Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להחליף. הצמיג לא תואם למה שכתוב ברישיון. יכולה להיות לך בעיה עם משטרה\כיסוי ביטוחי במקרה תאונה

 

עוד אופציה - לבדוק מול היבואן אם המידה מאושרת לרכב שלך ולעדכן ברישיון (במכון רישוי)

STI 2004

 

 

פורסם
Just now, mh53 כתב:

להחליף. הצמיג לא תואם למה שכתוב ברישיון. יכולה להיות לך בעיה עם משטרה\כיסוי ביטוחי במקרה תאונה

 

עוד אופציה - לבדוק מול היבואן אם המידה מאושרת לרכב שלך ולעדכן ברישיון (במכון רישוי)

חוץ מהבעיות האלה שציינת.. זה יכול לגרום לרעידות חזקות בנסיעה ?

פורסם
לפני 8 דקות, שוונץ כתב:

חוץ מהבעיות האלה שציינת.. זה יכול לגרום לרעידות חזקות בנסיעה ?

 

לא אמור - אלא אם זה משתפשף ברכב (מה שלא סביר בשינוי מידה שעשית)

STI 2004

 

 

פורסם
Just now, mh53 כתב:

 

לא אמור - אלא אם זה משתפשף ברכב (מה שלא סביר בשינוי מידה שעשית)

האוטו מונמך אולי זה כן יכול לגרום לרעידות?

שמתי את האוטו במוסך אחרי שהרגשתי רעידות נורא חזקות מהקדימה למטה של הרכב לפעמים זה גם היה מלווה בקליקים חזקים כמו של ציריה דפוקה.. המוסך אמר לי שהבולמים הרוסים לגמרי ושיש לי 3 צמיגים שהם לא במידה של הרכב.. בולמים הרוסים יכולים לגרום לתופעות כמו רעידות חזקות ממש שכל הרכב רועד מקדימה

פורסם

הבולמים הרוסים ויש לך 3(?!?!?!) צמיגים שלא במידה? מה עם הרביעי? איך בנאדם מגיע למצב שיש צמיגים בגדלים שונים? איך צמיגאי מרכיב לך צמיג לא מתאים כשאין לך מושג? מה הולך עם האוטו שלך בנאדם?

לפי הסיפור נשמע שבטח גם הנמכת את הרכב על בולמים מקוריים, בכמה הרכב הונמך? 

בקיצור, אתה צריך ישור קו.
בולמ"ז שמתאימים לגובה הרכב, 4 צמיגים שמתאימים למידה ברשיון ומאיכות טובה (לא זבל מסין).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 2 שעתיים, שוונץ כתב:

חוץ מהבעיות האלה שציינת.. זה יכול לגרום לרעידות חזקות בנסיעה ?

לא אמור לגרום לרעידות. כן יכול לגרום לקריאה לא נכונה של מד מהירות (יראה מהירות נמוכה יותר ממה שקיימת בפועל)

 

משטרה כנראה לא תשים לב לזה

טסט הוא לא יעבור ככה

במקרה של תאונה, במידה והביטוח ישים לב לעניין תהיה לך בעיה.

 

שורה תחתונה, להחליף

.

פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, shellcase כתב:

הבולמים הרוסים ויש לך 3(?!?!?!) צמיגים שלא במידה? מה עם הרביעי? איך בנאדם מגיע למצב שיש צמיגים בגדלים שונים? איך צמיגאי מרכיב לך צמיג לא מתאים כשאין לך מושג? מה הולך עם האוטו שלך בנאדם?

לפי הסיפור נשמע שבטח גם הנמכת את הרכב על בולמים מקוריים, בכמה הרכב הונמך? 

בקיצור, אתה צריך ישור קו.
בולמ"ז שמתאימים לגובה הרכב, 4 צמיגים שמתאימים למידה ברשיון ומאיכות טובה (לא זבל מסין).

אני טעיתי הזמנתי מאוטו טייר צמיגים פיילוט ספורט 4 ובמקום 40 הזמנתי 45 אף אחד לא שם לב לזה שהחליפו לי את הצמיגים רק היום ששמתי את הרכב במוסך אמרו לי שיש לי 3 צמיגים לא במידה. ורק אחד שכן במידה. הייתי בהלם והבנתי שזו טעות שלי.. בקשר להנמכה אין לי שמץ קניתי את זה ככה לפני הרבה שנים

לפני 7 דקות, om2 כתב:

לא אמור לגרום לרעידות. כן יכול לגרום לקריאה לא נכונה של מד מהירות (יראה מהירות נמוכה יותר ממה שקיימת בפועל)

 

משטרה כנראה לא תשים לב לזה

טסט הוא לא יעבור ככה

במקרה של תאונה, במידה והביטוח ישים לב לעניין תהיה לך בעיה.

 

שורה תחתונה, להחליף

הרעידות שציינתי יכולות להיות בגלל הבולמים ההרוסים ? הם גם שוחקים לי את הצמיגים בצד לאט לאט

עריכה אחרונה על ידי שוונץ
פורסם

אם הצמיגים הלא שווים הם מקדימה, סביר שהרעידות הם מהצריות, הם או הגיר נדפק כי הגגלגלים מסתובבים במהירות שונה אחד מהשני.

פורסם
לפני 5 דקות, bennyml כתב:

אם הצמיגים הלא שווים הם מקדימה, סביר שהרעידות הם מהצריות, הם או הגיר נדפק כי הגגלגלים מסתובבים במהירות שונה אחד מהשני.

כן הם מקדימה.. והגיר לא עושה בעיות ואכן יש קליקים ורעשים של ציריה דפוקה בנובף לרעידות

פורסם

בתור התחלה, תחליף את הצמיגים, לפחות מקדימה.
אולי הצריה לא נדפקה ורק ההפרש במהירות יוצר את הרעשים.
אתה יכול בנתיים לשים את הגלגל ספייר במקום הגלגל במידה של 45

פורסם

מה תקין באוטו הזה?
למה אתה עושה דברים שאתה לא מבין את התוצאה שלהם?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
לפני 3 דקות, shellcase כתב:

מה תקין באוטו הזה?
למה אתה עושה דברים שאתה לא מבין את התוצאה שלהם?

הכל חוץ מהצמיגים , בולמים , ואולי גם הציריה. בא לך אולי להגיב על מנת לסייע או להמשיך להטיף ?

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אבל עשיתי בדיוק את זה בתגובה הקודמת.
תחליף לבולמים שמתאימים לגובה של הרכב, שלא כתבת אגב בכמה הנמכת אותו.
את הציריה מן הסתם צריך להחליף.
ותרכיב צמיגים איכותיים לפי המידה הרשומה ברשיון.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...