יותר, אך אף אחד לא ירגיש חוסר ביציבות ברכבי סופר מיני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 1 דקה, EliC25 כתב:

לא חושב או שיש לך נסיון?

מיני וסופר מיני (לא כולן) פחות נוחות, בנויות ברמה פחות יציבה ו'קשיחה' גם בנוחות הנסיעה וגם במושבים עצמם.

בלי קשר יש פחות מרווח. אני לא יודע מה הממדים שלך אבל הייתי חושב על סופר מיני נוחה לפחות או משפחתית קומפקטית.

אני מעלה את הג'אז הרגילה כאופציה (2013-2014 לדעתי)

 

תודה רבה על התשובה,

האמת זה רכב ראשון שלי, ככה שאין לי יותר מידי סטנדרטים..כן חשוב לי רכב בטיחותי, אמין וחסכוני ושיצליח לנסוע כל יום מהמרכז לירושלים בלי להיחנק..

פורסם

הג'אז לדעתי תעשה עבודה טובה, תהנה מיריידת ערך נמוכה, ואמינות טובה שתתן לך שקט נפשי. צריכת דלק שלה 1 ל14-15 אם אני זוכר נכון. בתוואי שאתה מדבר עליו אפילו יותר טוב.

על יאריס לא הייתי חושב בכלל. עינוי לגב.

פורסם

 

האמת חשבתי על האופציה הזו, אבל מסקירות שראיתי באינטרנט הבנתי שהמנוע חלש ומאוד מאוד רועש. מה אתה חושב על זה ?

פורסם

כן, 100 כ"ס. מנוע מאוד חלש.

המנוע בסדר גמור, יש שם גיר רציף שגורם למנוע להיות 'רועש' בתאוצות. אבל הוא עושה את העבודה שנדרשת ממנו, במיוחד כשהנסיעות שלך לא בעייתיות.

פורסם

כתבו פה הנאה, מנהיגה, כוח ועוד כל מני דברים.

 

יש אנשים שמבחינתם דברים נמדדים בסבל לא בהנאה.

 

להכנס למוסך, לתחנת דלק ולהתעסק עם סוחרים וחופרים במכירה - כל זה סיוט מבחינתם.

 

יש רכב יותר טוב מיאריס בהיבט הזה? כן, וגם היאריס מאוד נוחה לכניסה ויציאה...

 

(אני לא כזה)

פורסם

90 ק"מ ביום בנסיעה בין עירונית עם עליות וירידות זאת משימה שסופרמיני יכולה לעשות אבל זה לא יהיה כיף בכלל.

לפי מה שאני שמתי לב סופרמיני מתאפיינות בכך שהן מתוכננות בעיקר לתנועה עירונית כלומר מחוץ לעיר איכות הנסיעה יורדת פלאים (יציבות כיוונית, רעשי רוח מהמראות מעל ל100 קמ"ש ובידוד רעשים) בהשוואה לרכבים מקטגוריית המשפחתיות אם מדברים על מיני אז בכלל יצא לי לנסוע בספארק החדשה בבין-עירוני בהשוואה ל308 שיש לי זה שתי עולמות אחרים לגמרי.

לכן הייתי רוצה לשאול אותך אם יש סיבה מיוחדת שאתה מחפש רכב קומפקטי וקטן מלבד חסכון בהוצאות? מכיוון שאם אין לך בעיית חניה ואתה תוכל להסתדר עם רכב גדול אז משפחתית עם מנוע דיזל תהיה גם הרבה פחות מאייפת בנסיעות כאלו וגם אפילו חסכונית יותר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני חולק עליך, סופר מיני מודרנית מספקת נוחות נסיעה לא פחות טובה ממשפחתית, גם הבידוד טוב מאוד, סופר מיני לא מכוונת למסלול עירוני.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 דקות, Gavrik כתב:

90 ק"מ ביום בנסיעה בין עירונית עם עליות וירידות זאת משימה שסופרמיני יכולה לעשות אבל זה לא יהיה כיף בכלל.

לפי מה שאני שמתי לב סופרמיני מתאפיינות בכך שהן מתוכננות בעיקר לתנועה עירונית כלומר מחוץ לעיר איכות הנסיעה יורדת פלאים (יציבות כיוונית, רעשי רוח מהמראות מעל ל100 קמ"ש ובידוד רעשים) בהשוואה לרכבים מקטגוריית המשפחתיות אם מדברים על מיני אז בכלל יצא לי לנסוע בספארק החדשה בבין-עירוני בהשוואה ל308 שיש לי זה שתי עולמות אחרים לגמרי.

לכן הייתי רוצה לשאול אותך אם יש סיבה מיוחדת שאתה מחפש רכב קומפקטי וקטן מלבד חסכון בהוצאות? מכיוון שאם אין לך בעיית חניה ואתה תוכל להסתדר עם רכב גדול אז משפחתית עם מנוע דיזל תהיה גם הרבה פחות מאייפת בנסיעות כאלו וגם אפילו חסכונית יותר.

 

עשיי במשך שנה + 220 ק"מ ביום עם פיקנטו והיא עמדה בזה בכבוד, הוחלפה רק בגלל שאני איש גדול מאוד והכיסא לא התאים,
לא חושב שלאדם בגודל ממוצע תהיה בעיה לנסוע בפיקנטו 90 ק"מ ביום, כן צריכת הדלק לא מזהירה והמיכל קטן וזה מציק.

לגבי הג'אז גם אני נסעתי עליה לא מעט (2018 כמדומני) היא אכן מרגישה חלשה צריכה ללחוץ חזק בשביל תזוזה מהירה וזה מרעיש, שוב בשיוט היא עושה אחלה עבודה ונוסעת היטב אבל בעקיפות ועליות ארוכה זה מציק.

פורסם

אני מדבר על איכות הנסיעה - כלומר כמות רעשים בסלון, יציבות, נוחות וכו... לא אמרתי כלום על זה שהרכב לא יוכל לעשות את זה גם קטנוע 125 סמ"ק יכול לעשות את זה השאלה היא מה עם הנהג?

 

  • אהבתי 1
פורסם

סופר מיני יציבות בהחלט עם בידוד טוב ומנועים חזקים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

@yulianx @llaavvii 

אני מדבר מניסיוני עם ה208 שהייתי לי במשך 3 שנים והוחלפה ל308 לכן אפשר להשוות תפוזים לתפוזים.
בואו נתחיל מכך ש208 בתור סופרמיני נחשבת לרכב טוב עם בידוד רעשים ונוחות טובה והיא לא נופלת מהאיביזה (כוונה לדור קודם) ולא מהקליאו.

ב208 רעשי הרוח מהמראות היו מופיעים ב100-110 קמ"ש לפי ניסיוני בסופרמיני אחרות זה גם כך ובידוד הרעשים מכיוון המנוע והכביש הוא אמנם מצויין לסופרמיני ומהטובים בקטגוריה אבל אם נשווה אותה ל308 או לאוקטביה צריך לנסוע ב140 קמ"ש+ כדי להגיע לרמת רעש דומה.
אם מדברים על ספארק החדשה המצב אפילו פחות טוב לכן אני מתקשה להאמין שפיקנטו הייתה מספקת איכות נסיעה שאפילו במקצת קרובה למשפחתית מן המניין.

ב208 ההגה היה קל ומהיר תגובה\חד לכן בנסיעה בבין עירוני זה היה מצריך תיקונים ואקסטרה צומת לב לכביש באופל קורסה דור קודם שיצא לי לנסוע בה לא מעט בבין עירוני המצב יותר גרוע כי ההגה חסר אינפורמטביות ומשקל באמצע כמעט בכלל.
ב308 כראוי למשפחתית ההגה נהיה קשה ככול שהמהירות עולה לכן הנסיעה מצריכה פחות תיקונים וצומת לב.

מבחינת היציבות הכיוונית והנוחות ה208 מכויילת באמצע היא לא קשה ולא רכה יש לה אופי ספורטיבי ומשוחרר שבתוך העיר מאפשר לתמרן בזריזות ומספק המון כיף מחוץ לעיר היא מעט מתנדנדת מניסיון עם הקורסה חוויתי את אותה תופעה אולי סופרמיני אחרת עם כיול מתלים קשה כמו הקליאו פחות סובלת מכך אבל בהשוואה למשפחתיות כמו ה308\אוקטביה המצב מאוד שונה המשפחתיות יושבות על הכביש כמו דבוקות והבולמים שלהן סופגים יופי כול מפגע בכביש או רוח צד בלי לנדנד את המרכב.

שורה תחתונה סופרמיני-מודניות טובות מאוד אבל גם המשפחתיות ממש לא נופלות מאחור ולנסיעה שעיקרה בבין-עירוני אני מניסיוני האישי הייתי חד משמעית ממליץ על משפחתית

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
פורסם

אתה מדבר על דקויות של ניהוג, זה רכב ראשון של הבחור,
ולא אני לא רואה צורך לרווק להסתובב עם משפחתית בגלל הבדלי רעשי רוח מינורים מעל 120 קמ"ש,
חוץ מזה בפיקנטו לא היה צורך בעודף תיקונים בהגה (אולי אצלך היה משהו לא תקין), ולא אמרתי שהפיקנטו שווה למשפחתית, השאלה היא האם היא מספיק טובה לצרכיו.
וכאן כפי שזה נראה לי כן (תמיד הוא יכול לקנות סופרב ולנסוע יותר בנוחות).

×
×
  • תוכן חדש...