Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוז אויר ממערכת הדלק - ברלינגו 1.6


orhoter
שימו לב! השרשור הזה בן 1346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, 

אתמול החלפתי אטמים לאינג׳קטורים בברלינגו 1.6 HDI מודל 2010.

לאחר מכן ניסיתי לנקז אויר מהמערכת ע"י ניתוק צינור העודפים ופמפום המשאבה הידנית עד שיצא סולר נקי ללא בועות.

הרכב מניע ומחזיק טורים בסרק ללא בעיה, אך בלחיצה קלה על הגז הרכב מגמגם עד שמגיע ל2000 סל"ד בערך ואז נשמע כרגיל. בנסיעה מורגש חסרון בכוח, מאיץ לאט ולא סוחב כמו לפני.

אשמח להכוונה כיצד לבצע ניקוז אויר מהמערכת כמו שצריך, או אם אתם חושבים שהבעיה היא אחרת אשמח לשמוע.

תודה רבה 💪

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הרכב הניע, הניקוז אויר הושלם.

הבעיה שיכולה להווצר היא שנכנס אויר למערכת תוך כדי עבודה. ניקוז לא יעזור במקרה כזה, צריך למצוא את מקור הבעיה

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1346 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...