Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קניתי רכב יד 2 מחברה גדולה בארץ, אחרי חודשיים גיליתי שהצמיגים בני 3 ו-4 ויבשים מאוד, וגם האחוריים שונים (צמיג שמאלי אחורי בן 3 מחברה אחת וימני אחורי בן 4 מחברה אחרת).

 

האם זה תקין להגיע איכשהו למצב כזה? (במיוחד שחברה גדולה ומוכרת מכרה לי את הרכב ובגלל זה לא חשדתי או בדקתי במעמד הקנייה)

 

תודה

פורסם

חברה גדולה ומוכרת גם היא מוסרת רכבים עם צמיגים הכי זולים והכי נחותים שרק אפשר.
למען בטיחותך, תקנה רביעיית צמיגים נורמליים וזהים, לא חייב משהו יקר - יש פאלקן ze310 ברוב המידות.
לשאלתך - הצמיגים על אותו הסרן צריכים להיות זהים, כדי שהאחיזה תהיה זהה.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

תודה, לפי מה שאתה אומר הם מכרו לי את הרכב במצב מסכן חיים. השאלה אם יש פה מצב שהם יחליפו על חשבונם, כי רק לא מזמן קניתי את האוטו. זה קצת חוצפה ועבירה על החוק למכור לך רכב במצב כזה, לא? חברה בסדר גודל כזה... ( כי הצמיגים על הסרן האחורי שונים וישנים )

עריכה אחרונה על ידי AngryTire
פורסם

אחרי ששילמת ויצאת עם הרכב?
ספק גדול.
כאשר קונים רכב מסוכנות גדולה, בודקים אותו ב 7 עיניים, כמו כל רכב אחר.
אני מקווה שלקחת את הרכב לבדיקה משלך לפני הרכישה, בעצם, כנראה שלא - אחרת היו רושמים בבדיקה צמיגים פגומים / לא זהים.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא מכיר חוק שמחייב להרכיב צמיגים זהים על אותו סרן, אפריז וארחיב את זה לגיל הצמיג.

אתה יכול לנסות ליצור לקשר עם החברה ולהביע את החשש שלך. 

  • אהבתי 1

Ford Mondeo 2.0T + Bluefin Remap - נמכרה

Infiniti G37 2013

פורסם

לא כתבתי חוק, כתבתי מה צריך להיות מבחינה בטיחותית.

זה רשום גם בחוברת של משרד התחבורה " הצמיג והטיפול בו" .
כל אחד יעשה חשבון לעצמו , על מה חוסכים בחיים.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם אין חוק שמחייב אז אין לי מה להגיד להם, זה מה שרציתי לדעת, האם זה לפי החוק או לא. אז אחליף בעצמי. מידות הצמיג הם 185/65/15 88H. (אופל קורסה). האם כדאי את הפאלקן ze310 או את הדאנלופ spfm800 שאני שם קבוע במאזדה 3 שלי?

פורסם

לדעתי, פאלקן.
אבל זאת כבר החלטה על בסיס העדפה אישית.
אם אתה מרוצה מדנלופ FM800, גם אפשר ( אני אישית לא אקנה את הדגם הזה - הוא רועש מדי ).

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה! יש מצב שפעם הבאה אז אנסה את הפאלקן במאזדה. אתה אומר שממש יש הבדל ברעש בין ze310 לדאנלופ? אני חייב לנסות. אני עכשיו מברר איפה מוכרים באיזור שלי לאופל

 

 

😁

פורסם

תלוי באיזה רכב וברמת בידוד רעשי כביש בו.
בעקרון, יש צמיגים ברמה יותר גבוהה משני אלה, אבל צריך לשלם יותר.

לדוגמה ( אולי הצמיג הכי נוח ושקט שניתן לרכוש ).
https://tires4u.co.il/tire-service?tire=4851&cs=1&diameter=5&aspectRatio=15&width=16

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...