Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

טומורולנד הודיעו שיהיו השנה 3 סופשים במקום 2, שנה שלישית שאנחנו מחכים שיחזור הפסטיבל הזה. מקווה שיהיה בסדר עד הקיץ ונלך להביא כל מוטציה אפשרית (200K אנשים ממדינות שונות)

לפני 9 דקות, - XM - כתב:

אתה צוחק..

יש לי קרוב משפחה שמאז שהקורונה הפציעה לחיינו כמעט לא יוצא מהבית, וגם כשהוא יוצא שם 2 מסיכות וכו', בקיצור הבחור לא נחשף מעולם לחולה ואף פעם לא נבדק.

לפני חודש הוא היה צריך לנסוע בדחיפות לחו''ל, תיאם תור לבדיקת קורונה, מגיע למקום מתיישב בעמדה ומפשיל שרוול עד מעל המרפק..

הבודק מסתכל עליו, שואל אותו מה הסיפור עם השרוול?

הבחור עונה לו - בדיקת דם, לא?

כבר חשבתי תגיד יצא חיובי

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
לפני 2 דקות, Mech Morphix כתב:

טומורולנד הודיעו שיהיו השנה 3 סופשים במקום 2, שנה שלישית שאנחנו מחכים שיחזור הפסטיבל הזה. מקווה שיהיה בסדר עד הקיץ ונלך להביא כל מוטציה אפשרית (200K אנשים ממדינות שונות)

 

 

לא צריך לחכות לטומורולנד..היו עכשיו כמה מסיבות ענק בטולום

 

ובלי קשר לקורונה הטומורולנד כבר פאסה

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, farkash7 כתב:

בדיוק.

אם הסינים ימשיכו עם המדיניות שלהם לא יודע לאן זה יוביל אותם

לא ידידי, הפוליטיקאים בסין לא חרדתיים. אין להם בעיה להורות על השמדת עם ויש להם יכולת לוודא שהחיילים יצייתו.

 

תחשוב על אירופה המערבית, ארה"ב, קנדה, תחשוב דרום אמריקה. אתה יודע מה? אפילו רוסיה. כל מקום שהוא לא סין ולא צפון קוריאה "יצטרך" לעשות שינוי עמוק בפאזה של מה זה שלטון ומה זה עם בשביל להתנהל בצורה הזויה כמו שניסו להרגיל אותנו.

זה לא תהליך קל, מיידי ופשוט. בדרך כלל נדרשת מהפיכה או מלחמת אזרחים עד שמגיעים לסטייט אוף מינד כזה שהציבור הוא עדר. רוב העולם (עדיין?) לא ככה. למזלנו.

 

מקרה בוחן ראשון - כפיית החיסונים הדרקונית באוסטריה. יהיה מעניין.

(למען הסר ספק, אני מאוד רחוק מלהיות מתנגד חיסונים)

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם
לפני 29 דקות, Transporter כתב:

 

ובלי קשר לקורונה הטומורולנד כבר פאסה

 

האמת זה לא הפיל אותי מהכיסא, ברור לי שטרנספורטר עובד בקצב שונה משאר האנשים.
הוא זז עם הגל במהירות...  ברגע שמשהו הופך להיות המוני , הוא עובר לדבר הבא.  

 

לדעתי השנה בכלל בטומורולנד יהיו רק קשישים בני 90 לא מחוסנים .. אלו של המאה הקודמת.
הצעירים כבר זזו הלאה.

פורסם
לפני 52 דקות, sperial כתב:

טרנספורטר, טווב שאתה אחרי לרמקולים ולא לאנשים. הפרסבפקטיבה שלך כל כך צרה שאתה לא מסוגל להבין שהמהלך יכול להוביל להעלמות המגיפה תוך כמה חודשים, אבל גם לסגירת הכלכלה בדחיפות כי בתי החולים יוצפו.

גם שלך.

מה ההבדל הגדול?

המסר שלך רדוד בדיוק באותה הצורה לצד השני.

הוא אומר שיהיה בסדר. אתה על כל "יהיה בסדר" מספר שעוד רגע יגיע הוריאנט שיהרוג את כולנו.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

הוא זז עם הגל במהירות...  ברגע שמשהו הופך להיות המוני , הוא עובר לדבר הבא.  

 

פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 8 דקות, korola כתב:

הוא זז עם הגל במהירות...  ברגע שמשהו הופך להיות המוני , הוא עובר לדבר הבא

הפוך גוטה, הפוך

פורסם

אם יש משהו שלמדתי אחרי שנתיים של שרשור זה ש @sperial ו @Transporter לעולם לא ישתנו.

  • אהבתי 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
לפני שעתיים, korola כתב:

 

האמת זה לא הפיל אותי מהכיסא, ברור לי שטרנספורטר עובד בקצב שונה משאר האנשים.
הוא זז עם הגל במהירות...  ברגע שמשהו הופך להיות המוני , הוא עובר לדבר הבא.  

 

לדעתי השנה בכלל בטומורולנד יהיו רק קשישים בני 90 לא מחוסנים .. אלו של המאה הקודמת.
הצעירים כבר זזו הלאה.

 

אתה בדיוק כמו הבני 90 שמנסים להבין בדברים שרחוקים מהם כמה עשרות שנים ועושים מעצמם צחוק

טומורולנד זה עוד מסיבה  עם אמנים  שרובם סבירים מינוס והמוזיקה שלהם הייתה  רלוונטית ב 2013 והיום כבר לא מעניינת

כרגע מה שתופס את הקהל זה בעיקר טכנו  וזה מה שרואים ב DAY ZERO AFTERLIFE ZAMNA

בגלל זה בהפקות ענק שרוצים להביא סוס מנצח לארץ מביאים את סולומון ולא את אחד ה"כוכבים" של הטומורולנד...זה היה רלוונטי ב 2013-2015 לא מעבר

 

בוא שכל אחד מאיתנו ישאר בתחום שלו , אני בהפקות הגדולות ואתה בבלבולי מוח עם גרפים ונתונים פקטיבים

עשית מעצמך צחוק עם הגרפים אל תכנס גם לדברים שממש אין לך קשר אליהם

לפני שעתיים, יבגניפ כתב:

גם שלך.

מה ההבדל הגדול?

המסר שלך רדוד בדיוק באותה הצורה לצד השני.

הוא אומר שיהיה בסדר. אתה על כל "יהיה בסדר" מספר שעוד רגע יגיע הוריאנט שיהרוג את כולנו.

 

 

 

לעומתו, התחזיות שלי  הרבה יותר קרובות למציאות בשטח

למרות שהיה וריאנט חדש  שהדביק את כולם, הכל  המשיך לפעול כרגיל

אין סגר  ואף אחד לא נועל את עצמו במחסן ומפחד להדבק ולמות

ולא רק בישראל

הסתכלתי קצת על מלונות וטיסות לקאן ומיקונוס  כדי לפנות זמן בקיץ

המחירים עלו ב 30-40% מהקיץ שעבר

כנראה שגם בעולם מבינים שלא נחזור ל 2020

פורסם (נערך)

אתה עושה מעצמך  צחוק  מרגע לרגע, דיי להיות פתאט

יש בארץ זמרים שכבר מעל עשור לא רלוונטים ועדיין פותחים מופעים ומחלקים 70% חינמים רק בשביל לצאת מאוזנים בסוף היום או פשוט לבטל את המופע ברגע האחרון.

אגב גם דימיטרי וגאס ולייק מייק "הכוכבים של הטומורולנד" המשיכו לסגור כאן מופעים גם  כשהיה ברור שהם לא מעניינים אף אחד

ואז המופעים "בוטלו" מסיבות כאלה ואחרות, כי בזמנו לא היה קורונה שאפשר להפיל עליה, פשוט הבינו שעדיף לבטל..

 

אל תכניס את עצמך למקומות שאתה לא מבין. לא אתה מתפרנס מהדברים האלה ויודע מה ריווחי ואיזה זאנר מביא קהל, תשחרר 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...