Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, shellcase כתב:

אבל עשיתי בדיוק את זה בתגובה הקודמת.
תחליף לבולמים שמתאימים לגובה של הרכב, שלא כתבת אגב בכמה הנמכת אותו.
את הציריה מן הסתם צריך להחליף.
ותרכיב צמיגים איכותיים לפי המידה הרשומה ברשיון.

תודה רבה אעשה זאת. המידה המקורית 205/40/17 ובטעות הזמנתי 205/45/17

בקשר להנמכה אין לי מושג בכמה מונמך קניתי אץ הרכב ככה מזמן אחלה רכב אפס תקלות ובעיות זה אני האשם פה

עריכה אחרונה על ידי שוונץ
פורסם

מי שאשם בבולמים הוא מי שהנמיך על בולמים מקוריים.
אל תסע על בולמים גמורים, כנס למכונאי נורמאלי ותחליף. 
שים לב שאם תחליף לבולמים מקוריים בלי להחליף גם את הקפיצים למקוריים (או תואמים מקור) - אתה תגמור אותם שוב.
 

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 6 דקות, shellcase כתב:

מי שאשם בבולמים הוא מי שהנמיך על בולמים מקוריים.
אל תסע על בולמים גמורים, כנס למכונאי נורמאלי ותחליף. 
שים לב שאם תחליף לבולמים מקוריים בלי להחליף גם את הקפיצים למקוריים (או תואמים מקור) - אתה תגמור אותם שוב.
 

האוטו נמצא בסיידון אחי עובד שם הם היחידים ששמו לב למידות של הצמיגים

לפני 57 דקות, mm1987 כתב:

לא הבנתי, אתה הזמנת 4 צמיגים במידה לא נכונה ורק 3 באמת במידה הלא נכונה?

Sent from my SM-G980F using Tapatalk
 

הזמנתי 3 היה אחד לפני תקין גם פיילוט ספורט4

×
×
  • תוכן חדש...