Jump to content

eranby

  • פרסום הודעות

    33
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

3 נייטרלי

אודות eranby

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. ממליץ לבדוק גם בלובינסקי טרייד במתחם גלילות , יש לי ניסיון טוב מאוד איתם והם עומדים אחרי כל הבטחה שהם נותנים. הרכישה האחרונה מהם היתה 208 וקיבלתי במתנה טיפול גדול במוסך יבואן (כולל החלפת בלמים).
  2. יש לי 208 ואני יותר ממליץ עליה- נוח ביותר ודי חסכוני בדלק, מצויין בבין עירוני וזריז בעיר. לגבי הרצועה- הנושא נפתר ברכבים שיוצרו משנת 2017 ואילך, אם קונים רכב שיוצר קודם מומלץ להחליף את הרצועה באופן מניעתי (עלות של 2000 שח לכל היותר) ולהנות משקט להרבה זמן. מעבר לרצועה הרכב מצטיין באמינות ואיכות נסיעה.
  3. ברשותי 208 2018 1.2 טורבו ובעברי היתה לי קקטוס עם אותו המנוע אך רגיל ידני. מדובר בשתי מכוניות מאוד מהנות לנהיגה שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. בגדול, ה-208 הינה חבילה יותר מאוזנת ומאובזרת , התנהגות כביש טובה בשתיהן, גימור טוב יותר ( קרקושי פלסטיק וכו) ב 208 ונוחות משתמש עדיפה גם היא ב-208 (בדגש על הפעלת המזגן ומערכת השמע שיושבות בקקטוס על אותו המסך ולא מאוד נוחות לשימוש). קח בחשבון את עניין רצועת הטיימינג הבעייתית בשני הרכבים ועד שנת ייצור 2017. בהצלחה
  4. ברח ומהר! רוב הסיכויים שנפלת על סוחר מהסוג הגרוע ביותר. המכון כנראה משתף פעולה עם הבחור... מדינת ישראל במיטבה.
  5. פות"ש אתה לא הוזה ואני בטוח שהיית משולב לרוורס- קרה לי בדיוק אותו הדבר בקקטוס ידנית טורבו שנת 2017. זו היתה עליה משופעת שנאלצתי לעלות ברוורס והמנוע פשוט לא הגיב לגז , נאלצתי להידרדר קדימה ולאחר כמה נסיונות הסל"ד עלה והצלחתי להיחלץ. אין לי הסבר הגיוני לתופעה אבל יכול לאשר שהיא קיימת.
  6. ממליץ בחום על המוסך הירוק בפתח תקווה. רמת מקצוענות גבוהה ביותר והכי חשוב - אנשים ישרים.
  7. תודה על הסקירה המצויינת! בבעלותי RCZ עם המנוע המדובר , המנוע המתוקן אינו המקורי והוחלף על ידי הבעלים הקודמים לאחר הרס מנוע עקב צינור מים קרוע...המנוע החדש נקנה מייבוא ואין לי מידע לגבי שנת יצורו (יש עליו 80,000 קילומטרים בסהכ), החלפתי מותחן טיימינג לאחר שזיהיתי התחלת רעש שרשרת בהתנעות קרות , הוחלף אטם מכסה שסתומים וכולי תקווה שאזכה לשקט כלשהו..לציין שהרכב נוסע מעולה והמנוע עובד עגול וחזק. שאלתי- האם ניתן יהיה להרכיב מנוע מהדגם האחרון -165 במידה ויהיה צורך?? אני מודע לכך שזה ידרוש ECU ועוד כמה התאמות. תודה שוב על הסקירה המאוד ממצה. ערן
  8. ממליץ לך לקנות ספריי סיליקון לשימון גומיות וליישם על כריות הבולמים (ברוב המכוניות הגישה ממש קלה לחלק זה*) לי עשה פלאים מבחינת השתקת רעשים על באמפרים ובנוסף לא גורם נזק לגומי כמו שקורה כשמרססים שמנים ממסים כגון WD40. שווה לרסס גם את גומיות מוט הפיתול שידועות גם הן כגורם לראשי חריקה. בהצלחה
  9. יש לי 308SW 2015 ועשיתי את כל הטיפולים המונעים (רצועת תזמון+ סרן אחורי ועוד ...) רכב במצב נדיר חיצוני ופנימי. שוקל למכור עקב מעבר אפשרי לרכב חברה. שלחתי לך הודעה פרטית
  10. המוסך הירוק בבר כוכבא 69 - ישרים ומקצועיים. מטפל אצלם ומעולם לא התאכזבתי
  11. ללא קשר לעודף השמן- זו תקלה המאפיינת רצועת טיימינג מתפוררת במנוע הזה. השבבים חוסמים את מעברי השמן ל-VVT וזה מפעיל התראה . פנה למוסך מורשה שמכיר את הדגם הזה (1.2 Puretech). זריז...שלא ייגרם נזק מלחץ שמן נמוך
  12. בשמחה , עשיתי מאז 10K קילומטרים ובנתיים שקט כמו דג. צריך להקפיד למלא את הקצף עד הסוף ולא לחפף בנושא
  13. על סמך דוגמא שראיתי . בלי קשר, זה לא משהו שאמור לפגוע בחוזק המבני
  14. ברצון, קדחתי שני חורים של 8 מ"מ משני צידי הסרן (בחלק האחורי שלו) קניתי תרסיס פוליאוריטן מוקצף ומלאתי הסרן בחומר . צריך לוודא כי החומר נכנס במלואו על ידי התזות ממושכות והרבה חומר שיוצא מהחורים. חכיתי כשעתיים להתייבשות מלאה ואז ריססתי זפת קרה על הסרן כדי לאטום את החורים סופית. כאמור , הבעיה נפתרה לגמרי.
  15. היתה לי בעיה זהה , פתרתי בעצמי על ידי הזרקת קצף וזה פתר את הבעיה לחלוטין. יכול להפנות אותך בפרטי למוסך בו עשיתי את זה ,השתמשתי בשירות שלהם כדי להרים את הרכב ולקדוח שני חורים קטנים להזרקת הפוליאוריטן - עלות נמוכה יותר ממה שבקשו ממך עבור "בדיקה"..
×
×
  • Create New...