Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2198 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן. 

אחרי שראיתי את המחירים והאבזור שמציעה רמת האבזור הבסיסית של ה cx30 

נראה לי שאוותר על המאזדה. 

בימים הקרובים אגש לקיה להתרשם מהאקסיד והנירו ההיברידי ואחזור לעדכן. 

בינתיים אני רוצה להודות לכל מי שהגיב עד כה, עזרתם לי מאוד. 

 

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היא לא עדיפה לדעתי, CX-30 מול 3 סדאן ספיריט, לכן אתה רואה בחתימה את ההחלטה שלי בסופו של דבר.

ל-3 בסיס גלגלים ארוך יותר, מרחב במושב האחורי טוב יותר, וכמובן ההבדלים בין רמת גימור הקומפורט לספיריט, אין שם איזה דיל ברייקר אבל אני עשיתי שיקול שאני מקבל יותר תמורת פחות כסף אם אני בוחר ב-3 סדאן ספיריט.

 

מצד שני אם ג'יפון זה הקטגוריה שאתה רוצה, ואתה מחפש שקט נפשי ואיכות חומרים לא הייתי פוסל את ה-CX-30, המנוע זה ה-165 כ"ס שיש אצל מאזדה כבר שנים ומראה אמינות, רק קיבל עדכון קל מאוד, והתיבה היא אותה תיבת 6 הילוכים פלנטרית שגם אצל מאזדה כבר שנים.

 

בנוסף לזה הקוקפיט של המאזדות החדשות הוא מהמרשימים יותר, בטח בטווח מחירים הזה.

לצערי לא יצא לי לנהוג על האקסיד בגרסאות הבכירות יותר אלא רק בבסיסית (שם ההבדל בין ה-LX לאחרות דיי מורגש, לוח שעונים דיגיטלי, בקרת אקלים וכאלה שנעדרות מה-LX).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אני לא בטוח שאני רוצה ג'יפון.

בגדול אני מחפש רכב למשפחה שעונה לצרכים שלנו וכולל את האבזור שציינתי.

שייתן לי שקט נפשי ללא כניסות למוסכים מעבר לנדרש כי כל כניסה כזו גוררת אחריה גם הפסד יום עבודה ושיהיה סחיר כך שלאחר כ4 שנים אמכור אותו במחיר טוב(מאוד קרוב למחירון). 

לאחר שעברתי על ההמלצות בפורום וההזהרות מהגיר הרובוטי, אני מעדיף להימנע מהרפתקאות ולקיחת סיכונים מיותרים ולכן הקאמיק--  הנמכר עם dsg 7 יבש דגם DQ200

שיש לו יתרונות מובהקים לשימוש המשפחתי, נפסל. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
פורסם

אם כבר קיה נירו, ויש לך מקום לשקע טעינה - קנה את גרסאת הפלאג אין שתתן לך חסכון ענק בפקקים - בערך 45 ק"מ ללא דלק בכלל

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני כשעה, Michazzz כתב:

אם כבר קיה נירו, ויש לך מקום לשקע טעינה - קנה את גרסאת הפלאג אין שתתן לך חסכון ענק בפקקים - בערך 45 ק"מ ללא דלק בכלל

אין מקום לשקע טעינה. 

אם היינו נוסעים הרבה, הרכישה הייתה מצדיקה את עצמה. 

 

פורסם
לפני 4 שעות, SunshineGC38 כתב:

אני לא בטוח שאני רוצה ג'יפון.

בגדול אני מחפש רכב למשפחה שעונה לצרכים שלנו וכולל את האבזור שציינתי.

שייתן לי שקט נפשי ללא כניסות למוסכים מעבר לנדרש כי כל כניסה כזו גוררת אחריה גם הפסד יום עבודה ושיהיה סחיר כך שלאחר כ4 שנים אמכור אותו במחיר טוב(מאוד קרוב למחירון). 

לאחר שעברתי על ההמלצות בפורום וההזהרות מהגיר הרובוטי, אני מעדיף להימנע מהרפתקאות ולקיחת סיכונים מיותרים ולכן הקאמיק--  הנמכר עם dsg 7 יבש דגם DQ200

שיש לו יתרונות מובהקים לשימוש המשפחתי, נפסל. 

 

אז תבחן את ה-3 ספיריט (סדאן או האצ'בק מה שאתה מתחבר יותר).

מחיר מעט נמוך מה-CX-30 Comfort, תמורה גבוהה יותר, צריכת דלק נמוכה יותר (לא בהרבה אבל בכל זאת), מרווח פנים גדול יותר, תוספות איבזור.

בנוסף לעניין המנוע האטמוספרי והמוכר והתיבת הילוכים הפלנטרית המוכרת.

בכלל המאזדות שומרות יפה על הערך, במיוחד הגרסאות המאובזרות שפחות מגיעות לליסינג.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה מעדיף להימנע מגיר רובוטי אבל העלית לגמר את האקסיד והנירו? 

לשתיהן גיר רובוטי כפול מצמדים! 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

האקסיד בסימן שאלה גדול. 

והיתרון הגדול של הנירו שיש בו עוד מנוע שמוריד עומס מהגיר, יתר על כן, לא מצאתי תלונות על אמינות הנירו. 

פורסם

נירו ex מתאימה מאוד לצרכים שלך. 

היא גם שומרת ערך בצורה יוצאת דופן. 

כשקניתי ספורטאז ב 2017 במחיר 154k. מחיר נירו היה 136k.

היום הנירו 2017 שווה רק 2000 שקל פחות מהספורטאז' שלי! 

  • אהבתי 2

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תחילת נסיעה בנירו נעשית בעזרת המנוע החשמלי, מה שמוריד מהעומס על המצמדים הכפולים ולכן הגיר כפול המצמדים אמור בנירו להיות פחות חשוף לבעיות. ישנם איוניקים ונירואים רבים בליסינג עם ק"מ גבוהה של קרוב ל 100000 ק"מ ללא בעיות ידועות בגיר (לפחות במספר רכבים של קולגות שלי)

  • רעיון טוב! 1
פורסם

כמו לכל מטבע, גם כאן יתרון וחסרון. 

מעולה שנמצאה דרך להוריד עומס מהתיבה הרובוטית, איך בוואג לא עלו על הפתרון, רק להם התשובות. 

החסרון שמדובר בדגם נפוץ בליסינג. 

במידה אם התקציב יעלה במקצת ל155k

האם אוכל למצוא את הרכב שאני מחפש וכבונוס הרכב לא יהיה כ"כ נפוץ בליסינג? 

אילו רכבים נוספים יכולים להתאים - חוץ מהרכבים שהוזכרו כבר? 

מחר אבקר בסוכנות בכדי להתרשם מהנירו 

אעדכן ברשמים שלי. 

פורסם (נערך)

האמרה /פתגם שרכב קונים עם הלב, הוכיח את עצמו במציאות 😊

נכנסתי לסוכנות של קיה לבדוק את הנירו ההיברידי והפלאג אין. בדקתי אבזור, נוחות כניסה /יציאה והכל היה בסדר גמור סך הכל. 

לאחר מכן נכנסתי למאזדה וכשראיתי את ההצ'בק, התחלתי לחייך. 

העיצוב החיצוני הרבה יותר מושך. 

פנים הרכב פרקטי  סך הכל עם כלמיני דברים קטנים שחסרים כמו תא כפפות יותר גדול. 

השאלה הכי גדולה האם ישנה דרך (גם אם לא רשמית) לגרום ל Android auto לעבוד ברכב. 

קניית רכב מודרני ב 2020 ללא ניווט, לא מתקבל על הדעת. 

 

סביבת הנהג נראית ומרגישה הרבה יותר מושקעת משום מה. 

המושב בהצ'בק הרגיש מאוד נוח. 

מה שכן, כשנכנסתי לאוטו, לא שמתי לב ונכנסתי עם המצח בקורה. 

יכל להיות שאני טועה אך נראה לי שזה זמן טוב לרכוש רכב שהוא לא ג'יפון כי מקבלים הרבה יותר רכב. 

הה'צבק נמכר ברמת אבזור ספיריט בלבד. 

נראה לי שמצאתי את "הכלה" אבל מרגיש לי שלא מיציתי את ההיצע שלשוק יש להציע. 

נ. ב מחיר הרכב על הכביש בסביבות 145k

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
פורסם

אני נהגתי ב-3 החדשה וחיברתי את הגלקסי 9 שלי לאנדרואיד אוטו. עבד מצויין וגם השליטה דרך הגלגלת שופרה לעומת מאזדה 6 ו-CX3 אחרי מתיחת הפנים האחרונה.

 


×
×
  • תוכן חדש...