Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

שבוע הבא כנראה אקפוץ לטריידמוביל להסתכל על הקקטוסים במלאי שלהם. יש המלצות היכן לבדוק? אני אלך לסניף גלילות

כמו כן איך המקום? אמין?

 

אשמח גם למוסך אמין שיכול לבדוק איביזה של המשפחה

 

פורסם

במרכז יש לך את גבע הייתי ממליץ שתקבע איתו הם לא מכון בדיקה אבל הם מוסך מקצועי שיכול לתת לך חוות דעת על מצבו המכאני של הרכב לפני שתקח אותו לבדיקה מקיפה.

 

השאר מכוני בדיקה רגילים הם עוברים על הרכב לפי צ'ק ליסט ולא ממש הרגשתי שיש הבדל בין מישהו מהם.

פורסם

ברור שתיקח לבדיקה - זה רק יחסוך לך כסף במיקוח(או תיקון על חשבון המוכר)

תמיד שמח לעזור וליעץ לגבי רכישת רכב - במיוחד רכבים שנותנים תמורה טובה לכסף(אפשר גם בפרטי).
בעבר: פג'ו 205, דיהטסו אפלאוז, פיאט מולטיפלה(זוכת תחרות הרכב הכי מכוער בעולם), רנו לוגאן, ניסאן מיקרה
היום: טויוטה סיינה

 

פורסם

ממליץ לבדוק גם בלובינסקי טרייד במתחם גלילות , יש לי ניסיון טוב מאוד איתם והם עומדים אחרי כל הבטחה שהם נותנים.

הרכישה האחרונה מהם היתה 208 וקיבלתי במתנה טיפול גדול במוסך יבואן (כולל החלפת בלמים).  

פורסם

חובה לקחת לבדיקה לרוב בבדיקה מוצאים כול מיני תיקונים קטנים שהקזוז עליהם מכסה את עלות הבדיקה עצמה.

 

לגבי לובינסקי טרייד אישיתי לא הייתי סומך עליהם ראיתי אצלהם רכבים שלדעתי היו במצב רע מאוד שניסו להציג לי כרכבים שמורים.

 

×
×
  • תוכן חדש...