Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעודי נוסע בכביש החוף ,על הנתיב הימני מקשיב לצליליו הענוגים של פרנק זעפה

 

אני רואה משמאלי פולו בצבע אפור עכבר ,לא כל כך התייחסתי בתחילה ,עד שהבחנתי באגזוז סופר ספרינט מבצבץ מעכוזה

ממממ...מי כבר יכול היה לשים אגזוז בפולו ועוד להדביק מדבקה של סופר ספרינט

ולהוריד את האורות שמור מרחק המציקות האלה.....אנייי אנייייי :-D

זאת הבייבי הישנה שלי ,התרגשתי לראותה אז התקרבתי עוד קצת וראיתי את מי שמכרתי לו את האוטו ,חייכתי ונופפתי לו לשלום

הייתי שמח לראות שהיא עדיין במצב טוב ונפלה לידיים טובות

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

ואני חשבתי שפגשת אהבה ישנה לחברה שהיתה, עד שהתחלת לדבר על אגזוזים ומדבקות :-)

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

נו זאת האהבה שלו האגזוז סופר ספרינט :rofl: .

סתאאפ בצחוק.

עם כמות הרמאויות בארצינו עם קניית הרכבים אני בטוח שחלק מהקונים

"המאשרים" לא היו כולכך שמחים לראות את מי שמכר להם את רכבם במיוחד לא על הכביש.

פורסם

יצאתי עם הבחור גבר גבר

הוא התקשר יומיים אחרי שקנה והתלונן שהמראה נשברה לו והיא הייתה שבורה מלכתחילה

השתתפתי איתו בהוצאות התיקון

כמו כן ,השארתי לו 4 רמקולים חדשים של פיוניר

ורכב שמור בצורה מופלאה.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

גם לי זה קרה

 

פגשתי את הזקנה שלי

 

 

 

 

 

 

 

 

במגרש פירוקיות

מישהו עשה לה טוטל לוס

פורסם

גם לי זה קרה.

את הלגאסי שלי מכרתי לאחיו של המכונאי, הרכב שימש את אשתו להסיע את הילדים בתוך העיר, לאחר חודשיים בערך הרכב עבר טוטאלוס, לא נעים בכלל :S

 

פתחנו קבוצת תמיכה ? ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

ככה היא נראתה

 

 

הגעגועים נכמרים בי

 

אני זוכר את הערב שהוצאתי ממנה את הדברים שלי ,תחושה של ריקנות צער וחרטה

 

ככה זה שמוכרים אוטו ששירת אותך 3.5 שנים במסירות וב-0 תקלות

polo garage1.jpg

polo parks2.jpg

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

תודה. זה אופי ,רק אופי ואהבה לכלי רכב

גם האסקורט הייתה מוזנחת בצורה פושעת כשקיבלתי אותה

וגם אם הייתה לי מכונית חבוטה משנות ה-70 ,הייתי גורם לה להראות נוצצת

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...