Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחריות מורחבת לdsg


David@M
שימו לב! השרשור הזה בן 1373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

כפי הידוע, בעקבות הסדר פשרה הורחבה האחריות לשנה נוספת, בימים האחרונים אני מרגיש דפיקות קלות במהלך העברת הילוכים, היום בנסיעה עירונית פתאום קיבלתי כמה דפיקות חזקות מאוד וההילוכים לא עברו חלק בכלל, ואפילו אולי לא עברו כפי שהיה נדרש לפי צורך הנסיעה. האמת שבאותו רגע הרגשתי שהרכב עומד להיעצר מבלי יכולת להמשיך.

התקשרתי למרכז שירות של צ'מפיון, כדי לתאם בדיקה וטיפול במסגרת הרחבת האחריות, והפקידה בטלפון השיבה לי שעליי לקחת בחשבון שהאחריות היא רק על מכטרוניקס ומצמדים, אבל אם הבעיה היא אחרת לא רק שאין אחריות אני גם צריך לשאת בעלות הבדיקה בסך 410 ש"ח.

לשאלתי איזה בעיות יכולות להיות שאינם במסגרת האחריות לא קיבלתי תשובה ברורה וגם לא איפשרה לי לדבר עם יועץ שרות כדי להבין יותר.

על כן שאלתי בטרם אלך לבדיקה, איזה בעיות נוספות יכולות להיות בdsg, וכמה הם שכיחות לעומת מה שכן מכוסה באחריות.

ובמיוחד שאני חושש שהם ינסו להיתלות בבעיה אחרת שמחוץ לתחום האחריות.

אשמח אם מישהו מנסיונו יכול להחכים וגם להמליץ על מרכז שירות ללכת אליו באזור המרכז/ירושלים.

תודה.

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם, חדש פה! אשמח גם לעזרתכם ולהיצטרף לבחור מעלה עם בעיה דומה! 

 

אתחיל ואומר לבחור מעליי שאשמח אם ייצור איתי קשר כי אנחנו באותה סירה ונראה אם אפשר להיתקדם יחד עם הבעיות המשותפות.

 

מצטרף לשאלה..גם אני לאחרונה מרגיש (סקודה סופרב צורה חדשה), דפיקות במהלך העברת הילוך, בעבר הלכתי לבדוק את הבעיה במוסך פליקס שם אמרו לי שהם לא מוצאים משהו מיוחד והיה נראה שמתחמקים, בין הילוך ראשון לשני ההילוך נכנס בבום בדפיקה זה קורה לא כל פעם אבל לפחות 2-3 פעמים בנסיעה בנוסף יש דפיקות כשמאיטים והרכב נכנס להילוך נמוך יותר ההילוך נכנס בבום ודפיקה כאילו העביר את ההילוך נהג על ידני בצורה לא נכונה..

 

בקרוב נגמרת האחריות ואני שואל את עצמי ואתכם מה הייתם עושים ? מישהו נוסף עם הבעיה וההיתלבטות? 

superb.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון
בדיקת מחשב לאיתור תקלה (במוסך שלי, לא אצל צ'מפיון) העלתה את התקלה המצורפת בתמונה.
מישהו מכיר יכול להסביר את פשר התקלה והאם באמת יש קשר לכשל כלשהו במכטרוניקס?
בנוסף הערב נסיעה בין עירונית ממושכת ומעט עירונית, ההרגשה היתה שהגיר לא מתנהג כרגיל, הטיפוס להילוך גבוה היה מהיר מאוד מהרגיל, וגם "נתקע" בהילוך גבוה גם לאחר האטה ממשית, ממש עד לשניה האחרונה לפני עצירה מוחלטת.
לי הרגיש שמשהו לא בסדר ולא כרגיל, מקווה שזה לא דמיונות בעקבות החוויה של המכות והדפיקות בבוקר.
אשמח לכל עזרה, תודה רבה. 571bd254e1e9e0b209ab60cae793b8d7.jpg

שלום לכולם, חדש פה! אשמח גם לעזרתכם ולהיצטרף לבחור מעלה עם בעיה דומה! 
 
אתחיל ואומר לבחור מעליי שאשמח אם ייצור איתי קשר כי אנחנו באותה סירה ונראה אם אפשר להיתקדם יחד עם הבעיות המשותפות.
 
מצטרף לשאלה..גם אני לאחרונה מרגיש (סקודה סופרב צורה חדשה), דפיקות במהלך העברת הילוך, בעבר הלכתי לבדוק את הבעיה במוסך פליקס שם אמרו לי שהם לא מוצאים משהו מיוחד והיה נראה שמתחמקים, בין הילוך ראשון לשני ההילוך נכנס בבום בדפיקה זה קורה לא כל פעם אבל לפחות 2-3 פעמים בנסיעה בנוסף יש דפיקות כשמאיטים והרכב נכנס להילוך נמוך יותר ההילוך נכנס בבום ודפיקה כאילו העביר את ההילוך נהג על ידני בצורה לא נכונה..
 
בקרוב נגמרת האחריות ואני שואל את עצמי ואתכם מה הייתם עושים ? מישהו נוסף עם הבעיה וההיתלבטות? 
superb.jpg.8b4b810ee0ea01740926d82edfae9b36.jpg
תודה על ההתייחסות
הייתי שמח באמת לשמוע איזה בדיקה עשו לך בפליקס כשבאת להתלונן, ומה היתה התוצאה, בגלל שמזה בעצם אני חושש, כי אצלי הבדיקה איננה באחריות אלא אם כן יתברר שהכשל קיים ומכוסה באחריות, וממה שהבנתי מפה ומשם, אין למוסכי צ'מפיון אינטרס להכליל מיד באחריות משום שהרווח שלהם מטיפול באחריות הוא אפסי, ולכן אני חושש שיעשו הכל כדי להגיע למסקנה, או שאין כשל, או שהוא אינו כלול במה שמכוסה באחריות.
תודה בכל אופן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נניח שיש לך כשל, והוא לא כלול באחריות. לא היית רוצה לטפל בו, ולו רק כדי למנוע נזק גדול יותר עקב הזנחה?

נכון שיש מקרים שעל פניו נראה שהמוסך התחמק או התעצל לקחת אחריות, אבל אני בטוח שזו לא מדיניות. תבצע בדיקה, ואם הממצא יצביע על בעיה שאיננה כלולה באחריות, תשלם על הבדיקה, אבל לפחות תהיה לך אבחנה במה מדובר. בדרך כלל מקובל שאם מתקנים, אז עלות הבדיקה היא חלק מהתיקון, לא בנוסף.

כאשר יש תיקון באחריות, היבואן הוא זה שמממן את העבודה מול המוסך, המוסך לא עובד בחינם. גם על חלפים יש רווח, אולי לא בתיקון באחריות.

בירושלים יש את המוסך המרכזי, שאותו אני פחות אוהב בגלל הגודל שלו וההרגשה שאני הולך לאיבוד כחלק מאווירת הגודל שם.

אני מעדיף לטפל ב"מוסך המכונית", באווירה יותר אישית, וגם מקצועית. היו לי מקרים שהייתי צריך ללחוץ או להעיר, אבל הם ממש בסדר.

תחליט מה שתחליט, בהצלחה, ונשמח אם תעדכן כאן.

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • רעיון טוב! 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, David@M כתב:

תודה על ההמלצה

דוד אני באותה הבעיה האם יש לך עידכון ? 

 

לפני 6 שעות, pasat04 כתב:

נניח שיש לך כשל, והוא לא כלול באחריות. לא היית רוצה לטפל בו, ולו רק כדי למנוע נזק גדול יותר עקב הזנחה?

נכון שיש מקרים שעל פניו נראה שהמוסך התחמק או התעצל לקחת אחריות, אבל אני בטוח שזו לא מדיניות. תבצע בדיקה, ואם הממצא יצביע על בעיה שאיננה כלולה באחריות, תשלם על הבדיקה, אבל לפחות תהיה לך אבחנה במה מדובר. בדרך כלל מקובל שאם מתקנים, אז עלות הבדיקה היא חלק מהתיקון, לא בנוסף.

כאשר יש תיקון באחריות, היבואן הוא זה שמממן את העבודה מול המוסך, המוסך לא עובד בחינם. גם על חלפים יש רווח, אולי לא בתיקון באחריות.

בירושלים יש את המוסך המרכזי, שאותו אני פחות אוהב בגלל הגודל שלו וההרגשה שאני הולך לאיבוד כחלק מאווירת הגודל שם.

אני מעדיף לטפל ב"מוסך המכונית", באווירה יותר אישית, וגם מקצועית. היו לי מקרים שהייתי צריך ללחוץ או להעיר, אבל הם ממש בסדר.

תחליט מה שתחליט, בהצלחה, ונשמח אם תעדכן כאן.

 

"פאסאט4" אשמח להתייחס לתשובתך בנושא:

 

ארצה לשתף מהנסיון שלי במוסכי צ'מפיון למינהם וגם לענות ממקום של נסיון עם הרכבים מהקונצרן במשך שנים ארוכות מסיאט וופולסווגן ועד לסקודה.

 

ישנם מספר בעיות עם הטיפול מול צ'מפיון:

 

1. לטעמי הטיפול במוסכי צ'מפיון בעיקר במרכז מורכבים בצורה נחרצת ומאוד מאוד מובהקת מאלמנט מכירות, וכאן נכנסת בעיה גדולה מאוד! 

2. מרגע הכניסה שלך למוסך צ'מפיון אתה נתקל במקום בעל לוקיישן האומנם מבודד אבל לרוב לא ליד אזור מוסכים גדול או דחוק אלא לוקיישן טוב וייחודי להם.

3. מוסך גדול, על פניו מבחינה קוסמטית מושקע מאוד, הכל תמיד נקי, מריח טוב והכל מעוצב בצורה יחסית יוקרתית מאוד בהשוואה למוסכים אחרים מורשים או רגילים ללא התמחות לקונצרן כזה או אחר.

4. אולי הכי מרגיז התופעה לאחרונה, מורגש יותר שאתה צריך לקבוע אליהם תור כאילו אתה קובע תור לניתוח או פרוצדורה כזו או אחרת ואין שום דרך להתייעץ ברמה הטלפונית לפני, מבחינתם זה שירות....אבל מבחינתך? זה הרבה כסף שאתה משלם על המזכירות שלהם במקום ועל כל התהליך הזה, בנוסף הם רוצים למנוע לתת לך הצעת מחיר בטלפון על מנת שתגיע לשם ואז הם יוכלו "להטיח" בך את המחיר ואז מן הסתם אתה כבר שם וגם אם המחיר גבוה מאוד יש סיכוי מאוד גבוה מצידך שגם תשלם.

 

על כל הדברים מעלה אתה מ-ש-ל-ם! על כל השירות ה"FANCY" שאתה מקבל שם אתה משלם! על ה"יועץ" אתה משלם! על הריח מהריחן שם? אתה משלם! על הרצפה שמבריקה כל היום כי מנקים אותה 7 פעמים ביום שתהיה לך "אווירה" אתה משלם! על זה שיש להם מנהל על מנהל על מנהל ויועץ ומזכירות וצוות שלם שם, נו ניחשת? אתה מ-ש-ל-ם, על הלוקיישן שלהם אתה משלם, על השכירות הגבוהה והמוסך הענק שמשלב בתוכו לרוב גם סוכנות למכירת רכב..אתה משלם.

 

אז לבחור מעלי אוסיף עוד דבר...לגבי מה שאמרת אם הייתי רוצה לשלם על תקלה שיש לי ברכב? לא! כי אני יודע שהוא תקין ובודק במוסכים שלי שאני סומך עליהם, ולדעתי שם הם מתוגמלים על התקלות או "המכירות" אז לא הייתי רוצה לטפל במקום כזה, שלא "יימצאו" לי תקלות נוספות, אין צורך! 

 

כשהרכב שלי, דופק בלי סוף, כשההילוכים לא נכנסים כמו שצריך, כשההילוכים בירידה ובעליה במעברים דופקים, יש בעיה, לא צריך להיות פרופסר או להוציא תואר, מבלי לזלזל אפילו לרגע כן ? 

 

מה שאני רוצה לעשות זה להכניס את הרכב ולבדוק את הבעיה, ולא .. תסלח לי כן ? 500 שקלים בעבור שהמוסכניק ייכנס ויעשה סיבוב על הרכב במשך 10 דקות מסביב למבנה המוסך ויחבר מחשב לאחר מכן לOBD של הרכב זה לא שווה ולטעמ זו רק דרך כדי לגבות ממך עוד הרבה מאוד כסף בהמשך.

 

אבל שוב זו רק דעתי. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין עוד עדכון בינתיים,

אבל בהחלט מסכים שכל הקטע הזה של תבוא לכאן ואנחנו נבדוק, ורק אנחנו יודעים, ולא מעניין אותנו מה אבחנו במוסך אחר, ואיזה קוד תקלה יש לך, וכו' וכו'.. מאוד מרגיז ונותן הרגשה שהולכים לסחוט אותך יפה יפה..

אבל בשביל לקבל את האחריות כנראה שאין מנוס מללכת לאחד מהמקומות שלהם לאותה בדיקה מיוחדת.

אתה ניסית משהו? היית בבדיקה כל שהיא?

אתה נמצא באחריות הראשונית או כמוני בהרחבה שתכף מסתיימת?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

האם יש מישהו שיכול להמליץ על מוסך טוב ואמין שיכול לבדוק את המצמדים והמכטרוניקס של סקודה באחריות?

 

ועם גישה של "רוצה לעזור" אמיתית! 

 

אשמח על המלצה על מוסך כזה וכמובן שיתקן גם במסגרת האחריות...תודה רבה מראש! 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
 
האם יש מישהו שיכול להמליץ על מוסך טוב ואמין שיכול לבדוק את המצמדים והמכטרוניקס של סקודה באחריות?
 
ועם גישה של "רוצה לעזור" אמיתית! 
 
אשמח על המלצה על מוסך כזה וכמובן שיתקן גם במסגרת האחריות...תודה רבה מראש! 
זה בדיוק גם מה שאני מחפש, רק לפולקסווגן... [emoji6]
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, David@M כתב:

אין עוד עדכון בינתיים,
אבל בהחלט מסכים שכל הקטע הזה של תבוא לכאן ואנחנו נבדוק, ורק אנחנו יודעים, ולא מעניין אותנו מה אבחנו במוסך אחר, ואיזה קוד תקלה יש לך, וכו' וכו'.. מאוד מרגיז ונותן הרגשה שהולכים לסחוט אותך יפה יפה..
אבל בשביל לקבל את האחריות כנראה שאין מנוס מללכת לאחד מהמקומות שלהם לאותה בדיקה מיוחדת.
אתה ניסית משהו? היית בבדיקה כל שהיא?
טתה נמצא באחריות הראשונית או כמוני בהרחבה שתכף מסתיימת?

 

אני נמצא בהרחבה שעוד מעט מסתיימת.

אם תרצה שלח לי פרטי קשר שלך ובוא ננסה יחד למצוא פתרון יש לי כמה נקודות נוספות שאשמח לדבר איתך עליהם.

Just now, David@M כתב:

זה בדיוק גם מה שאני מחפש, רק לפולקסווגן... emoji6.png

 

אותו רכב אחי... :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמן של מוסך, כן, כל מוסך, שווה כסף. גם אם הוא לא fancy, עדיין הוא צריך לממן את עצמו, את העובדים ואת העלויות האחרות של המקום. לצאת לסיבוב ולחבר ציוד אבחון ייעודי, שווה כסף.

כשאתה בא לאבחון, המוסכניק יוצא מנקודת הנחה שגם תתקן אצלו ואז הבדיקה "תיבלע" במחיר התיקון.

רוצה רק בדיקה? אין ברירה, זה גוזל זמן, וזמן שווה כסף.

בתקופת האחריות, אנחנו סוג של שבויים בידי היבואן ומוסכיו. כל אחד שיפעל לפי ראות עיניו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, David@M כתב:
לפני 22 דקות, dave100 כתב:
 
אותו רכב אחי... emoji4.png

כן ברור, אבל במוסכים יש חלוקה... לא כולם מטפלים גם בסקודה וגם בפולקסווגן.

מובן וברור. בכל מקרה תעדכן אם מצאת מוסך או פתרון לבעיה. אצלי דופק בהעלאה והורדה של הילוכים שונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, dave100 כתב:

 

 

האם יש מישהו שיכול להמליץ על מוסך טוב ואמין שיכול לבדוק את המצמדים והמכטרוניקס של סקודה באחריות?

 

ועם גישה של "רוצה לעזור" אמיתית! 

 

אשמח על המלצה על מוסך כזה וכמובן שיתקן גם במסגרת האחריות...תודה רבה מראש! 

 

לפני כשעה, David@M כתב:

זה בדיוק גם מה שאני מחפש, רק לפולקסווגן... emoji6.png

 

מוסך רון. ממליץ לכם לקרוא ביקורות שלו בפורומים כאן ובגוגל, לא תצטערו. רון הוא מומחה לקונצרן פולקסווגן ובעל ניסיון של מעל 30 שנים עם הרכבים האלו.

 

כמו כן, הוא ידע לשלוח אתכם לצ'מפיון במידה והתקלה תחת אחריות ולא יקח לכם כסף על הבדיקה. 

 

אגב, מעבר לבעיה עם הגיר - ממליץ לכם לעבור לטפל אצלו. תקבלו את אותה איכות החלפים והסבר מפורט ומקצועי על כל תקלה או טיפול שהוא מבצע ברככם בשליש מחיר.

עריכה אחרונה על ידי Fraysa

2016 BMW M235i.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1373 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...