Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בין לנד קרוזר לבין פג'ארו


מורחיים
שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן, מתלבט לגבי רכישת רכב שטח לטיולי סופ"ש (רכב שלישי בבית).

תקציב של כ 70 אלף שח. מתלבט בין לנד קרוזר באזור שנת 05 או פג'ארו שניתן בתקציב כזה לקנות חדש יותר. סביב שנת 2010.

מה דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

האמת היא שראיתי את השאלה שלך אתמול, וחיכיתי שאחרים יכתבו את דעתם, לפני שאני כותב את דעתי. 

 

ראשית, אני מחזיק בלנדקרוזר 2007 כבר כמעט ארבע שנים, וזה הרכב שהחזיק אצלי הכי הרבה זמן עד עכשיו. 

הוא החליף לנדקרוזר 2003, שבזמנו החליף לנדקרוזר 2000, שהחליף לנדקרוזר 100 מודל 2003 שהחליף פאג'רו Q מודל 97', שהחליף מלא לנדרוברים. 

אז אני לא דוגמא מייצגת, כי כששואלים אותי איזה רכב שטח לקנות, אני ישר עונה 'לנדקרוזר', ובסוף זו באמת התשובה הנכונה לדעתי. 

 

מהנסיון שלי עם חברים שהחזיקו פאג'רו, הם כל הזמן הסתובבו סביב הרכב עם תקלות כאלה ואחרות. לפעמים גדולות לפעמים קטנות, והתחזוקה לא היתה זולה. 

כשהוא תקין הוא רכב מצויין ומודרני, ועדיף על הלנדקרוזר בכביש. הוא עם שלדה אחודה וארבעה מתלים נפרדים. תא הנוסעים שלו מרווח מאוד והוא נוח לנסיעה. 

לעומתו, הלדנקרוזר מגיע על שלדת סולם, סרן אחורי חי מאחורה ומתלים נפרדים מקדימה. התוצאה היא שהלנדקרוזר מרגיש 'משאית' לעומת הפאג'רו. 

בשטח הלנדקרוזר בנוי יותר 'נכון', אבל כאמור משלם על זה בכביש. 

הלנדקרוזר עם הנעה של 4X4 קבועה, עם אפשרות לנעילת דיפ' מרכזי, מערכת בקרת משיכה מצויינת, ו LOW כמובן. הפאג'רו עם הנעה אחורית וטרנספר מרכזי חכם מאוד שמאפשר לך לנסוע בהנעה אחורית, הנעה כפולה על הכביש, LOW, נעילת דיפ' מרכזי ובנוסף נעילת דיפ' אחורי. למערכת של הפאג'רו קוראים 'סופר סלקט' והיא מעולה. עד שדבילים מתעסקים איתה. 

מהבחינה הזו הלנדקרוזר יותר 'טיפש'. 

 

בניגוד לדעה הרווחת שהלנדקרוזר נטול תקלות - יש לו תקלות שהן בעיקר בלאי טבעי, ולפעמים מעבר לכך - מזרקים, דשבורד שהציפוי שלו מתבקע ועוד. 

 

אם הייתי צריך להחליף היום את הלנדקרוזר שלי, אין לי ספק שהייתי קונה עוד לנדקרוזר, ולא שום רכב אחר. 

 

צריך לחפש בסבלנות רכב טוב ומטופל, עם היסטוריית טיפולים מסודרת (לא בהכרח ממוסכי יבואן), ניתן למצוא בקלות רכב שעבר הגבהות (לוודא שנרשם ברישיון), מיגונים, מדרגות, שנורקל ועוד. 

 

בקיצור - לנדקרוזר. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...