Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה קמ יכול להחזיק מנוע של סובארו


alon30111
 שיתוף
עוקבים 12

פוסטים מומלצים

אז ככה , בהמשך לשאלה הכללית - שוקל לרכוש סובארו b4 עם קמ גבוה כ200k  , מאמין שאחזיק אותו כמה שנים ולא אסע יותר מ 20-30 אלף קילומטרים.

בהנחה שהמנוע טופל 

מה דין מכונית כזאת?

 

לנסר 2007

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו סובארו B3 2008, הרכב עשה 300 אלף קילומטר מנוע 1.5

הרכב לא היה עם כמעט שום תחזוקה שותפת למעט פעם אחת טיימינג וטיפול כל 40 אלף(לא מגזים בכלל)

הרכב נסע חודש בלי מים ושמן, לבסוף קפצו 2 ראשים (בכל זאת) הוחלף מנוע, כרגע הרככב עומד מעל 300 אלף והיד עוד נטויה.

הרכב סופר נוח אודות למידת צמיגים עם הרבה גומי (חתך 65) הרכב שתיין רציני (1-9+-) הרכב עגלה אבל אפשר להסתדר איתו, אישית אני מאוד אוהב את הרכב הזה והוא סופר אמין.

 

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סובארו בי 4 אחת האמינו בקטגוריה.

ראיתי כבר אחת עם 365 אלף חלקה.. נוסעת מעולה.

כמובן אם לא הוזנחה וטופלה היטב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי באיך טיפלו איפה טיפלו ואיך התנהגו עם הרכב.

אם היה נהג נורמלי שעשה טיפולים בזמן עם חלפים איכותיים ושמנים מתאימים להוראות היצרן לפי ספר הטיפולים אין סיבה שמנוע לא יחזיק לך עוד הרבה מאוד קילומטרים.

הרכב נחשב אמין מאוד במידה וטיפלו בו כראוי.

ראיתי כלי עם 300k שננהגו וטופלו באהבה והמנוע עבד חלק ויפה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו, הגירים של סובארו סופר אמינים כי סובארו עצמם מיצרת את הגירים ולא חברה חיצונית, לא ראיתי גיר כל כך אמין כמו של הסובארו. (מרצדס לא נחשב)

PEUGEOT 206XS

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האימפרזה שלי נמכרה עם 230 אלף ק"מ, של לימוד נהיגה ברובם, הרכב טופל כמו שצריך והמנוע הרגיש טוב באותה מידה כמו שהיה חדש, לא צרך שמן ולא כלום. אין לך מה לדאוג.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 דקות, Coro כתב:

רק מנוע וגיר מתקלקלים? לשאר החלקים אין בלאי?

יש בכל רכב, העלות יותר זניחה.

לשם השוואה- תושבת מנוע עולה באזור 550 ש"ח- פעם בכמה שנים.

מנוע - 5000 ש"ח וכן גיר ממוצע בעלות דומה, לכן עיקר האמינו מתמקדת במנוע וגיר.

בלאי יש גם ברכבים הכי יקרים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחי גנבו את האימפרזה עם 350K ק"מ+ שתוחזקה בתחזוקה שבר בשנותיה האחרונות והראתה אמינות מופלגת...

מניח שאחת מתוחזקת תחזיק עד שימאס לך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנועים מסדרת EJ של סובארו הם מנועים סופר אמינים.

בתחזוקה נכונה (לא תחזוקה מלוקקת, אלא נכונה)

וללא טראומות שהמנוע חווה בעברו, יכולים כפי שולאד כתב לעבור בשקט את ה 400 אלף ק"מ, אבל רכב זה יותר ממנוע...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 32 דקות, teyal כתב:

המנועים מסדרת EJ של סובארו הם מנועים סופר אמינים.

בתחזוקה נכונה (לא תחזוקה מלוקקת, אלא נכונה)

וללא טראומות שהמנוע חווה בעברו, יכולים כפי שולאד כתב לעבור בשקט את ה 400 אלף ק"מ, אבל רכב זה יותר ממנוע...

אז מה אתם ממליצים לי לבדוק כשאני מגיע לראות את הרכב.

לפתוח מכסה שמן לבדוק טחינה?

לבדוק חשמל? העברת הילוכים חלקה?

לנסר 2007

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה בדיקה במכון מורשה...
לפני כן תראה שכל הכפתורים והפקדים ברכב עובדים,
תבדוק הסטורית טיפולים
תאריך מצבר, מצב צמיגים, למתי יש טסט, תוודא שלרכב לא היו תאונות משמעותיות,
תראה שאין בלאי פנימי גבוה
חימום וקרור,
תעשה סיבוב ברכב תראה שהעברות הילוכים בהאצה חלקות שהרכב לא מושך ימינה\שמאלה (גם בבלימה חזקה),
עד כאן הכל נראה בסדר לך לבדיקה במכון....

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הכל תלוי באיך הרכב תוחזק ומה היה אופן השימוש בו. אני מכיר אימפרזה 2004 1.6 עם 350K על השעון שנוסעת ממש יפה אבל היא מטופלת בזמן ובחלפים איכותיים ופגשתי בבי 4 2008 עם פחות מ-180K שהאכילה את הבעלים שלה מרורים, פשוט הבעלים הקודמים לא טיפלו בה כראוי.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, admtaynov13? כתב:

עוד משהו, הגירים של סובארו סופר אמינים כי סובארו עצמם מיצרת את הגירים ולא חברה חיצונית, לא ראיתי גיר כל כך אמין כמו של הסובארו. (מרצדס לא נחשב)

נכון חלקית בלבד.

לBRZ לדוגמא שהיתה לי עם הגיר של איזין (אותה חברה שעושה גירים להמון מכוניות אחרות כולל מאזדה והונדה)

רוב האוטומטים הרגילים (לפני עידן הCVT) יוצרו על ידי ג׳טקו שהתחילה כמחלקת גירים בניסן בכלל

הם כן מייצרים הרבה מהגירים שלהם אבל רחוק מכולם

 

מילה לגבי המנועים - צריך לבדוק פר מנוע , יש מנועים מוצלחים יותר (EJ אטמוספרים לדוגמא) ויש פחות (בעיקר בעניין של צריכת שמן בקרוסטרק לדוגמא)

סתם כאנקדוטה - מרווח הטיפולים של סובארו בארה״ב הוא חצי שנה להחלפת שמן...

 

בנוסף כמו שאמרו יש עוד בלאי - גומיות , בולמים , תושבות וכו שצריך לקחת בחשבון כשקונים רכב עם קילומטראז׳ גבוהה.

וכמובן - משהו שהרבה מתעלמים אבל פוטנציאלית עולה הרבה / ממש מחרבן את החוויה של היומיום ברכב - וזה הפנים.

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...